Aloitimme yhteistyön Otava Oppimisen palveluiden kanssa

Toteutamme yhteistyössä MVG-strategian ja mittaamisen kattavan kokonaisuuden.

Olemme aloittaneet yhteistyön Otava Oppimisen palveluiden kanssa kesällä 2024. Otava Oppimisen palvelut on kotimainen oppimisen asiantuntija, joka tuottaa digitaalisia ja painettuja oppimateriaaleja esiopetuksesta aikuiskoulutukseen. Otava Oppimisen palvelut on osa vuonna 1890 perustettua Kustannusosakeyhtiö Otavaa, joka on yksi Suomen vanhimmista ja suurimmista kustantamoista.

MVG-MRACE®-malli strategiatyön ja mittariston rakentamisen pohjana

Yhteistyömme Otava Oppimisen palveluiden kanssa alkaa MVG-kokonaisuudella, eli kattavalla strategiatyön tekemisellä, johon sisältyy strategiatyö aina kilpailija-analyysistä ja tavoiteasetannasta strategian jalkauttamiseen ja ostajapersooniin asti. MVG-mallin avulla pääsemme luomaan Otava Oppimisen palveluille strategian, joka toimii pohjana myös taktiselle tekemiselle.

Strategiatyön lisäksi toteutettava mittaamisen palvelu mahdollistaa sen, että tulevaisuudessa onnistumiselle on olemassa mittarit ja toiminta voi olla vielä aiempaa dataohjautuvampaa. Tavoitteena yhteistyölle onkin luoda strategia ja mittaristo, joiden avulla Otava Oppimisen palveluiden on mahdollista tehdä taktisella tasolla entistä mitattavampaa ja tuloksellista markkinointia.

Yhteistyön vahvuuksina ketteryys, selkeät prosessit ja MVG-MRACE®-malli

SDM:llä on ketterää yhteistyötä varten selkeät prosessit, tuloksellinen ja mitattava markkinoinnin MVG-MRACE® -malli ja kokemusta strategiatyön toteuttamisesta ja jalkauttamisesta.

Otava Oppimisen palveluissa juuri aloittanut Asiakaskokemusjohtaja Päivi Koskela odottaa yhteistyöltä SDM:n kanssa strategiaa, joka antaa suuntaviivat asiakaskeskeisempään ja dataohjautuvampaan tekemiseen. Koskela on ollut tyytyväinen SDM:n kyvystä ymmärtää heidän tarpeensa ja rohkeudesta tarttua haasteisiin jo yhteistyön suunnitteluvaiheessa. Koskela odottaa SDM:n olevan kumppani, joka vie Otava Oppimisen palveluita kokonaisvaltaisesti kohti strategisempaa tekemistä, dataohjautuvaa ja kohderyhmää puhuttelevaa markkinointia.

Koskela on ollut tyytyväinen SDM:n kyvystä ymmärtää heidän tarpeensa ja rohkeudesta tarttua haasteisiin.

 

– Tämä on meille SDM:llä hieno tilaisuus päästä toteuttamaan strategiatyötä suuren ja arvostetun konsernin kanssa, joka kuuluu alansa tärkeimpiin toimijoihin. On hienoa päästä toteuttamaan laaja-alainen strategiatyö, koska sen avulla tuemme myös Otava Oppimisen palveluiden taktisen markkinoinnin tekemistä, asiakasvastaava Petja Laine summaa.

 

Lue lisää uutisiamme!

Lue lisää uutisia

  • Suomen parhaita työpaikkoja luotsaava Great Place To Work® tavoittelee kasvua SDM:n avulla

    Olennaista on tehdä tuloksellista markkinointia kustannustehokkaasti. Lue yhteistyön tavoitteista!

    Lue lisää
  • Martela etsi selkeästi koordinoitua digimarkkinoinnin kokonaisratkaisua – toteuttajaksi SDM

    Työ- ja oppimisympäristöjä kehittävä Martela etsi proaktiivista ja kokonaisvaltaista digimarkkinoinnin kumppania, joka ottaa kantaa, antaa näkemystä sekä muuttaa aiemmin p...

    Lue lisää
  • Tuomas Liisanantti on nimitetty SDM:n uudeksi markkinointijohtajaksi

    Tuore markkinointijohtaja aloittaa työnsä tärkeässä nivelvaiheessa, jossa SDM hakee entistä kansainvälisempää kasvua. 

    Lue lisää
  • SDM Gaalassa juhlittiin vuoden tähtihetkiä

    SDM:n vuosijuhlassa juhlittiin yhteisiä onnistumisia ja digitoverien saavutuksia!

    Lue lisää
  • EU:n osarahoittama hanke kansainvälistymisen vauhdittamiseksi

    SDM on toteuttanut hankkeen, jonka tavoitteena oli suunnitella, kehittää ja konseptoida MRACE®-strategiatuotteet kilpailukyvyn parantamiseksi ja kansainvälistymisen mahdollista...

    Lue lisää
  • SDM on vuonna 2024 jälleen yksi Suomen parhaista työpaikoista

    Olemme olleet jo viidesti kymmenen parhaan suomalaisen työpaikan joukossa Great Place to Workin tutkimukseen perustuvalla listalla.

    Lue lisää
  • Voitto kotiin Vuoden Toimisto -tutkimuksesta — jo neljännen kerran!

    Nappasimme jälleen voiton Vuoden Toimisto -tutkimuksesta, jossa voittajat valitaan asiakkaiden antaman palautteen perusteella. Tänä vuonna olimme mukana Kulta-kategoriassa.

    Lue lisää
  • Olemme Google Premier Partner myös vuonna 2024

    Premier Partner -status myönnettiin Suomen Digimarkkinoinnille jo yhdeksättä kertaa. Tämä on merkittävä tunnustus laadukkaasta Google Ads -palvelusta.

    Lue lisää
  • Ravintola- ja keittiöalan toimija Unilever Food Solutions hakee vauhtia digitaaliseen siirtymään

    Tavoitteena on mm. markkinoinnin automaation ja liidienhallintajärjestelmän tehostaminen.

    Lue lisää
  • SDM:n vuosi 2023 oli menestyksekäs haastavasta markkinasta huolimatta

    Miten sujui SDM:n vuosi 2023, ja mitä on tiedossa vuonna 2024? Lue toimitusjohtajan katsaus!

    Lue lisää