Ostimme osakkuuden Your Amazon Partners Oy:stä vauhdittaaksemme asiakkaidemme kasvua

Yhteistyön ansiosta voimme tarjota entistä kattavammat palvelut kotimaisille ja pohjoismaisille brändeille, jotka haluavat kasvaa kansainvälisesti.

Suomen Digimarkkinoinnin emoyhtiö Suo-La Group on hankkinut osakkuuden Your Amazon Partners-yhtiöstä. Samalla olemme aloittaneet mittavan markkinointiyhteistyön Your Amazon Partnersin kanssa.

Amazonin markkinoille viemiseen ja siellä menestymiseen erikoistunut Your Amazon Partners tarjoaa monipuoliset palvelut kansainvälistä kasvua haluaville tuotebrändeille.

YAP:n palvelumallissa asiakkaan tuotteiden menestymismahdollisuudet selvitetään tarkasti jo ensimmäisen vaiheen markkina-analyysissa myyntiennustetta ja katelaskelmaa myöten. Valittaville korkean kaupallisen potentiaalin tuotteille muodostetaan Amazon-strategia, jossa niiden kilpailuedut tutkitaan tarkemmin.

Amazon-tuotelistaus rakennetaan brändin, menekin ja katteen arvo maksimoiden. Myyntiä kasvatetaan Amazon-algoritmiin jatkuvasti vaikuttamalla ja uusia Amazon-markkinoita avaamalla.

Asiakkaalle matka on tehty vaivattomaksi: Amazon-ymmärryksen syventyessä asiakas oppii uutta omien tuotteiden kilpailukyvystä ja saa myös ideoita tuotekehitykseen. Amazon-menestyksen myötä myös muut myyntikanavat kiinnostuvat asiakkaan tuotteista markkinoillaan.

– On hienoa, että meillä on nyt konsernissa yhteistyökumppani asiakkaille, jotka haluavat viedä tuotteensa Amazoniin. YAP:n monipuolinen Amazon-osaaminen mahdollistaa pitkän tähtäimen menestymisen, jota me SDM:llä voimme tukea sekä strategisella että operatiivisella digimarkkinoinnilla muissa kanavissa, iloitsee toimitusjohtajamme Jaakko Suojanen.

Amazonissa menestyminen YAP:n ydinosaamista – SDM tuo pöytään digitaalisen markkinoinnin erikoisosaajat

Jotta yrityksesi voi menestyä Amazonissa, tarvitset rinnallesi kokeneet kumppanit. YAP:illa on tiimissään pitkän tien kulkeneita Amazon-asiantuntijoita ja markkinoinnin suunnittelun ammattilaisia, joilla on yli 10 vuoden kokemus Amazonissa toimimisesta eri markkina-alueilta.

– Meillä on molemmilla kunnianhimoiset kasvutavoitteet, ketterät tavat toimia ja aito halu auttaa suomalaisia yrityksiä menestymään maailmalla. Yhteistyön ansiosta voimme laajentaa palveluitamme erityisesti B2C-asiakkaillemme, Suojanen sanoo.

Tuotteen vieminen Amazoniin on monesti erinomainen keino avata myös muita myyntikanavia kansainvälisesti.

– Olen todella innoissani tästä yhteistyöstä. SDM:n kumppanuuden myötä voimme jatkossa tarjota asiakkaillemme osaajia vauhdittamaan asiakasliikenteen hankintaa myös Amazonin ulkopuolelta. Yhdessä pystymme tarjoamaan Amazon-tietotaidolla, brändinrakennuksella ja digimarkkinoinnilla poikkeuksellisen kyvykkään iskujoukon, sanoo YAP:n hallituksen puheenjohtaja Simo Vunneli.

Haluaisitko kuulla, millainen on tuotteenne potentiaali Amazonissa? Ota yhteyttä niin jutellaan lisää vaihtoehdoistanne!

Lisätietoja:

Toimitusjohtaja Jaakko Suojanen, Suomen Digimarkkinointi
+358 40 809 8813
jaakko.suojanen(at)digimarkkinointi.fi

Hallituksen puheenjohtaja Simo Vunneli, Your Amazon Partners
+358 40 508 8856
simo(at)amazonpartners.eu

Your Amazon Partners
https://amazonpartners.eu/

[button text=”Verkkokaupan digimarkkinointi” radius=”10″ link=”https://www.digimarkkinointi.fi/verkkokauppaopas”]

Lue lisää uutisia

  • Aloitimme yhteistyön Otava Oppimisen palveluiden kanssa

    Toteutamme yhteistyössä MVG-strategian ja mittaamisen kattavan kokonaisuuden.

    Lue lisää
  • Suomen parhaita työpaikkoja luotsaava Great Place To Work® tavoittelee kasvua SDM:n avulla

    Olennaista on tehdä tuloksellista markkinointia kustannustehokkaasti. Lue yhteistyön tavoitteista!

    Lue lisää
  • Martela etsi selkeästi koordinoitua digimarkkinoinnin kokonaisratkaisua – toteuttajaksi SDM

    Työ- ja oppimisympäristöjä kehittävä Martela etsi proaktiivista ja kokonaisvaltaista digimarkkinoinnin kumppania, joka ottaa kantaa, antaa näkemystä sekä muuttaa aiemmin p...

    Lue lisää
  • Tuomas Liisanantti on nimitetty SDM:n uudeksi markkinointijohtajaksi

    Tuore markkinointijohtaja aloittaa työnsä tärkeässä nivelvaiheessa, jossa SDM hakee entistä kansainvälisempää kasvua. 

    Lue lisää
  • SDM Gaalassa juhlittiin vuoden tähtihetkiä

    SDM:n vuosijuhlassa juhlittiin yhteisiä onnistumisia ja digitoverien saavutuksia!

    Lue lisää
  • EU:n osarahoittama hanke kansainvälistymisen vauhdittamiseksi

    SDM on toteuttanut hankkeen, jonka tavoitteena oli suunnitella, kehittää ja konseptoida MRACE®-strategiatuotteet kilpailukyvyn parantamiseksi ja kansainvälistymisen mahdollista...

    Lue lisää
  • SDM on vuonna 2024 jälleen yksi Suomen parhaista työpaikoista

    Olemme olleet jo viidesti kymmenen parhaan suomalaisen työpaikan joukossa Great Place to Workin tutkimukseen perustuvalla listalla.

    Lue lisää
  • Voitto kotiin Vuoden Toimisto -tutkimuksesta — jo neljännen kerran!

    Nappasimme jälleen voiton Vuoden Toimisto -tutkimuksesta, jossa voittajat valitaan asiakkaiden antaman palautteen perusteella. Tänä vuonna olimme mukana Kulta-kategoriassa.

    Lue lisää
  • Olemme Google Premier Partner myös vuonna 2024

    Premier Partner -status myönnettiin Suomen Digimarkkinoinnille jo yhdeksättä kertaa. Tämä on merkittävä tunnustus laadukkaasta Google Ads -palvelusta.

    Lue lisää
  • Ravintola- ja keittiöalan toimija Unilever Food Solutions hakee vauhtia digitaaliseen siirtymään

    Tavoitteena on mm. markkinoinnin automaation ja liidienhallintajärjestelmän tehostaminen.

    Lue lisää