Digimarkkinoinnin aamupäivä teollisuudelle 3.5. Jyväskylässä

Olemme mukana Jyväskylän ammattikorkeakoulun JAMK:n järjestämässä puhujatapahtumassa, jossa pureudumme teollisuusyritysten markkinointiin teorian sekä aitojen case-esimerkkien kautta. Ilmoittaudu mukaan!

Kaipaatko tietoa teollisuusyritysten digitaalisesta markkinoinnista? Haluatko saada vertaistukea ja näkökulmia oman alasi markkinoinnin johtamiseen?

Olemme mukana Jyväskylän ammattikorkeakoulun JAMK:n järjestämässä puhujatapahtumassa, jossa pureudumme teollisuusyritysten markkinointiin teorian sekä aitojen case-esimerkkien kautta.

SDM:llä olemme olleet tukemassa lukuisten teollisuuden alan asiakkaidemme kasvua ja tavoitteiden saavuttamista digitaalisen markkinoinnin keinoin jo vuosien ajan. Tiedämme, millaisia pitkät osto- ja päätöksentekoprosessit voivat olla ja mitä ne vaativat digitaaliselta markkinoinnilta nyt ja tulevaisuudessa.

Tapahtumassa CRO:mme Niko Lahtinen tulee avaamaan digimarkkinoinnin trendejä ja mielenkiintoisimpia asiakascasejamme.

Muita puhujia tilaisuudessa ovat muun muassa Kirsi Ahonen Tana Oy:stä sekä Pamela Engels Valtralta.

Tapahtuma alkaa keskiviikkona 3.5.2023 klo 8.00 aamupalalla, jonka jälkeen pääset kuuntelemaan puheenvuoroja sekä niistä kumpuavia keskusteluja.

Ilmoittaudu

Ilmoittautuminen on auki tiistaihin 25.4. saakka. Mikäli olet kiinnostunut teollisen alan digimarkkinoinnista tai toimit jo ammattilaisena sen parissa, niin varaa pikimmiten paikkasi tähän kevään huipputapahtumaan!

Katso tarkempi ohjelma JAMKin nettisivulta täältä.

Ilmoittaudu tapahtumaan täällä.

 

 

Lue lisää uutisia

  • Aloitimme yhteistyön Otava Oppimisen palveluiden kanssa

    Toteutamme yhteistyössä MVG-strategian ja mittaamisen kattavan kokonaisuuden.

    Lue lisää
  • Suomen parhaita työpaikkoja luotsaava Great Place To Work® tavoittelee kasvua SDM:n avulla

    Olennaista on tehdä tuloksellista markkinointia kustannustehokkaasti. Lue yhteistyön tavoitteista!

    Lue lisää
  • Martela etsi selkeästi koordinoitua digimarkkinoinnin kokonaisratkaisua – toteuttajaksi SDM

    Työ- ja oppimisympäristöjä kehittävä Martela etsi proaktiivista ja kokonaisvaltaista digimarkkinoinnin kumppania, joka ottaa kantaa, antaa näkemystä sekä muuttaa aiemmin p...

    Lue lisää
  • Tuomas Liisanantti on nimitetty SDM:n uudeksi markkinointijohtajaksi

    Tuore markkinointijohtaja aloittaa työnsä tärkeässä nivelvaiheessa, jossa SDM hakee entistä kansainvälisempää kasvua. 

    Lue lisää
  • SDM Gaalassa juhlittiin vuoden tähtihetkiä

    SDM:n vuosijuhlassa juhlittiin yhteisiä onnistumisia ja digitoverien saavutuksia!

    Lue lisää
  • EU:n osarahoittama hanke kansainvälistymisen vauhdittamiseksi

    SDM on toteuttanut hankkeen, jonka tavoitteena oli suunnitella, kehittää ja konseptoida MRACE®-strategiatuotteet kilpailukyvyn parantamiseksi ja kansainvälistymisen mahdollista...

    Lue lisää
  • SDM on vuonna 2024 jälleen yksi Suomen parhaista työpaikoista

    Olemme olleet jo viidesti kymmenen parhaan suomalaisen työpaikan joukossa Great Place to Workin tutkimukseen perustuvalla listalla.

    Lue lisää
  • Voitto kotiin Vuoden Toimisto -tutkimuksesta — jo neljännen kerran!

    Nappasimme jälleen voiton Vuoden Toimisto -tutkimuksesta, jossa voittajat valitaan asiakkaiden antaman palautteen perusteella. Tänä vuonna olimme mukana Kulta-kategoriassa.

    Lue lisää
  • Olemme Google Premier Partner myös vuonna 2024

    Premier Partner -status myönnettiin Suomen Digimarkkinoinnille jo yhdeksättä kertaa. Tämä on merkittävä tunnustus laadukkaasta Google Ads -palvelusta.

    Lue lisää
  • Ravintola- ja keittiöalan toimija Unilever Food Solutions hakee vauhtia digitaaliseen siirtymään

    Tavoitteena on mm. markkinoinnin automaation ja liidienhallintajärjestelmän tehostaminen.

    Lue lisää