Digimarkkinoinnin verkkolehti: numero 3/2018: verkkokauppa

Syvennyimme yhdessä 5 verkkoliiketoiminnan ammattilaisen kanssa verkkokauppaan ja sen tulevaisuuteen seuraavista näkökulmista:

  • maksutavat
  • markkinointi
  • logistiikka
  • analytiikka ja data
  • kivijalan sekä verkon yhdistäminen toisiinsa.

Miten nämä kaikki yhdistyvät strategisella tasolla, jotta verkkokaupan on mahdollista menestyä jatkuvasti kiristyvässä kilpailussa?

Lataa verkkolehti ja käytä hyväksesi asiantuntijoiden 40-vuotinen kokemus verkkokauppojen parissa.

  • Verkkokauppaa ei vain perusteta ja anneta rullata. Se vaatii jatkuvaa iteroivaa kehittämistä sen mukaan, mihin teknologia ja kuluttajat markkinoita vievät.

    Anna Salmi

    ZCCO, MARKETING, DIGITALISATION & ICT @STOCKMANN OYJ ABP

  • Data vie meitä optimitilanteessa oikeaan suuntaan ja helpottaa päätöksentekoamme, mutta yhtä lailla se voi viedä meitä väärään suuntaan ja altistaa näin kohtalokkaille virheille.

    Oleg Eremenko

    CTO, @SUOMEN DIGIMARKKINOINTI OY

  • Optimaalinen ostokokemus syntyy, kun maksaminen tapahtuu taustalla näkymättömästi ja ostoprosessi onkin ollut vain kuluttajan näkökulmasta tuotteen valinta ja riittävän luotettava tunnistautuminen.

    Petri Itkonen

    SALES DIRECTOR, @PAYTRAIL OYJ

  • Moni verkkokauppa on enemmän tuotteiden puhelinluettelo kuin aidosti asiakkaan ostoa ja ostokokemusta tukeva kokonaisuus.

    Eetu Karppanen

    ECOMMERCE MANAGER @KEKÄLE OY

  • Sellaisten kauppojen, joilta puuttuu selkeä positionti, asiakaslupaus sekä valikoima- ja hinnoittelustrategia, on vaikea erottua muista ja kasvaa.

    Henri Hahtovirta

    COMMERCIAL DIRECTOR, PARCEL SERVICES @POSTI GROUP OYJ

Lataa verkkolehti: verkkokauppa