Suomen Digimarkkinoinnin emoyhtiö Suo-La Group on hankkinut osakkuuden Your Amazon Partners-yhtiöstä. Samalla olemme aloittaneet mittavan markkinointiyhteistyön Your Amazon Partnersin kanssa.
Amazonin markkinoille viemiseen ja siellä menestymiseen erikoistunut Your Amazon Partners tarjoaa monipuoliset palvelut kansainvälistä kasvua haluaville tuotebrändeille.
YAP:n palvelumallissa asiakkaan tuotteiden menestymismahdollisuudet selvitetään tarkasti jo ensimmäisen vaiheen markkina-analyysissa myyntiennustetta ja katelaskelmaa myöten. Valittaville korkean kaupallisen potentiaalin tuotteille muodostetaan Amazon-strategia, jossa niiden kilpailuedut tutkitaan tarkemmin.
Amazon-tuotelistaus rakennetaan brändin, menekin ja katteen arvo maksimoiden. Myyntiä kasvatetaan Amazon-algoritmiin jatkuvasti vaikuttamalla ja uusia Amazon-markkinoita avaamalla.
Asiakkaalle matka on tehty vaivattomaksi: Amazon-ymmärryksen syventyessä asiakas oppii uutta omien tuotteiden kilpailukyvystä ja saa myös ideoita tuotekehitykseen. Amazon-menestyksen myötä myös muut myyntikanavat kiinnostuvat asiakkaan tuotteista markkinoillaan.
– On hienoa, että meillä on nyt konsernissa yhteistyökumppani asiakkaille, jotka haluavat viedä tuotteensa Amazoniin. YAP:n monipuolinen Amazon-osaaminen mahdollistaa pitkän tähtäimen menestymisen, jota me SDM:llä voimme tukea sekä strategisella että operatiivisella digimarkkinoinnilla muissa kanavissa, iloitsee toimitusjohtajamme Jaakko Suojanen.
Amazonissa menestyminen YAP:n ydinosaamista – SDM tuo pöytään digitaalisen markkinoinnin erikoisosaajat
Jotta yrityksesi voi menestyä Amazonissa, tarvitset rinnallesi kokeneet kumppanit. YAP:illa on tiimissään pitkän tien kulkeneita Amazon-asiantuntijoita ja markkinoinnin suunnittelun ammattilaisia, joilla on yli 10 vuoden kokemus Amazonissa toimimisesta eri markkina-alueilta.
– Meillä on molemmilla kunnianhimoiset kasvutavoitteet, ketterät tavat toimia ja aito halu auttaa suomalaisia yrityksiä menestymään maailmalla. Yhteistyön ansiosta voimme laajentaa palveluitamme erityisesti B2C-asiakkaillemme, Suojanen sanoo.
Tuotteen vieminen Amazoniin on monesti erinomainen keino avata myös muita myyntikanavia kansainvälisesti.
– Olen todella innoissani tästä yhteistyöstä. SDM:n kumppanuuden myötä voimme jatkossa tarjota asiakkaillemme osaajia vauhdittamaan asiakasliikenteen hankintaa myös Amazonin ulkopuolelta. Yhdessä pystymme tarjoamaan Amazon-tietotaidolla, brändinrakennuksella ja digimarkkinoinnilla poikkeuksellisen kyvykkään iskujoukon, sanoo YAP:n hallituksen puheenjohtaja Simo Vunneli.
Haluaisitko kuulla, millainen on tuotteenne potentiaali Amazonissa? Ota yhteyttä niin jutellaan lisää vaihtoehdoistanne!
Lisätietoja:
Toimitusjohtaja Jaakko Suojanen, Suomen Digimarkkinointi
+358 40 809 8813
jaakko.suojanen(at)digimarkkinointi.fi
Hallituksen puheenjohtaja Simo Vunneli, Your Amazon Partners
+358 40 508 8856
simo(at)amazonpartners.eu
Your Amazon Partners
https://amazonpartners.eu/
[button text=”Verkkokaupan digimarkkinointi” radius=”10″ link=”https://www.digimarkkinointi.fi/verkkokauppaopas”]