Suomen parhaita työpaikkoja luotsaava Great Place To Work® tavoittelee kasvua SDM:n avulla

Olennaista on tehdä tuloksellista markkinointia kustannustehokkaasti. Lue yhteistyön tavoitteista!

Great Place To Work® edustaa maailman tunnetuinta henkilöstötutkimusta. Yritys tutkii ja palkitsee tuhansia työpaikkoja vuosittain yli 30 vuoden kokemuksella.

Suomen organisaatio on tehnyt jo pitkään yhteistyötä Suomen Digimarkkinointi Oy:n (SDM) kanssa ja elokuusta 2024 alkaen yhteistyö laajeni entisestään. Tavoitteena on Great Place To Work®:n tunnettuuden ja kasvutavoitteiden tukeminen SDM:n mallin mukaisella digimarkkinoinnilla.

–  Halusimme toimialansa parhaan edelläkävijän, ja sitä SDM on. Siitä todisteena ovat useat Vuoden Toimisto -voitot ja omat tähänastiset kokemuksemme aiemmista yhteistöistä, Great Place To Work®:n Marketing Manager Kerttu Laaksomies kertoo.

Halusimme toimialansa parhaan edelläkävijän.

Ketteryys ja tuloksellisuus korostuvat haastavassa markkinatilanteessa

Yhteistyön syventämistä puolsi Kertun mukaan se, että markkinatilanne asettaa omat erityishaasteensa. Olennaista on tehdä tuloksellista markkinointia kustannustehokkaasti, sekä muuttaa suuntaan datan perusteella nopeastikin, jos jokin toimenpide ei toimi.

– SDM:n asiantuntijat ovat jatkuvasti tietoisia uusista tuulista, oli se sitten tekoälyn käyttö tai uudet mainosformaatit, ja he jakavat tätä tietoa aktiivisesti asiakkailleen, Kerttu sanoo ja jatkaa,

– Heidän toiminnassaan toteutuvat asiat, joita arvostamme yhteistyössä: ihmiset, yhteistyön helppous ja sujuvuus, luotettavuus, tehokkuus, läpinäkyvyys, loppuun saakka hiottu prosessi sekä erinomaiset näytöt tulosten aikaansaamisesta.

Vauhdikas ja vaivaton aloitus

Laajemman pitkäjänteisen yhteistyön aloittaminen on sujunut Kertun sanoin erinomaisesti.

–  SDM sai heti kiinni tämän hetken tavoitteistamme ja toiveistamme yhteistyön sekä digimarkkinoinnin suhteen. Voin olla 100 % luottavaisin mielin ja tiedän että hommat toteutetaan ensiluokkaisesti. Työskenteleehän SDM:lla alansa parhaat tekijät, hän sanoo.

Digitaalisen markkinoinnin kumppanuus pitää sisällään sisällöntuotantoa, hakukoneoptimointia, hakukonemainontaa ja sosiaalisen median mainontaa. Aikaisemmin yhteistyössä on toteutettu myös verkkosivu-uudistus sekä ladattavia oppaita.

– Jo tähänastisen yhteistyön aikana on tullut esiin, miten timanttinen asiakkuudenhoitomalli SDM:llä on. He tuntuvat aidosti sisäiseltä markkinointitiimiltä, joka haluaa aina ylittää asiakkaan odotukset, Kerttu kokee.

Tiedän että hommat toteutetaan ensiluokkaisesti.

Yhteiset arvot: työelämän kuuluu olla hyvää ihmisille

Kertun mukaan positiivinen lisä yhteistyölle ovat samankaltaiset arvot yritysten strategioissa.

– Hyvä työntekijäkokemus ja työkulttuuri ovat myös SDM:lla selvästi keskiössä, mikä välittyy asiakkaalle asti. Niin asiakkaista kuin työntekijöistä aidosti välitetään. SDM:n asiantuntijat ovat helposti tavoitettavissa, eikä ole asiaa, jota en voisi kysyä. Saan aina kattavan ja perusteellisen vastauksen, ja opin itsekin koko ajan lisää, Kerttu kiittelee.

SDM on kirkkain esimerkki siitä, kuinka hyvä työntekijäkokemus totisesti näkyy asiakaskokemuksessa ja myös liiketoiminnan menestyksessä!

– Kerttu Laaksomies, Great Place To Work®

Lue lisää uutisia

  • Aloitimme yhteistyön Otava Oppimisen palveluiden kanssa

    Toteutamme yhteistyössä MVG-strategian ja mittaamisen kattavan kokonaisuuden.

    Lue lisää
  • Martela etsi selkeästi koordinoitua digimarkkinoinnin kokonaisratkaisua – toteuttajaksi SDM

    Työ- ja oppimisympäristöjä kehittävä Martela etsi proaktiivista ja kokonaisvaltaista digimarkkinoinnin kumppania, joka ottaa kantaa, antaa näkemystä sekä muuttaa aiemmin p...

    Lue lisää
  • Tuomas Liisanantti on nimitetty SDM:n uudeksi markkinointijohtajaksi

    Tuore markkinointijohtaja aloittaa työnsä tärkeässä nivelvaiheessa, jossa SDM hakee entistä kansainvälisempää kasvua. 

    Lue lisää
  • SDM Gaalassa juhlittiin vuoden tähtihetkiä

    SDM:n vuosijuhlassa juhlittiin yhteisiä onnistumisia ja digitoverien saavutuksia!

    Lue lisää
  • EU:n osarahoittama hanke kansainvälistymisen vauhdittamiseksi

    SDM on toteuttanut hankkeen, jonka tavoitteena oli suunnitella, kehittää ja konseptoida MRACE®-strategiatuotteet kilpailukyvyn parantamiseksi ja kansainvälistymisen mahdollista...

    Lue lisää
  • SDM on vuonna 2024 jälleen yksi Suomen parhaista työpaikoista

    Olemme olleet jo viidesti kymmenen parhaan suomalaisen työpaikan joukossa Great Place to Workin tutkimukseen perustuvalla listalla.

    Lue lisää
  • Voitto kotiin Vuoden Toimisto -tutkimuksesta — jo neljännen kerran!

    Nappasimme jälleen voiton Vuoden Toimisto -tutkimuksesta, jossa voittajat valitaan asiakkaiden antaman palautteen perusteella. Tänä vuonna olimme mukana Kulta-kategoriassa.

    Lue lisää
  • Olemme Google Premier Partner myös vuonna 2024

    Premier Partner -status myönnettiin Suomen Digimarkkinoinnille jo yhdeksättä kertaa. Tämä on merkittävä tunnustus laadukkaasta Google Ads -palvelusta.

    Lue lisää
  • Ravintola- ja keittiöalan toimija Unilever Food Solutions hakee vauhtia digitaaliseen siirtymään

    Tavoitteena on mm. markkinoinnin automaation ja liidienhallintajärjestelmän tehostaminen.

    Lue lisää
  • SDM:n vuosi 2023 oli menestyksekäs haastavasta markkinasta huolimatta

    Miten sujui SDM:n vuosi 2023, ja mitä on tiedossa vuonna 2024? Lue toimitusjohtajan katsaus!

    Lue lisää