Tietopankki
Tervetuloa Suomen kattavimpaan digimarkkinoinnin tietopankkiin!
Täältä löydät asiantuntijoidemme laatimat materiaalit MRACE®-mallimme eri vaiheisiin ja kanaviin liittyen. Etsitpä sitten konkreettista apua markkinoinnin automaatioihin, ideoita tavoitteiden asettamiseen tai vinkkejä digimarkkinointipalveluiden ostoon liittyen, löydät vastaukset ladattavista sisällöistämme ja muista materiaaleistamme.
Suosituimmat digimarkkinoinnin materiaalit:
Oppaat ja työkirjat
7 vaihetta markkinointistrategian luomiseen
Haluatko tehdä markkinointia, joka tuottaa laadukkaampia liidejä, vauhdittaa myyntiä ja turvaa brändinne pitkän aikavälin kysyntää?
Markkinointistrategia asemoi yrityksenne valitsemaanne markkinaan tavalla, jolla voitatte.
Verkkosivuston sisältöjen auditointi
Sisältö on verkkosivustosi tärkein myyjä, vakuuttaja ja ostopolulla ohjaaja. Haluatko tietää kuinka hyvin se suoriutuu tehtävästään?
Kuinka hyvin verkkosivustosi sisällöt toimivat? Selvitä se oppaan avulla!
Herätä huomio laadukkaalla videolla, joka toimii ja näyttää hyvältä eri kanavissa!
Kanavakohtaiset ohjeet valitse oikea frame rate, tiedostokoko ja pituus
Video-ohjeistukset vaihtelevat sen mukaan, mihin kanavaan video menee ja onko se esimerkiksi pysty- vai vaaka-video. Kokosimme kätevän oppaan, josta näet tärkeimmät speksit kootusti.
Vuoden toimisto -tutkimuksen tulokset 2024
Vuoden toimisto jo neljättä kertaa: katso tulokset!
Miten asiakkaamme arvioivat meidät ja millaisia tuloksia he ovat saaneet yhteistyömme aikana?
Markkinoinnin tavoitteiden asettaminen oikein
3-vaiheinen malli, jolla asetat markkinoinnin tavoitteet yrityksen strategisten tavoitteiden pohjalta.
Opit oppaasta kuinka asetat markkinoinnin tavoitteet niin, että ne tukevat yrityksen pitkän ajan tavoitteita
Web-analytiikan opas
Mittaamisen strategia ja tekninen toteutus MRACE®-mallin mukaan
Kun web-analytiikan mittaristo on rakennettu liiketoimintanne tavoitteita tukevasti ja keräämäsi data on varmasti laadukasta, voit tehdä bisnespäätöksiä datan pohjalta luottavaisin mielin.
Onnistu rekrytoinneissa
Kuinka Suomen parhaat työpaikat tekevät työnantajamarkkinointia?
Käytännön opas onnistuneisiin rekrytointeihin ja erottuvaan työnantajamarkkinointiin HR:lle ja yritysjohdolle.
Kehitä somemarkkinointiasi MRACE® -mallin avulla
7 toimintaperiaatetta parempiin tuloksiin.
Sosiaalisen median maksettu mainonta sopii erinomaisesti asiakashankintaan kaikessa liiketoiminnassa, sillä juuri sinunkin asiakkaasi viettävät siellä eniten aikaa.
Hakusanatutkimus ja MRACE®-sisältösuunnitelma
Näin nouset Googlen kärkisijoille ja muunnat kävijävirran kaupaksi.
Markkinoinnin automaatio ja Lifecycle-ajattelu
Lue, miten MRACE® -malli ja data auttavat sinua saavuttamaan digimarkkinoinnin ja myynnin strategiset tavoitteet.
Lifecycle-markkinointi Salesforce Pardotin avulla
Luo lifecycle-markkinoinnille strategia, viritä CRM ja tuota oikeanlaista sisältä sekä automaatioita.
Lifecycle-markkinointi on top-perform-yritysten käyttämä strategia B2B-myynnin ja markkinoinnin yhtenäistämiseen ja tulosten kehittämiseen.
