Suomen Digimarkkinoinnin uusi henkilöstövalmentaja on Paula Rautiainen

Rautiaisella on vahvaa osaamista kilpaurheilijoiden valmentamisesta sekä yritysmaailmassa työskentelystä.

Suomen Digimarkkinointi nimitti henkilöstövalmentajan johtamaan yrityksen kasvustrategian mukaista rekrytointia ja henkilöstövalmennusta. Tehtävässä elokuussa aloittanut Paula Rautiainen tulee vastaamaan rekrytointiprosessista, työnhakijakokemuksesta sekä henkilöstön kehittymisestä.

Rautiainen omaa vahvan taustan kilpaurheilusta. Kaksi kertaa Suomen parhaaksi pesäpalloilijaksi valittu Rautiainen on pelannut Jyväskylän Kirittärissä, jossa hän on ollut mukana voittamassa neljä kertaa kultaa ja neljä hopeaa.

Aktiiviuransa jälkeen Rautiainen on kartuttanut vahvaa näyttöä yritysmaailmasta ja ratkaisukeskeisestä valmentamisesta. Rautiainen on työskennellyt aiemmin Vapo-konsernissa erilaisissa taloushallinnon tehtävissä muun muassa talousviestinnässä ja kehittämisprojekteissa sekä valmentanut kilpaurheilijoita.

”Suomen Digimarkkinoinnin asiantuntijoiden joukkoon oli helppo jalkautua, sillä meillä vallitsee vahva valmentamisen ja itsensä kehittämisen mentaliteetti. On mahtavaa päästä hoitamaan kasvavaa rekrytointiprosessia yrityksessä, jossa kulttuuri ja arvot näkyvät päivittäisessä tekemisessä. Odotan innolla, että voin omalla panoksellani auttaa vahvan organisaatiokulttuurin luomisessa sekä vaikuttaa siihen, että asiantuntijoidemme kokonaisvaltainen osaaminen kasvaa ja että meillä ihmiset voivat edelleen hyvin. Voin täysin sydämin yhtyä sanontaan, että meillä ei tarvitse elää viikonloppuja varten!”, Rautiainen iloitsee.

Aiemmin rekrytoinnista vastannut toimitusjohtaja Jaakko Suojanen on tyytyväinen siihen, että rekrytoinnin toimenpiteet siirtyvät kokonaisuudessaan henkilöstövalmentajalle, mikä vapauttaa Suojasen aikaa muihin tärkeisiin tehtäviin.

”Olemme rekrytoineet tänä vuonna jo 8 uutta asiantuntijaa, ja seuraavat rekrytoinnit odottavat aivan nurkan takana. Myös hakemusten määrä ja kiinnostus yritystämme kohtaan on noussut kohisemalla. Talon sisäinen HR-valmentaja edesauttaa arvojemme mukaista rekrytointia, vahvistaa yrityskulttuuriamme ja mahdollistaa asiantuntijoillemme parhaat kehittymismahdollisuudet.”, Suojanen tähdentää.

Lue lisää uutisia

  • Aloitimme yhteistyön Otava Oppimisen palveluiden kanssa

    Toteutamme yhteistyössä MVG-strategian ja mittaamisen kattavan kokonaisuuden.

    Lue lisää
  • Suomen parhaita työpaikkoja luotsaava Great Place To Work® tavoittelee kasvua SDM:n avulla

    Olennaista on tehdä tuloksellista markkinointia kustannustehokkaasti. Lue yhteistyön tavoitteista!

    Lue lisää
  • Martela etsi selkeästi koordinoitua digimarkkinoinnin kokonaisratkaisua – toteuttajaksi SDM

    Työ- ja oppimisympäristöjä kehittävä Martela etsi proaktiivista ja kokonaisvaltaista digimarkkinoinnin kumppania, joka ottaa kantaa, antaa näkemystä sekä muuttaa aiemmin p...

    Lue lisää
  • Tuomas Liisanantti on nimitetty SDM:n uudeksi markkinointijohtajaksi

    Tuore markkinointijohtaja aloittaa työnsä tärkeässä nivelvaiheessa, jossa SDM hakee entistä kansainvälisempää kasvua. 

    Lue lisää
  • SDM Gaalassa juhlittiin vuoden tähtihetkiä

    SDM:n vuosijuhlassa juhlittiin yhteisiä onnistumisia ja digitoverien saavutuksia!

    Lue lisää
  • EU:n osarahoittama hanke kansainvälistymisen vauhdittamiseksi

    SDM on toteuttanut hankkeen, jonka tavoitteena oli suunnitella, kehittää ja konseptoida MRACE®-strategiatuotteet kilpailukyvyn parantamiseksi ja kansainvälistymisen mahdollista...

    Lue lisää
  • SDM on vuonna 2024 jälleen yksi Suomen parhaista työpaikoista

    Olemme olleet jo viidesti kymmenen parhaan suomalaisen työpaikan joukossa Great Place to Workin tutkimukseen perustuvalla listalla.

    Lue lisää
  • Voitto kotiin Vuoden Toimisto -tutkimuksesta — jo neljännen kerran!

    Nappasimme jälleen voiton Vuoden Toimisto -tutkimuksesta, jossa voittajat valitaan asiakkaiden antaman palautteen perusteella. Tänä vuonna olimme mukana Kulta-kategoriassa.

    Lue lisää
  • Olemme Google Premier Partner myös vuonna 2024

    Premier Partner -status myönnettiin Suomen Digimarkkinoinnille jo yhdeksättä kertaa. Tämä on merkittävä tunnustus laadukkaasta Google Ads -palvelusta.

    Lue lisää
  • Ravintola- ja keittiöalan toimija Unilever Food Solutions hakee vauhtia digitaaliseen siirtymään

    Tavoitteena on mm. markkinoinnin automaation ja liidienhallintajärjestelmän tehostaminen.

    Lue lisää