Digimarkkinoinnin verkkolehti: Facebook-markkinointi

Istuimme alas 7 markkinoinnin ammattilaisen kanssa ja syvennyimme yhdessä Facebook-markkinointiin.

Keskustelujen pohjalta teimme sinulle 30-sivuisen julkaisun, joka käy tarkasti läpi brändien viestintää sekä mitattavien tulosten tekemistä Facebookissa -niin strategiselta, kuin käytännön toteutuksen tasolta.

Nappaa talteen Suomen laajin Facebook-markkinointia käsittelevä julkaisu ja vie sieltä nousevat ideat omaan työhösi!

  • Kansainvälistymiseen Facebook on loistava työkalu, koska sen avulla voimme kokeilla helposti erilaisia tulokulmia ja tutustua sitä kautta paikallisiin kuluttajiin.

    Ulrika Romantschuk

    Executive Vice President, Communications & Branding @Fazer Group

  • Teimme viime vuonna Facebookin kautta seitsemännumeroisen summan kauppaa

    Matti Perkkiö

    Chief Marketing & Digital Officer @LämpöYkkönen Oy

  • En usko, että kaupallisia tavoitteita omaava brändi voi saavuttaa laajoja kohdeyleisöjä pelkällä orgaanisella sisällöllä, vaan tarvitaan myös maksettua sisältöä.

    Kati Sulin

    Chief Digital Officer @DNA Oyj

  • Markkinointi digitaalisissa kanavissa muuttuu koko ajan enemmän palvelun muotoon ja vaatii kohderyhmien syvempää ymmärtämistä

    Jenni Ihatsu

    Head of Marketing @ Levin Matkailu Oy

  • Valitettavan iso osa mainostajista piiloutuu brändimainonnan taakse, kun ei osata tehdä mitattavia tuloksia

    Aleksi Halsas

    Facebook Marketing Specialist @Suomen Digimarkkinointi Oy

  • Monessa yrityksessä ihmetellään, mistä ja miten sisältöä tulisi tuottaa. Samaan aikaan nämä yritykset kuitenkin palvelevat päivittäin asiakkaitaan. Eikö se muka ole “sisältöä”, jos jokin?

    Jussi Riekki

    Toimitusjohtaja, Tuottaja @Rulla Media Oy

  • Jos ihminen aidosti innostuu jostain, niin se on paljon tehokkaampaa kuin sisältö, josta kuultaa läpi maksettu yhteistyö tai markkinointi.

    Tia Hallanoro

    Markkinointiviestintäpäälikkö @Helsinki Marketing

Lataa verkkolehti: Facebook-markkinointi