Lue myös Voitto kotiin Vuoden Toimisto 2024 -tutkimuksesta — jo neljännen kerran!
Nappasimme kirkkaimman pystin toistamiseen Vuoden Toimisto -kisassa, jossa ränkätään maan parhaat digimarkkinointitoimistot. Kiitos asiakkaamme, jotka äänestitte meidät voittoon! Kiitos digitoverit, joiden kanssa poikkeusvuonnakin olemme yltäneet huippusuorituksiin!
Voitimme sarjassa ”suuret markkinointiteknologiatoimistot”. Viime vuonna olimme ykköspaikalla kategoriassa ”pienet markkinointiteknologiatoimistot”.
Vuoden Toimisto -voitto on kovatasoisin tunnustus, minkä voimme digitoimistona saada, sillä voittajat valitaan vain ja ainoastaan asiakkaiden palautteen perusteella.
Suomen Digimarkkinoinnin liiketoimintajohtaja Niko Lahtinen summaa voiton fiilikset. Vahva joukkuehenki, arvostus ja kasvutavoitteet tahdittavat digitovereiden matkaa jatkossakin.
– Jatkuva kehitys on meille yrityksenä kaikki kaikessa, ja Vuoden Toimiston voitto on siitä mahtava osoitus. Meillä on ollut huikea vuosi siksi, että teemme töitä yhtenä digitoverijoukkueena, joka on aina valmis kehittymään. Koska meidän arvoissa on vahvasti parhaita tulemaan paremmiksi, voiton myötä emme jää laakereille lepäämään. Otamme opit talteen myös tämän vuoden voitosta, Lahtinen sanoo.
Meille voitto oli kova tunnustus vuoden työstä, jonka aikana olemme pelanneet huippujoukkueena kohti yhteisiä tavoitteita, joissa olemme asiakkaille paras ja arvostettava kumppani. Me arvostamme asiakkaitamme ja edellytämme, että arvostus on molemminpuolista. Vuoden Toimisto -voitto on paras osoitus, jonka voimme arvostuksesta saada.
Vuoden Toimisto on ruotsalaislähtöisen Regin vuosittain toteuttama pohjoismaisten markkinointiviestintätoimistojen tutkimus, jossa mitataan noin 4000 asiakkaan tyytyväisyyttä. Tutkimuksessa kartoitetaan markkinointi-, mainos- ja viestintäpalveluita tuottavien yritysten asiakkaiden tyytyväisyyttä toimistoihin, toimiston valintaan vaikuttavia seikkoja sekä markkinointialan kehityssuuntia.
Kilpailun tavoitteena on tukea markkinointialan kehitystä pitkäjänteisen ja tuloksellisen markkinointiyhteistyön kartoittamisen avulla. Tutkimuksen finaalissa oli 36 toimistoa markkinointiviestinnän saralta. Nyt viidettä kertaa järjestettävän kilpailun kumppanina toimii Alma Media.
Kiitos asiakkaamme – tehdään yhdessä uusia ennätyksiä myös tänä vuonna!