Voitimme jälleen Vuoden Toimisto -kisan!

Kiitos asiakkaillemme, jotka äänestivät meidät jo kolmatta kertaa Vuoden Toimisto -kisan voittoon.

Lue myös Voitto kotiin Vuoden Toimisto 2024 -tutkimuksesta — jo neljännen kerran!

Suomen Digimarkkinointi on vuonna 2023 nyt jo kolmannen kerran Vuoden Toimisto -kisan voittaja! Vuoden Toimisto on kisa, jossa tutkitaan markkinointi-, mainos- ja viestintäpalveluita tuottavien yritysten asiakkaiden tyytyväisyyttä toimistoihin. Voitimme toistamiseen sarjassa markkinointiteknologiatoimistot. Aiemmin olemme olleet ykköspaikalla kategoriassa ”pienet markkinointiteknologiatoimistot”.

Kiitos asiakkaamme, jotka äänestitte meidät voittoon! Kiitos digitoverit, jotka omalla panostuksellanne mahdollistatte yhteisen menestyksemme vuodesta toiseen!

Vuoden toimisto 2023

Asiakkaidemme antama kokonaisarvosana: 9,32 / 10!

Vuoden Toimisto -kisassa mitattiin asiakkaidemme tyytyväisyyttä yhteistyön eri osa-alueisiin liittyen. Pisteemme olivat kategoriamme sekä toimialamme parhaat kaikissa mitatuissa osa-alueissa. Näin asiakkaamme arvioivat yhteistyötä kanssamme asteikolla 0–10:

  • Digitaalinen osaaminen 9,50
  • Toimiston sitoutuneisuus 9,50
  • Toimitusvarmuus 9,47
  • Strateginen osaaminen 9,38
  • Projektin johtaminen 9,31
  • Asiakkaan liiketoiminnan tuntemus 9,25.

Tulokset-2023

Näistä syistä SDM menestyy Vuoden Toimisto -kisassa vuosi toisensa jälkeen

Menestyksen taustalla on MRACE®-malliin perustuva johdonmukainen tekeminen, ketterä projektinhallinta sekä hyvään työpaikkaan panostaminen.

1. MRACE®-mallin mukainen tekeminen tuottaa asiakkaille mitattavia tuloksia

Kaikki tekemisemme pohjautuu MRACE®-malliin, jonka pohjalta toteutamme asiakkaidemme taktista markkinointia luoden mitattavia tuloksia.

”Olemme täydentäneet taktista MRACE®-mallia askeleen pidemmälle ottaen kantaa myös strategiseen tekemiseen Market-Value-Growth-ajattelun avulla. Tämä kokonaisvaltainen markkinointitekeminen ja -ymmärrys mahdollistavat parhaita mahdollisia tuloksia asiakkaillemme”, Suomen Digimarkkinoinnin liiketoimintajohtaja Niko Lahtinen kertoo.

2. Ketterä projektinhallinta mahdollistaa sujuvan arjen

Toimimme ketterän projektinhallintamallin mukaisesti; jokaisessa asiakkuudessa on oma tiimi, joka viestii suoraan asiakkaan kanssa yhteisesti käytössä olevien järjestelmien kautta. Viestintä sujuu vaivattomasti molempiin suuntiin, ja samalla asiakas näkee helposti yhteistyön etenemisen.

”Olemme saaneet asiakkailtamme paljon kiitosta ketterästä toimintatavastamme. Kehitämme ketteryyttä jatkuvasti luodaksemme yhteistyöstä entistä sujuvampaa”, SDM:llä palvelujohtajana toimiva Tiia Koskelo tiivistää.

3. Hyvä työpaikka ja hyvinvoivat työntekijät tuovat parempaa asiantuntemusta asiakkaille

SDM on neljättä kertaa putkeen Great Place To Work -sertifioitu yritys. Tunnustus ei ole sattumaa, vaan taustalla on pitkäjänteinen ja suunnitelmallinen tekeminen kohti hyvän työpaikan rakentamista. Kun työntekijät voivat hyvin ja viihtyvät työssään, se välittyy myös asiakkaille.

