Olemme Google Premier Partner jälleen vuonna 2023

Premier Partner -status myönnettiin Suomen Digimarkkinoinnille jo kahdeksatta kertaa.

Google Partner -kumppanuus on tunnustus siitä, että hoidamme asiakkaidemme tilejä erinomaisesti ja Googlen vaatimukset täyttäen. Partneruuden tasoja on kaksi, Google Partner ja Google Premier Partner. Premier Partner ‑kumppaniksi pääsee vuosittain vain 3 prosentin kärki mukana olevista yrityksistä ja Suomen Digimarkkinointi on valittu Premier Partneriksi yhtäjaksoisesti jo vuodesta 2016 lähtien.



Olemme yltäneet jälleen Suomen digitoimistojen 3% parhaimmistoon, joille on myönnetty Premier-tason kumppanuus

 

Google Premier Partner -kumppanuuden vaatimukset:

  • Ammattitaitoisesti hoidetut kampanjat, joiden optimointipisteet yltävät vähintään 70% tasolle.
  • Hallinnoitujen tilien kulutus tulee yltää 10 000$ eli noin 9000€ jokaisen 90 päivän ajanjakson aikana.
  • Yrityksen Google-asiantuntijoista vähintään 50% tulee olla sertifioituja osaamisestaan. Jokaisesta tuoteryhmässä (mm. haku, Display, YouTube, Shopping) vaaditaan ainakin yksi Google-sertifiointi.

 

Miksi Google Premier Partner on tärkeä tunnustus toimistolle?

Googlen antama tunnustus on merkittävä osoitus siitä, että teemme laadukasta ja mitattavasti tehokasta mainontaa. Google Premier Partnerina maksimoimme asiakkaidemme kampanjamenestyksen ja kasvatamme todistetusti asiakkaidemme liiketoimintaa.

Tunnustus kertoo myös jatkuvasta halustamme oppia ja olla alamme parhaita. Asiantuntijoillamme on aihepiirin uusin tieto, ja he ovat ansainneet sertifioinnit osaamisestaan. Olemme alamme todellisia asiantuntijoita ja teemme ahkerasti töitä säilyttääksemme Premier Partner -statuksemme.
Premier Partnerina saamme Googlelta koulutusta ja työkalujen uudet ominaisuudet ensimmäisenä käyttöömme. Saamme myös erillistä strategista tukea sekä asiakasymmärrystä syventävää raportointia suoraan Googlelta.

Premier Partner -yrityksenä tuotamme mitattavasti arvoa asiakkaillemme

Koko Premier Partneruutemme aikana olemme Google-mainonnalla tuottaneet yli 360 miljoonan euron arvosta konversioita asiakkaillemme!

Lue lisää uutisia

  • Aloitimme yhteistyön Otava Oppimisen palveluiden kanssa

    Toteutamme yhteistyössä MVG-strategian ja mittaamisen kattavan kokonaisuuden.

    Lue lisää
  • Suomen parhaita työpaikkoja luotsaava Great Place To Work® tavoittelee kasvua SDM:n avulla

    Olennaista on tehdä tuloksellista markkinointia kustannustehokkaasti. Lue yhteistyön tavoitteista!

    Lue lisää
  • Martela etsi selkeästi koordinoitua digimarkkinoinnin kokonaisratkaisua – toteuttajaksi SDM

    Työ- ja oppimisympäristöjä kehittävä Martela etsi proaktiivista ja kokonaisvaltaista digimarkkinoinnin kumppania, joka ottaa kantaa, antaa näkemystä sekä muuttaa aiemmin p...

    Lue lisää
  • Tuomas Liisanantti on nimitetty SDM:n uudeksi markkinointijohtajaksi

    Tuore markkinointijohtaja aloittaa työnsä tärkeässä nivelvaiheessa, jossa SDM hakee entistä kansainvälisempää kasvua. 

    Lue lisää
  • SDM Gaalassa juhlittiin vuoden tähtihetkiä

    SDM:n vuosijuhlassa juhlittiin yhteisiä onnistumisia ja digitoverien saavutuksia!

    Lue lisää
  • EU:n osarahoittama hanke kansainvälistymisen vauhdittamiseksi

    SDM on toteuttanut hankkeen, jonka tavoitteena oli suunnitella, kehittää ja konseptoida MRACE®-strategiatuotteet kilpailukyvyn parantamiseksi ja kansainvälistymisen mahdollista...

    Lue lisää
  • SDM on vuonna 2024 jälleen yksi Suomen parhaista työpaikoista

    Olemme olleet jo viidesti kymmenen parhaan suomalaisen työpaikan joukossa Great Place to Workin tutkimukseen perustuvalla listalla.

    Lue lisää
  • Voitto kotiin Vuoden Toimisto -tutkimuksesta — jo neljännen kerran!

    Nappasimme jälleen voiton Vuoden Toimisto -tutkimuksesta, jossa voittajat valitaan asiakkaiden antaman palautteen perusteella. Tänä vuonna olimme mukana Kulta-kategoriassa.

    Lue lisää
  • Olemme Google Premier Partner myös vuonna 2024

    Premier Partner -status myönnettiin Suomen Digimarkkinoinnille jo yhdeksättä kertaa. Tämä on merkittävä tunnustus laadukkaasta Google Ads -palvelusta.

    Lue lisää
  • Ravintola- ja keittiöalan toimija Unilever Food Solutions hakee vauhtia digitaaliseen siirtymään

    Tavoitteena on mm. markkinoinnin automaation ja liidienhallintajärjestelmän tehostaminen.

    Lue lisää