Suomen Digimarkkinoinnille Great Place To Work -sertifikaatti jo neljännen kerran putkeen!

Great Place To Work -sertifikaatti on osoitus siitä, että meillä on tutkitusti tyytyväiset työntekijät.

Suomen Digimarkkinointi sai Great Place To Work -sertifioinnin nyt jo neljättä kertaa putkeen! Sertifikaatti on osoitus siitä, että meillä on tutkitusti tyytyväiset työntekijät.

Great Place To Work -henkilöstötutkimuksella mitataan anonyymisti työntekijöiden kokemusta omasta työpaikastaan. Työntekijöiden Trust Index© :n on oltava yli 70 %, jotta sertifiointi on mahdollista saada. Olemme osallistuneet Great Place To Work -tutkimukseen neljästi, ja saavuttaneet sertifikaatin jokaisella kerralla.

”Työelämä muuttuu nopeasti eikä ole itsestään selvää, että edellisenä vuonna hyväksi valittu työpaikka olisi sitä seuraavanakin vuonna. Osallistumme Great Place To Work -tutkimukseen vuosittain avoimin mielin, sillä haluamme kuulla aidon palautteen ja kokemuksen, millaisena työntekijämme kokevat työpaikkansa”, SDM:n HR-johtaja Paula Rautiainen kertoo.

Muun muassa seuraavat väittämät olivat vahvimpia tämän vuoden tutkimuksessa: 

  • Organisaatioon tullessaan uudet työntekijät tuntevat itsensä tervetulleeksi.
  • Täällä ihmisiä kohdellaan tasa-arvoisesti riippumatta syntyperästä.
  • Johto luottaa, että ihmiset tekevät työnsä hyvin ilman jatkuvaa tarkkailua.
  • Täällä ihmiset juhlistavat erityistapahtumia.
  • Tämä on fyysisesti turvallinen työpaikka.
  • Täällä voin olla oma itseni.
  • Täällä ihmiset välittävät toisistaan.
  • Minua kohdellaan työyhteisön tasavertaisena jäsenenä riippumatta asemastani.

Tutkimuksen perusteella suurimpia vahvuuksia SDM:llä ovat yhteisöllisyys ja yhteishenki, myös johtaminen on hyvällä tasolla.

Tutkimuksesta suuntaviivat seuraavalle vuodelle

Great Place To Work -tutkimus on SDM:lle merkittävä tutkimus vuosittain, sillä sen avulla löydetään kehityskohdat ja suuntaviivat työntekijöiden viihtyvyyden ja hyvinvoinnin parantamiselle seuraavalle vuodelle.

”Ihmiset ja hyvän työpaikan rakentaminen on SDM:lle strateginen arvovalinta. Haluamme, että ihmiset voivat hyvin ja viihtyvät meillä töissä. Saamme Great Place To Work -tutkimuksen avulla tietoa, mitä asioita meidän tulee lähteä kehittämään arjessamme luodaksemme työntekijöillemme entistä paremman ja viihtyisämmän työpaikan tulevaisuudessa”, Rautiainen tiivistää ja kertoo, että tulevana vuonna tullaan tekemään töitä sen eteen, että digitovereiden oma kokemus työnsä merkityksellisyydestä kasvaa. Samalla kehitetään arjen työnteon peruspilareita entistä vahvemmaksi.

”Teemme yhdessä paljon töitä luodaksemme meille jokaiselle hyvän työpaikan, koska kokemuksemme mukaan aidosti työssään viihtyvät työntekijät ovat onnellisempia ja parempia asiantuntijoita, jolloin myös asiakkaamme saavat parempaa asiantuntemusta osakseen”, Rautiainen summaa.

Suomen parhaat työpaikat julkistetaan keväällä 2023. Seuraamme innokkaasti kisaa, jossa olemme aiemmin nousseet parhaiden työpaikkojen kärkijoukkoon!

Haluatko työskennellä tutkitusti hyvässä työpaikassa? Katso avoimet paikkamme ja lähetä hakemus jo tänään!

[button size=”medium” style=”primary” text=”Katso avoimet paikkamme ››” link=”https://www.digimarkkinointi.fi/rekry” target=””]

Lue lisää uutisia

  • Aloitimme yhteistyön Otava Oppimisen palveluiden kanssa

    Toteutamme yhteistyössä MVG-strategian ja mittaamisen kattavan kokonaisuuden.

    Lue lisää
  • Suomen parhaita työpaikkoja luotsaava Great Place To Work® tavoittelee kasvua SDM:n avulla

    Olennaista on tehdä tuloksellista markkinointia kustannustehokkaasti. Lue yhteistyön tavoitteista!

    Lue lisää
  • Martela etsi selkeästi koordinoitua digimarkkinoinnin kokonaisratkaisua – toteuttajaksi SDM

    Työ- ja oppimisympäristöjä kehittävä Martela etsi proaktiivista ja kokonaisvaltaista digimarkkinoinnin kumppania, joka ottaa kantaa, antaa näkemystä sekä muuttaa aiemmin p...

    Lue lisää
  • Tuomas Liisanantti on nimitetty SDM:n uudeksi markkinointijohtajaksi

    Tuore markkinointijohtaja aloittaa työnsä tärkeässä nivelvaiheessa, jossa SDM hakee entistä kansainvälisempää kasvua. 

    Lue lisää
  • SDM Gaalassa juhlittiin vuoden tähtihetkiä

    SDM:n vuosijuhlassa juhlittiin yhteisiä onnistumisia ja digitoverien saavutuksia!

    Lue lisää
  • EU:n osarahoittama hanke kansainvälistymisen vauhdittamiseksi

    SDM on toteuttanut hankkeen, jonka tavoitteena oli suunnitella, kehittää ja konseptoida MRACE®-strategiatuotteet kilpailukyvyn parantamiseksi ja kansainvälistymisen mahdollista...

    Lue lisää
  • SDM on vuonna 2024 jälleen yksi Suomen parhaista työpaikoista

    Olemme olleet jo viidesti kymmenen parhaan suomalaisen työpaikan joukossa Great Place to Workin tutkimukseen perustuvalla listalla.

    Lue lisää
  • Voitto kotiin Vuoden Toimisto -tutkimuksesta — jo neljännen kerran!

    Nappasimme jälleen voiton Vuoden Toimisto -tutkimuksesta, jossa voittajat valitaan asiakkaiden antaman palautteen perusteella. Tänä vuonna olimme mukana Kulta-kategoriassa.

    Lue lisää
  • Olemme Google Premier Partner myös vuonna 2024

    Premier Partner -status myönnettiin Suomen Digimarkkinoinnille jo yhdeksättä kertaa. Tämä on merkittävä tunnustus laadukkaasta Google Ads -palvelusta.

    Lue lisää
  • Ravintola- ja keittiöalan toimija Unilever Food Solutions hakee vauhtia digitaaliseen siirtymään

    Tavoitteena on mm. markkinoinnin automaation ja liidienhallintajärjestelmän tehostaminen.

    Lue lisää