Digimarkkinoinnin verkkolehti: Google – ostoaikomuksen tunnistaja

Google on mestari tunnistamaan asiakkaan ostoaikomuksen. Sen mahdollistaa Googlen valtava datamäärä, joka sillä on käytössään.

Tuosta datamäärästä ei hyödy kuitenkaan vain markkinoija. Siitä hyötyy koko liiketoiminta.

Keskustelimme neljän markkinoinnin asiantuntijan kanssa siitä, kuinka he hyödyntävät Googlea ja sen eri kanavia liiketoiminnassaan.

Lataa verkkolehti itsellesi ja syvenny Googlen maailmaan neljän muun markkinoinnin ammattilaisen kanssa!

  • On tärkeää miettiä, miten kohderyhmämme toimii Googlessa, millaiset asiat heitä kiinnostavat ja millaisiin hakuihin se johtaa. Näin voimme varmistaa, että meillä on parhaiten heidän hakua vastaava sivu.

    Sanna Huovinen

    MARKETING DIRECTOR @HONKARAKENNE

  • Jos Googlen dataa käyttää vain verkkosivujen ja markkinoinnin kehitykseen, data jää alihyödynnetyksi

    Henri Molin

    HEAD OF DIGITAL MARKETING @XXL SPORT & VILLMARK

  • Mihin me voisimme käyttää tekoälyä’ -ajattelutapa on sama, kuin kävelisi vasara kädessä ja etsisi nauloja ja ruuveja, joita sillä voisi hakata.

    Simo Ahava

    SENIOR DATA ADVOCATE @8-BIT-SHEEP

  • Googlen mainosalustat eivät ole erillisiä kanavia, vaan niillä luodaan markkinoinnin kokonaisuus, joka pitää yrityksen palvelut asiakkaan ostoprosessin keskiössä alusta loppuun.

    Tiia Koskelo

    SEM TEAM COACH @SUOMEN DIGIMARKKINOINTI OY

Lataa verkkolehti: Google – ostoaikomuksen tunnistaja