Aloitimme kattavan yhteistyön Rinta-Joupin Autoliikkeen kanssa

Starttasimme digimarkkinoinnin koko kansan autokaupan kanssa.

Olemme aloittaneet kattavan yhteistyön yhden Suomen suurimman autoliikkeen kanssa keväällä 2021. Rinta-Joupin Autoliike on Pohjanmaalta lähtöisin oleva lähes 70 vuotta toiminut koko kansan autoliike ja autohuolto, joka tarjoaa kattavasti autoilun palveluja 25 toimipisteessä ympäri Suomea.

Kokonaisvaltaista digimarkkinointia

Yhteistyö Rinta-Joupin Autoliikkeen kanssa käynnistyy laajalla digimarkkinoinnin palvelukokonaisuudella. Suomen Digimarkkinoinnilla otamme haltuumme muun muassa sosiaalisen median maksetun mainonnan, Google Ads -mainonnan ja SEOCRO-kehittämisen. Yhteistyömme etenee dynaamisesti, ja kartoitamme samalla uusimpia menetelmiä ja työkaluja, jotka palvelevat parhaiten Rinta-Joupin Autoliikkeen asiakkaita niin myynnin kuin huollonkin osalta.

Automaation avulla mitattavia tuloksia

Yhteistyön tavoitteena on tukea asiakkaiden digitaalista ostopolkua 2020-luvun kriteerien mukaisesti. Uuden sukupolven autokauppa siirtyy yhä enemmän verkkoon, ja ostajat etsivät tietoa ostopäätöksen tueksi netistä, samalla kun automaatio helpottaa sekä auto- että huoltomyyjän työtä.

Rinta-Joupin Autoliike vakuuttui Suomen Digimarkkinoinnin markkinoinnin mallista, sekä kyvykkyydestä toimia sekä strategisesti että ketterästi nopeasti muuttuvissa tilanteissa.

Rinta-Joupin Autoliikkeen Digitaalisen liiketoiminnan johtaja Susa Niemelä odottaa yhteistyöltä näkyviä tuloksia, tehokasta yhteistyötä ja uusia ideoita.

– Haluamme automatisoida mahdollisimman paljon toimintoja helpottamaan sekä meidän markkinoinnissamme työskentelevien ihmisten arkea, että tietenkin tuoda asiakkaille tietoa autoilusta, tuotteista ja palveluista mahdollisimman reaaliaikaisesti.  Arvostamme eteenpäin menevää otetta ja mitattavia tuloksia, joita voimme yhteistyössä kehittää, Niemelä tiivistää.

Meillä SDM:llä iloitaan luottamuksesta, joka on muodostunut kattavan yhteistyön alkumetreillä.

– Meille on todella hieno juttu aloittaa digimarkkinoinnin kattava yhteistyö tunnetun ja arvostetun alansa kärkitoimijan kanssa. Pääsemme kehittämään digimarkkinointia myös aivan uusista kulmista, ja uskon, että oppiminen on molemmin suuntaista, asiakasvastaava Emmi Petäjämäki kertoo.

 

Lisätietoja: Emmi Petäjämäki

+358 50 300 2712
emmi.petajamaki@digimarkkinointi.fi

Lue lisää uutisia

  • Aloitimme yhteistyön Otava Oppimisen palveluiden kanssa

    Toteutamme yhteistyössä MVG-strategian ja mittaamisen kattavan kokonaisuuden.

    Lue lisää
  • Suomen parhaita työpaikkoja luotsaava Great Place To Work® tavoittelee kasvua SDM:n avulla

    Olennaista on tehdä tuloksellista markkinointia kustannustehokkaasti. Lue yhteistyön tavoitteista!

    Lue lisää
  • Martela etsi selkeästi koordinoitua digimarkkinoinnin kokonaisratkaisua – toteuttajaksi SDM

    Työ- ja oppimisympäristöjä kehittävä Martela etsi proaktiivista ja kokonaisvaltaista digimarkkinoinnin kumppania, joka ottaa kantaa, antaa näkemystä sekä muuttaa aiemmin p...

    Lue lisää
  • Tuomas Liisanantti on nimitetty SDM:n uudeksi markkinointijohtajaksi

    Tuore markkinointijohtaja aloittaa työnsä tärkeässä nivelvaiheessa, jossa SDM hakee entistä kansainvälisempää kasvua. 

    Lue lisää
  • SDM Gaalassa juhlittiin vuoden tähtihetkiä

    SDM:n vuosijuhlassa juhlittiin yhteisiä onnistumisia ja digitoverien saavutuksia!

    Lue lisää
  • EU:n osarahoittama hanke kansainvälistymisen vauhdittamiseksi

    SDM on toteuttanut hankkeen, jonka tavoitteena oli suunnitella, kehittää ja konseptoida MRACE®-strategiatuotteet kilpailukyvyn parantamiseksi ja kansainvälistymisen mahdollista...

    Lue lisää
  • SDM on vuonna 2024 jälleen yksi Suomen parhaista työpaikoista

    Olemme olleet jo viidesti kymmenen parhaan suomalaisen työpaikan joukossa Great Place to Workin tutkimukseen perustuvalla listalla.

    Lue lisää
  • Voitto kotiin Vuoden Toimisto -tutkimuksesta — jo neljännen kerran!

    Nappasimme jälleen voiton Vuoden Toimisto -tutkimuksesta, jossa voittajat valitaan asiakkaiden antaman palautteen perusteella. Tänä vuonna olimme mukana Kulta-kategoriassa.

    Lue lisää
  • Olemme Google Premier Partner myös vuonna 2024

    Premier Partner -status myönnettiin Suomen Digimarkkinoinnille jo yhdeksättä kertaa. Tämä on merkittävä tunnustus laadukkaasta Google Ads -palvelusta.

    Lue lisää
  • Ravintola- ja keittiöalan toimija Unilever Food Solutions hakee vauhtia digitaaliseen siirtymään

    Tavoitteena on mm. markkinoinnin automaation ja liidienhallintajärjestelmän tehostaminen.

    Lue lisää