Tuo brändisi näkyville
Visuaalisen suunnittelun avulla herätät asiakkaissasi toivotunlaisia mielikuvia yrityksestäsi heti ensikohtaamisesta lähtien.
Ihminen huomaa ensimmäisenä visuaalisuuden
Ihmissilmä huomaa ensimmäisenä miltä asiat näyttävät. Tämän vuoksi hyvän ensivaikutelman luominen on äärimmäisen tärkeää digitaalisessa markkinoinnissa, sillä teemme päätöksiä nopeammin kuin koskaan aiemmin.
Visuaalisen suunnittelun avulla viestit erottautumistekijöitäsi sekä vahvistat yrityksesi arvolupausta ja kilpailuetuja asiakkaillesi.
Visuaalinen suunnittelu MRAC®-mallissa
Herätät ostajapersooniesi mielenkiinnon
Ohjaat mielikuvaa yrityksestäsi
Maksimoit markkinoinnin tuloksen
Kehität yrityksesi brändimielikuvaa
Brändisi tulee säilyä samana riippumatta asiakkaasi tietoisuuden tasosta
Yhtenäinen brändi vahvistuu, kun se säilyy selkeästi tunnistettavana. Vaikka asiakkaillasi on eri tietoisuuden tasoja ja sinun tulee vastata niihin sisällöilläsi, tulee brändisi säilyä selkeästi tunnistettavana riippumatta siitä oliko asiakkaasi tietoinen ongelmastaan vai jo vertailemassa parasta palvelun tarjoajaa.
Voit kuitenkin vahvistaa tekstisisällön viestiä ja vaikuttavuutta sopivilla kuvavalinnoilla ja muuttamalla esimerkiksi mainosten tai laskeutumissivun hierarkiaa, jolloin asiakkaan fokus siirtyy eri asioihin.
Visuaalinen suunnittelu tuo yrityksesi DNA:n näkyväksi
DNA:lla tarkoitamme yrityksesi kilpailuetuja, arvoja, erottautumistekijöitä sekä arvolupausta.
Visuaalisen suunnittelun avulla tuot nämä näkyville jokaisessa asiakkaan ostopolun vaiheessa samalla vahvistaen yrityksesi brändimielikuvaa. Brändin säilyessä yhtenäisenä jokaisessa kohtaamispisteessä asiakkaan käsitys yrityksestäsi brändinä muotoutuu ja vahvistuu entisestään.
SDM:n visuaalinen suunnittelu
-
Herätät ostajapersooniesi mielenkiinnon, kun jo visuaalinen ilmeesi viestii asiakkaillesi merkityksellisiä asioita. Vahvistamalla tätä viestiä läpi mainonnan kehität brändisi tunnettuutta ja asiakkaasi muistaa yrityksesi paremmin.
-
Yhtenäinen ilme läpi eri kanavien lisää brändisi tunnettuutta ja madaltaa ostokynnystä. Ihmiset ostavat helpommin tutulta brändiltä kuin täysin tuntemattomalta.
-
Kehittämällä visuaalisuutta saadun datan pohjalta visuaalinen ilmeesi ei ole vain kiva lisä, vaan vaikuttaa suoraan markkinoinnin tuloksiin. Esimerkiksi A/B-testaamalla erilaisia mainoksia saamme selville mitkä mainokset toimivat parhaiten ja voimme kehittää mainontaa tämän pohjalta.
-
Suunnittelemalla visuaalisen ilmeenne ostajapersoonienne tarpeen ympärille, luomme ilmeestä vahvan sitouttavan tekijän brändillenne. Kilpailija-analyysin pohjalta voimme tuoda esille teidän erottautumistekijänne.
Pyydä tarjous
Pyydä tarjous jatkuvasta visuaalisesta suunnittelusta tai räätälöitävistä projekteista.
"*" näyttää pakolliset kentät
Lue lisää
Lue miten teemme strategista digimarkkinointia, joka tuo sekä välittömiä tuloksia että kasvattaa brändinne kohdistuvaa vetovoimaa pitkällä aikavälillä.