Olemme aloittaneet kattavan yhteistyön yhden Suomen suurimman autoliikkeen kanssa keväällä 2021. Rinta-Joupin Autoliike on Pohjanmaalta lähtöisin oleva lähes 70 vuotta toiminut koko kansan autoliike ja autohuolto, joka tarjoaa kattavasti autoilun palveluja 25 toimipisteessä ympäri Suomea.
Kokonaisvaltaista digimarkkinointia
Yhteistyö Rinta-Joupin Autoliikkeen kanssa käynnistyy laajalla digimarkkinoinnin palvelukokonaisuudella. Suomen Digimarkkinoinnilla otamme haltuumme muun muassa sosiaalisen median maksetun mainonnan, Google Ads -mainonnan ja SEOCRO-kehittämisen. Yhteistyömme etenee dynaamisesti, ja kartoitamme samalla uusimpia menetelmiä ja työkaluja, jotka palvelevat parhaiten Rinta-Joupin Autoliikkeen asiakkaita niin myynnin kuin huollonkin osalta.
Automaation avulla mitattavia tuloksia
Yhteistyön tavoitteena on tukea asiakkaiden digitaalista ostopolkua 2020-luvun kriteerien mukaisesti. Uuden sukupolven autokauppa siirtyy yhä enemmän verkkoon, ja ostajat etsivät tietoa ostopäätöksen tueksi netistä, samalla kun automaatio helpottaa sekä auto- että huoltomyyjän työtä.
Rinta-Joupin Autoliike vakuuttui Suomen Digimarkkinoinnin markkinoinnin mallista, sekä kyvykkyydestä toimia sekä strategisesti että ketterästi nopeasti muuttuvissa tilanteissa.
Rinta-Joupin Autoliikkeen Digitaalisen liiketoiminnan johtaja Susa Niemelä odottaa yhteistyöltä näkyviä tuloksia, tehokasta yhteistyötä ja uusia ideoita.
– Haluamme automatisoida mahdollisimman paljon toimintoja helpottamaan sekä meidän markkinoinnissamme työskentelevien ihmisten arkea, että tietenkin tuoda asiakkaille tietoa autoilusta, tuotteista ja palveluista mahdollisimman reaaliaikaisesti. Arvostamme eteenpäin menevää otetta ja mitattavia tuloksia, joita voimme yhteistyössä kehittää, Niemelä tiivistää.
Meillä SDM:llä iloitaan luottamuksesta, joka on muodostunut kattavan yhteistyön alkumetreillä.
– Meille on todella hieno juttu aloittaa digimarkkinoinnin kattava yhteistyö tunnetun ja arvostetun alansa kärkitoimijan kanssa. Pääsemme kehittämään digimarkkinointia myös aivan uusista kulmista, ja uskon, että oppiminen on molemmin suuntaista, asiakasvastaava Emmi Petäjämäki kertoo.
Lisätietoja: Emmi Petäjämäki
+358 50 300 2712
emmi.petajamaki@digimarkkinointi.fi