Suomen Digimarkkinointi lähtee vauhdittamaan Pancho Villa -ravintolaketjun digimarkkinointia

Yhteistyön tavoitteena on valjastaa digimarkkinointi tukemaan ketjun valtakunnallista markkinointia.

Ravintolaketju Pancho Villa valitsi Suomen Digimarkkinoinnin kumppanikseen toteuttamaan tuloksellista digimarkkinointia eri kanavissa. Yhteistyön tavoitteena on valjastaa digimarkkinointi tukemaan ketjun valtakunnallista markkinointia.

Pancho Villa on franchising -periaatteella toimiva suomalainen ravintolaketju, joka tarjoilee laajan valikoiman ruokaa meksikolaisessa hengessä. Pancho Villan yrittäjäverkosto ulottuu Helsingistä Rovaniemelle saakka. Ketjun ravintoloiden yhteenlaskettu liikevaihto on ollut tasaisessa kasvussa ja vuonna 2018 se saavutti yli 22 miljoonaa euroa.

Pancho Villan digimarkkinointiin panostamisen päätöstä tuki näyttö siitä, että mitattava digimarkkinointi tavoittaa ja sitouttaa asiakkaita tehokkaasti.

“Lähdemme ensi kertaa tekemään digimarkkinointia valtakunnallisella laajuudella, ja haluamme hyödyntää verkkosivujemme ja sosiaalisen median kanavien täyden potentiaalin. Jatkossa olemme vahvemmin läsnä siellä, missä asiakkaat liikkuvat. Suomen Digimarkkinoinnin avulla tavoitamme uusia yleisöjä ketterästi eri kanavista, ja voimme ohjata heitä luontevasti asiakkaiksemme.”, toteaa operatiivinen johtaja Teemu Vanharanta Pancho Villasta.

Suomen Digimarkkinointi lähtee vauhdittamaan Pancho Villan markkinointia monipuolisella, mitattavalla ja optimoidulla digimarkkinoinnilla. Pancho Villan palveluita tullaan markkinoimaan esimerkiksi  kohdistetun Facebook -markkinoinnin ja Google Ads -työkalujen toimenpiteillä. Kokonaisuutena markkinoinnin paletti yhdistää keinot, joiden kautta uudet asiakkaat löytävät tiensä paikalliseen Pancho Villaan digimarkkinoinnin kautta.

”Pancho Villan visio olla Pohjoismaiden suurin meksikolaisen ruoan franchise-ketju on erittäin innostava. On mahtavaa olla toteuttamassa tätä tavoitetta ja tuomassa Pancho Villan Aika panchoo! -asennetta esille isosti”, iloitsee Suomen Digimarkkinoinnin myyntijohtaja Ilari Tervonen.

Suomen Digimarkkinoinnin kumppanuuden valinnan puolesta puhuivat yrityksen vakuuttava ja tuloksellinen ote markkinointiin.

“ Suomen Digimarkkinoinnin tapa ajatella ja toimia herätti kiinnostuksen. Digimarkkinoinnin keinot ja tavoitteet olivat selkeästi ja konkreettisesti esillä jo verkkosivuilla. Tavoitteenamme oli ryhtyä uusiin aluevaltauksiin kumppanin kanssa, joka ymmärtää toimintatapamme ja jolla on näyttöä menestyksekkäistä digimarkkinoinnin projekteista. Odotamme yhteistyöltä tuloksellista, koukuttavaa ja inspiroivaa markkinointia. Haluamme tuoda Pancho Villan hyvän fiiliksen palvelun ja loistavien ruokien tarjonnan koko Suomen tietoisuuteen entistä vahvemmin.”, tiivistää Pancho Villan mainossuunnittelija Matias Kettunen.

 Lisätietoja: myyntijohtaja Ilari Tervonen  +358 40 729 8989 

Lue lisää uutisia

  • Aloitimme yhteistyön Otava Oppimisen palveluiden kanssa

    Toteutamme yhteistyössä MVG-strategian ja mittaamisen kattavan kokonaisuuden.

    Lue lisää
  • Suomen parhaita työpaikkoja luotsaava Great Place To Work® tavoittelee kasvua SDM:n avulla

    Olennaista on tehdä tuloksellista markkinointia kustannustehokkaasti. Lue yhteistyön tavoitteista!

    Lue lisää
  • Martela etsi selkeästi koordinoitua digimarkkinoinnin kokonaisratkaisua – toteuttajaksi SDM

    Työ- ja oppimisympäristöjä kehittävä Martela etsi proaktiivista ja kokonaisvaltaista digimarkkinoinnin kumppania, joka ottaa kantaa, antaa näkemystä sekä muuttaa aiemmin p...

    Lue lisää
  • Tuomas Liisanantti on nimitetty SDM:n uudeksi markkinointijohtajaksi

    Tuore markkinointijohtaja aloittaa työnsä tärkeässä nivelvaiheessa, jossa SDM hakee entistä kansainvälisempää kasvua. 

    Lue lisää
  • SDM Gaalassa juhlittiin vuoden tähtihetkiä

    SDM:n vuosijuhlassa juhlittiin yhteisiä onnistumisia ja digitoverien saavutuksia!

    Lue lisää
  • EU:n osarahoittama hanke kansainvälistymisen vauhdittamiseksi

    SDM on toteuttanut hankkeen, jonka tavoitteena oli suunnitella, kehittää ja konseptoida MRACE®-strategiatuotteet kilpailukyvyn parantamiseksi ja kansainvälistymisen mahdollista...

    Lue lisää
  • SDM on vuonna 2024 jälleen yksi Suomen parhaista työpaikoista

    Olemme olleet jo viidesti kymmenen parhaan suomalaisen työpaikan joukossa Great Place to Workin tutkimukseen perustuvalla listalla.

    Lue lisää
  • Voitto kotiin Vuoden Toimisto -tutkimuksesta — jo neljännen kerran!

    Nappasimme jälleen voiton Vuoden Toimisto -tutkimuksesta, jossa voittajat valitaan asiakkaiden antaman palautteen perusteella. Tänä vuonna olimme mukana Kulta-kategoriassa.

    Lue lisää
  • Olemme Google Premier Partner myös vuonna 2024

    Premier Partner -status myönnettiin Suomen Digimarkkinoinnille jo yhdeksättä kertaa. Tämä on merkittävä tunnustus laadukkaasta Google Ads -palvelusta.

    Lue lisää
  • Ravintola- ja keittiöalan toimija Unilever Food Solutions hakee vauhtia digitaaliseen siirtymään

    Tavoitteena on mm. markkinoinnin automaation ja liidienhallintajärjestelmän tehostaminen.

    Lue lisää