Digimarkkinoinnin verkkolehti: B2B-myynti ja -markkinointi

B2B-myynti ja -markkinointi ovat murroksessa. Eri yritysten välille on syntynyt suuri kuilu, kun vertailemme myyntiprosessien tehokkuutta.

Ne yritykset, jotka käyttävät (markkinointi)teknologioita hyväkseen myyntiprosessissaan, ovat tämän hetken voittajia. Tällaiset yritykset voivat tarjota myyjilleen lämmintä soitettavaa päivästä toiseen, jolloin myynti välttyy mm. isolta määrältä aikaa vieviä kylmäpuheluita.

Keskustelimme neljän markkinoinnin asiantuntijan kanssa siitä, kuinka he ovat rakentaneet B2B-myynnin ja -markkinoinnin prosessinsa.

Jos haluat kuulla, kuinka muut B2B-yritykset ovat luoneet myynnin ja markkinoinnin prosessinsa, niin lataa verkkolehti nyt!

  • Vaikka markkinat ovat epävakaat ja maailma tuntuu kaoottiselta juuri nyt, on B2B-myynnistä ja markkinoinnista mahdollista saada tukeva ote.

    Sami Lampinen

    MAAJOHTAJA, SALESFORCE

  • Kaiken markkinoinnin taustalla tulisi olla tieto siitä, miten yritys voi parhaiten vastata asiakkaiden- sa tiedontarpeisiin.

    Jarkko Kosonen

    VICE PRESIDENT, SALES AND MARKETING, PINJA GROUP

  • Dataohjautuvuus on kaiken keskiössä. Mittaamisen avulla on mahdollista löytää prosessin pullonkaulat tai skaalata testimielessä käynnistettyä kampanjaa nopeasti isolle yleisölle.

    Ilse Grönfors

    QUEEN OF SALES, SUOMEN DIGIMARKKINOINTI OY

  • Myyntiin ja markkinointiin investoimisessa ei kannata säästää. Kauppaa saa vain myymällä ja myyntiä saadaan markkinoinnilla.

    Mikko Luhtava

    MARKKINOINTIJOHTAJA, VAINU

Lataa verkkolehti: B2B-myynti ja -markkinointi