Testisivu
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.
palsta
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
palsta
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
palsta
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
palsta
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
palsta
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
palsta
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
palsta
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
palsta
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
palsta
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
palsta
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
palsta
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
palsta
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
1. Brändin kehittämisen täytyy tuottaa mitattavia tuloksia
Brändin kehittämisen lähtökohta täytyy olla aina se, että sillä halutaan parantaa joitain tuloksia. Usein brändin kehittämisen myötä asiakkaiden sitoutuminen paranee, tarjouspyyntöjen laatu kasvaa ja työnhakijoiden kiinnostus lisääntyy.
2. Brändiä ei voi irrottaa markkinasta, asiakkaista eikä kilpailusta
Meidän tulee ensin tuntea markkina ja siellä tapahtuva muutos. Näin tunnemme aidot kilpailuetunne ja saatte luotua brändillänne sellaista arvoa asiakkaillenne, johon kilpailijat eivät kykene. Kehitämme brändiänne jokaisella asiakkaan kosketuspisteellä.
3. Visuaalinen ja sanallinen brändi tulee huomioida
Visuaalinen ilmeenne on näkyvin osa brändiänne. Siksi se täytyy luoda niin, että se erottuu kilpailusta ja viestii arvolupaustanne. Sen vuoksi brändin kehittämisessä tulee huomioida myös sanallinen brändinne; vetoavat tarinat ja aidot kilpailuedut, jotka antavat asiakkaalle syyn ostaa.
4. Elätte brändiänne todeksi tälläkin hetkellä
Brändinne on jo olemassa. Elätte sitä joka hetki todeksi. Me autamme sinua visualisoimaan ja sanoittamaan sen niin, että se erottuu ja herättää kiinnostusta. Mitään ei siis tarvitse keksiä tyhjästä, vaan kyse on nykyisen toimintanne paketoimisesta uusiksi.
5. Luottamus syntyy tunnettuudesta, tunnettuus toisteisuudesta
Monikanavaisesti toistuva pääviesti ja brändi-ilme parantaa brändinne tunnettuutta. Siksi niitä tulee toistaa yhdenmukaisesti kaikissa kanavissa, jolloin markkinointinne muuttuu taktisesta kampanjoinnista strategiseksi kilpailuedun ja kysynnän rakentamiseksi.
Lorem ipsum
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.
Lorem ipsum
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.
Lorem ipsum
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.
Segmentoimalla löydämme parhaat asiakkaanne
Me kasvatamme digitaalista myyntiänne ottamalla koko myyntifunnelin haltuumme markkinoinnin automaatiosta ja muista martech-ratkaisuista aina CRMään asti.
Myynnin työtä voidaan oleellisesti tehostaa segmentoimalla asiakkaat, jolloin myyntisoitot on mahdollistaa keskittää kuumimpiin liideihin ja hyväkatteisimpaan kauppaan. Ylläpidämme soittolistat siistittyinä ja kohdennamme markkinoinnin automaatiolla asiakasviestejä kun ostotarve on ajankohtainen.
Mittaamme asiakkaan kiinnostuneisuutta mm. AI:n avulla, seuraamalla palvelusivuilla käyntejä ja hyödyntämällä markkinoinnin automaation pisteytystä.
-
06.09.2024Lue lisää
Aloitimme yhteistyön Otava Oppimisen palveluiden kanssa
Toteutamme yhteistyössä MVG-strategian ja mittaamisen kattavan kokonaisuuden.
-
04.09.2024Lue lisää
Suomen parhaita työpaikkoja luotsaava Great Place To Work® tavoittelee kasvua SDM:n avulla
Olennaista on tehdä tuloksellista markkinointia kustannustehokkaasti. Lue yhteistyön tavoitteista!
-
19.06.2024Lue lisää
Martela etsi selkeästi koordinoitua digimarkkinoinnin kokonaisratkaisua – toteuttajaksi SDM
Työ- ja oppimisympäristöjä kehittävä Martela etsi proaktiivista ja kokonaisvaltaista digimarkkinoinnin kumppania, joka ottaa kantaa, antaa näkemystä sekä muuttaa aiemmin p…
-
29.05.2024Lue lisää
Tuomas Liisanantti on nimitetty SDM:n uudeksi markkinointijohtajaksi
Tuore markkinointijohtaja aloittaa työnsä tärkeässä nivelvaiheessa, jossa SDM hakee entistä kansainvälisempää kasvua.
-
21.05.2024Lue lisää
SDM Gaalassa juhlittiin vuoden tähtihetkiä
SDM:n vuosijuhlassa juhlittiin yhteisiä onnistumisia ja digitoverien saavutuksia!
-
24.04.2024Lue lisää
EU:n osarahoittama hanke kansainvälistymisen vauhdittamiseksi
SDM on toteuttanut hankkeen, jonka tavoitteena oli suunnitella, kehittää ja konseptoida MRACE®-strategiatuotteet kilpailukyvyn parantamiseksi ja kansainvälistymisen mahdollista…
-
20.03.2024Lue lisää
SDM on vuonna 2024 jälleen yksi Suomen parhaista työpaikoista
Olemme olleet jo viidesti kymmenen parhaan suomalaisen työpaikan joukossa Great Place to Workin tutkimukseen perustuvalla listalla.
-
29.02.2024Lue lisää
Voitto kotiin Vuoden Toimisto -tutkimuksesta — jo neljännen kerran!
Nappasimme jälleen voiton Vuoden Toimisto -tutkimuksesta, jossa voittajat valitaan asiakkaiden antaman palautteen perusteella. Tänä vuonna olimme mukana Kulta-kategoriassa.
-
28.02.2024Lue lisää
Olemme Google Premier Partner myös vuonna 2024
Premier Partner -status myönnettiin Suomen Digimarkkinoinnille jo yhdeksättä kertaa. Tämä on merkittävä tunnustus laadukkaasta Google Ads -palvelusta.
-
16.02.2024Lue lisää
Ravintola- ja keittiöalan toimija Unilever Food Solutions hakee vauhtia digitaaliseen siirtymään
Tavoitteena on mm. markkinoinnin automaation ja liidienhallintajärjestelmän tehostaminen.
-
14.02.2024Lue lisää
SDM:n vuosi 2023 oli menestyksekäs haastavasta markkinasta huolimatta
Miten sujui SDM:n vuosi 2023, ja mitä on tiedossa vuonna 2024? Lue toimitusjohtajan katsaus!
-
01.02.2024Lue lisää
Jo viides peräkkäinen kerta Vuoden Toimisto -finaalissa!
Asiakkaat päättävät sijoitukset – kyseessä on merkittävä asiakastyytyväisyyttä mittaava tutkimus.