Uusi Suomen Digimarkkinoinnin toimisto avattiin Helsinkiin

Helsingin toimiston avaaminen sujuvoittaa rekrytointeja ja jalkautumista asiakkaiden pariin.

Jyväskylästä lähtöisin oleva Suomen Digimarkkinointi on avannut uuden toimipisteensä Helsingin keskustaan Annankadulle. Jalkautuminen pääkaupunkiseudulle on osa Suomen Digimarkkinoinnin kasvustrategiaa, jota vuoden 2019 alussa valittu uusi hallitus on vauhdittanut. Helsingin toimisto avattiin yhteistyössä videotuotannon kumppanin Rulla Median kanssa.

”Helsingin toimiston perustaminen on ajankohtaista nyt, kun olemme luoneet Jyväskylästä käsin toiminnallemme vahvan pohjan, mistä voimme tähdätä uusien valtauksien pariin. Kun asiantuntijoidemme määrä kasvaa yli 30 hengen joukkueeksi, on luontevaa, että toimimme myös pääkaupunkiseudulla. Näin voimme olla lähempänä isoimpia asiakkaitamme”, kaupallinen johtaja Niko Lahtinen toteaa.

Suomen Digimarkkinointi on perustamisvuodestaan 2012 lähtien ollut vahvassa kasvussa. Yritys on kasvanut 1,8 miljoonan euron liikevaihtoon ja yli 30 asiantuntijan yritykseksi. Alkuvuonna myös Suomen Digimarkkinoinnin Jyväskylän toimisto muutti suurempiin tiloihin, sillä asiantuntijoiden määrä on kasvanut kovaa tahtia.

”Lisäksi olemme kiinnostuneita siitä asiantuntijoiden osaajaprofiilista, mitä löydämme pääkaupunkiseudulta. Jotta voimme kasvaa suunnitellusti, tarvitsemme jatkossakin huippuluokan täsmärekryjä. Uskomme, että Helsingin toimiston avaaminen helpottaa myös rekrytointiprosessia”, Lahtinen jatkaa.

Helsingin toimistoa alkaa luotsaamaan Suomen Digimarkkinoinnin sosiaalisen median asiantuntija Simone Lehikoinen Head of Helsinki -tittelillä.

”Olen erittäin otettu mahdollisuudesta vetää toimistoamme Helsingissä.  Haluan tuoda uudelle toimistolle saman yrityskulttuurin ja tekemisen meiningin, mitä meillä Jyväskylässä on ollut jo vuosia. Helsingin toimistotilat kestävät myös tulevan rekrytointitahdin vuosiksi eteenpäin. Odotan innolla, että pääsemme jalkautumaan uusien asiakkuuksien pariin”, Lehikoinen iloitsee.

Suomen Digimarkkinoinnin palveluita ovat mm. Facebook- ja Google-mainonta, hakukoneoptimointi, verkkosivut ja sisällöntuotanto. Yrityksen asiakkaita ovat muun muassa Toshiba Suomi, Alexandria Pankkiiriliike, Lehto Group, Pancho Villa sekä LämpöYkkönen.

Lisätietoja:

Niko Lahtinen, kaupallinen johtaja / partner

niko.lahtinen@digimarkkinointi.fi +358 50 320 0919

Lue lisää uutisia

  • Aloitimme yhteistyön Otava Oppimisen palveluiden kanssa

    Toteutamme yhteistyössä MVG-strategian ja mittaamisen kattavan kokonaisuuden.

    Lue lisää
  • Suomen parhaita työpaikkoja luotsaava Great Place To Work® tavoittelee kasvua SDM:n avulla

    Olennaista on tehdä tuloksellista markkinointia kustannustehokkaasti. Lue yhteistyön tavoitteista!

    Lue lisää
  • Martela etsi selkeästi koordinoitua digimarkkinoinnin kokonaisratkaisua – toteuttajaksi SDM

    Työ- ja oppimisympäristöjä kehittävä Martela etsi proaktiivista ja kokonaisvaltaista digimarkkinoinnin kumppania, joka ottaa kantaa, antaa näkemystä sekä muuttaa aiemmin p...

    Lue lisää
  • Tuomas Liisanantti on nimitetty SDM:n uudeksi markkinointijohtajaksi

    Tuore markkinointijohtaja aloittaa työnsä tärkeässä nivelvaiheessa, jossa SDM hakee entistä kansainvälisempää kasvua. 

    Lue lisää
  • SDM Gaalassa juhlittiin vuoden tähtihetkiä

    SDM:n vuosijuhlassa juhlittiin yhteisiä onnistumisia ja digitoverien saavutuksia!

    Lue lisää
  • EU:n osarahoittama hanke kansainvälistymisen vauhdittamiseksi

    SDM on toteuttanut hankkeen, jonka tavoitteena oli suunnitella, kehittää ja konseptoida MRACE®-strategiatuotteet kilpailukyvyn parantamiseksi ja kansainvälistymisen mahdollista...

    Lue lisää
  • SDM on vuonna 2024 jälleen yksi Suomen parhaista työpaikoista

    Olemme olleet jo viidesti kymmenen parhaan suomalaisen työpaikan joukossa Great Place to Workin tutkimukseen perustuvalla listalla.

    Lue lisää
  • Voitto kotiin Vuoden Toimisto -tutkimuksesta — jo neljännen kerran!

    Nappasimme jälleen voiton Vuoden Toimisto -tutkimuksesta, jossa voittajat valitaan asiakkaiden antaman palautteen perusteella. Tänä vuonna olimme mukana Kulta-kategoriassa.

    Lue lisää
  • Olemme Google Premier Partner myös vuonna 2024

    Premier Partner -status myönnettiin Suomen Digimarkkinoinnille jo yhdeksättä kertaa. Tämä on merkittävä tunnustus laadukkaasta Google Ads -palvelusta.

    Lue lisää
  • Ravintola- ja keittiöalan toimija Unilever Food Solutions hakee vauhtia digitaaliseen siirtymään

    Tavoitteena on mm. markkinoinnin automaation ja liidienhallintajärjestelmän tehostaminen.

    Lue lisää