”Teemme yhdessä paljon töitä luodaksemme meille jokaiselle hyvän työpaikan. Kokemuksemme mukaan aidosti työssään viihtyvät työntekijät ovat onnellisempia ja parempia asiantuntijoita, jolloin myös asiakkaamme saavat parempaa asiantuntemusta osakseen”, SDM:n HR-johtaja Paula Rautiainen kertoo.

Lataa maksuton opas ja lue millaista ketterä yhteistyö on kanssamme!

[button size=”medium” style=”primary” text=”Lataa ketteryysopas” link=”/sdm-kettera-growth-hacking” target=”blank”]

 

Vuoden Toimisto -kisa pähkinänkuoressa

Vuoden Toimisto on ruotsalaislähtöisen Regin vuosittain toteuttama pohjoismaisten markkinointiviestintätoimistojen tutkimus, jossa mitataan noin 4 000 asiakkaan tyytyväisyyttä. Tutkimuksessa kartoitetaan markkinointi-, mainos- ja viestintäpalveluita tuottavien yritysten asiakkaiden tyytyväisyyttä toimistoihin, toimiston valintaan vaikuttavia seikkoja sekä markkinointialan kehityssuuntia.

Kilpailun tavoitteena on tukea markkinointialan kehitystä pitkäjänteisen ja tuloksellisen markkinointiyhteistyön kartoittamisen avulla. Tutkimuksen finaalissa oli 44 toimistoa 14:sta eri kategoriassa.

 

Lue lisää uutisia

  • Aloitimme yhteistyön Otava Oppimisen palveluiden kanssa

    Toteutamme yhteistyössä MVG-strategian ja mittaamisen kattavan kokonaisuuden.

    Lue lisää
  • Suomen parhaita työpaikkoja luotsaava Great Place To Work® tavoittelee kasvua SDM:n avulla

    Olennaista on tehdä tuloksellista markkinointia kustannustehokkaasti. Lue yhteistyön tavoitteista!

    Lue lisää
  • Martela etsi selkeästi koordinoitua digimarkkinoinnin kokonaisratkaisua – toteuttajaksi SDM

    Työ- ja oppimisympäristöjä kehittävä Martela etsi proaktiivista ja kokonaisvaltaista digimarkkinoinnin kumppania, joka ottaa kantaa, antaa näkemystä sekä muuttaa aiemmin p...

    Lue lisää
  • Tuomas Liisanantti on nimitetty SDM:n uudeksi markkinointijohtajaksi

    Tuore markkinointijohtaja aloittaa työnsä tärkeässä nivelvaiheessa, jossa SDM hakee entistä kansainvälisempää kasvua. 

    Lue lisää
  • SDM Gaalassa juhlittiin vuoden tähtihetkiä

    SDM:n vuosijuhlassa juhlittiin yhteisiä onnistumisia ja digitoverien saavutuksia!

    Lue lisää
  • EU:n osarahoittama hanke kansainvälistymisen vauhdittamiseksi

    SDM on toteuttanut hankkeen, jonka tavoitteena oli suunnitella, kehittää ja konseptoida MRACE®-strategiatuotteet kilpailukyvyn parantamiseksi ja kansainvälistymisen mahdollista...

    Lue lisää
  • SDM on vuonna 2024 jälleen yksi Suomen parhaista työpaikoista

    Olemme olleet jo viidesti kymmenen parhaan suomalaisen työpaikan joukossa Great Place to Workin tutkimukseen perustuvalla listalla.

    Lue lisää
  • Voitto kotiin Vuoden Toimisto -tutkimuksesta — jo neljännen kerran!

    Nappasimme jälleen voiton Vuoden Toimisto -tutkimuksesta, jossa voittajat valitaan asiakkaiden antaman palautteen perusteella. Tänä vuonna olimme mukana Kulta-kategoriassa.

    Lue lisää
  • Olemme Google Premier Partner myös vuonna 2024

    Premier Partner -status myönnettiin Suomen Digimarkkinoinnille jo yhdeksättä kertaa. Tämä on merkittävä tunnustus laadukkaasta Google Ads -palvelusta.

    Lue lisää
  • Ravintola- ja keittiöalan toimija Unilever Food Solutions hakee vauhtia digitaaliseen siirtymään

    Tavoitteena on mm. markkinoinnin automaation ja liidienhallintajärjestelmän tehostaminen.

    Lue lisää