Verkkokaupan tärkeimmät sähköpostiautomaatiot
10 automaatiota, jotka kasvattavat verkkokaupan myyntiä 7-15 %
Oppaasta opit 10 sähköpostiautomaatiota, jotka ovat jatkuvalla testauksella kasvattaneet verkkokaupan myyntiä 7-15% sekä kuinka automaatiot rakennetaan niin, että ne tuntuvat asiakkaasta palvelulta.
Ostajapersoonat-työkirja
22-sivuisesta työkirjasta löydät muunmuassa valmiit pohjat ostajapersoonien luomiseen, täytettävän sisältökartan konversiopolkujen luomiseen sekä 3 edistynyttä datan keräämisen keinoa
Hakukoneoptimointi -ostajan opas
Hakukoneoptimoinnin avulla yrityksenne löytyy korkeammalta hakutuloksista, kun ostovalmis asiakas etsii teitä. Pelkkä korkeiden hakutulosten tuoma kävijävirta ei kuitenkaan näy liikevaihdossanne vielä mitenkään. Oppaassa käymme läpi, kuinka muutat kävijävirran asiakkaiksenne.
Google Ads -ostajan opas
Miten teemme tuloksellista Google Ads -mainontaa ja mitkä 10 kysymystä sinun tulee kysyä ennen yhteistyötä? Tiivistimme yli 20 000 tunnin kokemuksemme Google Ads -mainonnasta yhteen oppaaseen, jonka avulla pystyt valitsemaan yrityksellenne sopivimman kumppanin.
Verkkokauppaopas
Haluatko enemmän myyntiä verkkokaupallesi? Lataa 4 kullanarvoista vinkkiä verkkokauppasi markkinointiin!
Facebook-markkinointi -ostajan opas
Ostajan oppaasta opit, mitkä 10 kysymystä sinun tulee kysyä ostaessasi Facebook-markkinointia. Käymme myös läpi orgaanisen ja maksetun mainonnan eroja, mikä on tärkeimpiä asioita ymmärtää ostotilanteessa.
Digimarkkinoinnin verkkolehdet
Verkkolehdissämme pääset uppoutumaan digitaalisen markkinoinnin tärkeisiin osa-alueisiin muiden markkinoinnin ammattilaisten ja päättäjien kanssa kanssa.
Lehdet ovat täynnä mielenkiintoisia haastatteluja ja näkemyksiä!
SDM:llä olemme kehittäneet oman tapamme ketteryyden ja Growth Hacking -markkinoinnin yhdistämiseksi.
Tässä oppaassa käymme läpi, miten viemme näiden ajattelutapojen opit käytäntöön ja varmistamme, että kehitämme asiakkaidemme markkinointia koko ajan eteenpäin.
Digimarkkinointi – Luo strategia, vie se käytäntöön, myy enemmän
Digimarkkinoinnin kirja
Kuinka luot kilpailutilanteeseen soveltuvan markkinointistrategian ja viet sen käytäntöön digitaalisen markkinoinnin avulla?
Siihen vastauksen antaa Suomen ensimmäinen digimarkkinoinnin kirja, joka käsittelee digitaalista markkinointia laajana kokonaisuutena aina markkinointistrategian luomisesta tulosten mittaamiseen. Teoksessa yhdistyvät Suomen parhaaksi valitun digitoimiston sekä alan johtavien tutkijoiden ja opettajien osaaminen.
Digimarkkinoinnin podcast
Miten luodaan voittava digimarkkinoinnin strategia? Mihin MRACE® -mallin tuloksellisuus perustuu? Ota kuunteluun podcast, jonka avulla opit mitatusti parhaat strategiat ja käytänteet digitaaliseen markkinointiin.
Suomen Digimarkkinoinnin podcastissa syvennytään strategisiin kysymyksiin yhdessä markkinoinnin konkareiden, alan johtavien tutkijoiden ja Suomen parhaaksi valitun digimarkkinointitoimiston asiantuntijoiden eli digitovereiden kanssa.