Ravintolaketju Pancho Villa valitsi Suomen Digimarkkinoinnin kumppanikseen toteuttamaan tuloksellista digimarkkinointia eri kanavissa. Yhteistyön tavoitteena on valjastaa digimarkkinointi tukemaan ketjun valtakunnallista markkinointia.
Pancho Villa on franchising -periaatteella toimiva suomalainen ravintolaketju, joka tarjoilee laajan valikoiman ruokaa meksikolaisessa hengessä. Pancho Villan yrittäjäverkosto ulottuu Helsingistä Rovaniemelle saakka. Ketjun ravintoloiden yhteenlaskettu liikevaihto on ollut tasaisessa kasvussa ja vuonna 2018 se saavutti yli 22 miljoonaa euroa.
Pancho Villan digimarkkinointiin panostamisen päätöstä tuki näyttö siitä, että mitattava digimarkkinointi tavoittaa ja sitouttaa asiakkaita tehokkaasti.
“Lähdemme ensi kertaa tekemään digimarkkinointia valtakunnallisella laajuudella, ja haluamme hyödyntää verkkosivujemme ja sosiaalisen median kanavien täyden potentiaalin. Jatkossa olemme vahvemmin läsnä siellä, missä asiakkaat liikkuvat. Suomen Digimarkkinoinnin avulla tavoitamme uusia yleisöjä ketterästi eri kanavista, ja voimme ohjata heitä luontevasti asiakkaiksemme.”, toteaa operatiivinen johtaja Teemu Vanharanta Pancho Villasta.
Suomen Digimarkkinointi lähtee vauhdittamaan Pancho Villan markkinointia monipuolisella, mitattavalla ja optimoidulla digimarkkinoinnilla. Pancho Villan palveluita tullaan markkinoimaan esimerkiksi kohdistetun Facebook -markkinoinnin ja Google Ads -työkalujen toimenpiteillä. Kokonaisuutena markkinoinnin paletti yhdistää keinot, joiden kautta uudet asiakkaat löytävät tiensä paikalliseen Pancho Villaan digimarkkinoinnin kautta.
”Pancho Villan visio olla Pohjoismaiden suurin meksikolaisen ruoan franchise-ketju on erittäin innostava. On mahtavaa olla toteuttamassa tätä tavoitetta ja tuomassa Pancho Villan Aika panchoo! -asennetta esille isosti”, iloitsee Suomen Digimarkkinoinnin myyntijohtaja Ilari Tervonen.
Suomen Digimarkkinoinnin kumppanuuden valinnan puolesta puhuivat yrityksen vakuuttava ja tuloksellinen ote markkinointiin.
“ Suomen Digimarkkinoinnin tapa ajatella ja toimia herätti kiinnostuksen. Digimarkkinoinnin keinot ja tavoitteet olivat selkeästi ja konkreettisesti esillä jo verkkosivuilla. Tavoitteenamme oli ryhtyä uusiin aluevaltauksiin kumppanin kanssa, joka ymmärtää toimintatapamme ja jolla on näyttöä menestyksekkäistä digimarkkinoinnin projekteista. Odotamme yhteistyöltä tuloksellista, koukuttavaa ja inspiroivaa markkinointia. Haluamme tuoda Pancho Villan hyvän fiiliksen palvelun ja loistavien ruokien tarjonnan koko Suomen tietoisuuteen entistä vahvemmin.”, tiivistää Pancho Villan mainossuunnittelija Matias Kettunen.
Lisätietoja: myyntijohtaja Ilari Tervonen +358 40 729 8989