Kasvatamme verkkokauppanne myyntiä sitouttamalla kertaostajista kanta-asiakkaita
Me kasvatamme verkkokauppanne kanta-asiakkaiden määrää ja heidän keskiostostensa suuruutta. Tällöin asiakkaidenne elinkaariarvo on oikealla tasolla suhteessa uusasiakashankinnan kustannuksiin, mainonnastanne tulee kannattavampaa ja verkkokauppanne kasvaa tasaisesti.
Tuotamme kannattavaa kasvua, emme hetkellistä myyntiä kovilla aleprosenteilla
Kuka tahansa voi kasvattaa verkkokaupan myyntiä isoilla alennuksilla. Vaikka kampanjalla aikaansaatu liikevaihto näyttäisi lukujen valossa hetkellisesti hyvältä, niin viivan alle jäävä summa ei ole kestävällä tasolla.
Verkkokauppanne kasvaa kannattavasti vain, kun nykyiset asiakkaanne ostavat uudelleen. Mitä useampi asiakas ostaa uudelleen, sitä enemmän rahaa kannattaa käyttää myös uusien asiakkaiden hankkimiseen.
Mallimme on tehdä ensiostos mahdollisimman helpoksi ja sitouttaa asiakkaat kanta-asiakkaiksenne siten, että he alkavat hankkimaan lisää sitoutuneita asiakkaita verkkokauppaanne.
Verkkokauppa ei menesty kertaostajilla, vaan uudelleenostajilla
Monessa verkkokaupassa vasta toinen ostos on aidosti kannattava. Lisäksi kanta-asiakkaat ovat parhaita suosittelijoitasi ja auttavat siten myös tuomaan uusia asiakkaita.
Keskiostosta ja ostotiheyttä täytyy kasvattaa
Segmentoimme koko asiakaskuntasi RFM-mallin mukaisesti ja rakennamme markkinointia systemaattisesti sen pohjalta. Mitä tarkemmin asiakaskunta on segmentoitu, sitä kohdennetumpaa viestintää voit tehdä sitouttaaksesi asiakkaasi.
Asiakkaan elinkaariarvo on tärkein kasvatettava tunnusluku
Mittaamme verkkokauppasi tärkeimpiä lukuja aina sivuston liikenteestä konversioiden euromääräiseen arvoon. Olennaisin luku on asiakkaan elinkaariarvo, ja siksi keskitymme kaikessa tekemisessämme erityisesti sen kasvattamiseen.
Mainontaa täytyy mitata ja kehittää jatkuvasti
Valjastamme markkinoinnin teknologiat ja datan verkkokauppanne kasvun tueksi. Tiedämme kokemuksestamme, millä kanavilla, kohdennuksilla ja mainosviestillä tavoitamme niin kylmät kuin lämpimät kohderyhmänne.
Sähköpostimarkkinointi ja SEO ovat verkkokaupan elinehdot
Sähköposti ja SEO pudottavat asiakashankinnan kustannuksia tuomalla ilmaista liikennettä. Molemmat edistävät myös asiakaskokemusta ja sitoutumista; SEO tekee verkkokaupasta helppokäyttöisemmän ja segmentoitu sähköposti tarjoaa asiakasta kiinnostavaa tietoa.
Saamme asioita tapahtumaan
Valittu neljä kertaa Vuoden Toimistoksi
Yli 340 M€ edestä asiakkaille tuotettua digitaalista myyntiä ja tarjouspyyntöjä vuodessa
Yli 1,7 miljardia mainonnan näyttökertaa vuodessa
MVG-MRACE® osana opetusta yliopistoissa ja ammattikorkeakoulussa
100 % mitattavaa myynnin kasvua
Kuinka saamme aikaan tuloksia?
- Strategia: Luomme strategialla ymmärryksen markkinasta, kohderyhmästä ja kilpailueduistanne
- Pääviestit: Määritämme markkinoinnin pääviestit, jotka erottavat teidät kilpailusta ja kiinnostavat asiakasta
- Tavoitteet & mittaaminen: Asetamme markkinoinnin tavoitteet ja mittariston, jotta voimme monistaa onnistumisia ja paikantaa kehityskohteita
- Koko funneli: Otamme haltuun koko markkinoinnin funnelin aina asiakkaan tavoittamisesta ostopolkujen luomiseen ja ostaneen asiakkaan sitouttamiseen saakka
- Jatkuva kehittäminen: Kehitämme toimintaamme datan pohjalta viikoittain ja kokeilemme jatkuvasti uutta kuukauden mittaisissa sprinteissä
Kaiken taustalla on MVG-MRACE®-mallimme, joka helpottaa markkinoinnin johtamista, mittaamista ja kehittämistä. Se on suoraan
verrannollinen tulosten kehittymiseen.
Annamme työllemme myös tyytyväisyystakuun.
Jutellaanko lisää?
Ota yhteyttä
Jätä yhteydenottopyyntö, kun haluat kasvattaa yrityksesi digitaalista myyntiä. Asiakkuuspäällikkömme soittaa sinulle mitä pikimmiten.
"*" näyttää pakolliset kentät
Lue lisää
Lue, miten teemme markkinointia, joka tuo välittömiä tuloksia ja lisää brändinne vetovoimaa.