SDM & ketterä Growth Hacking
Näin markkinointisi jatkuva kehittämien ohjaa jokapäiväistä tekemistämme
Mitä ketteryys ja Growth Hacking meille merkitsee?
Ketteryys ja Growth Hacking – kaksi trendikästä termiä, mutta mitä todellista arvoa niiden taakse kätkeytyy? SDM:llä olemme kehittäneet oman tapamme ketteryyden ja Growth Hacking -markkinoinnin yhdistämiseksi.
Tässä oppaassa käymme läpi, miten viemme näiden ajattelutapojen opit käytäntöön ja varmistamme, että kehitämme asiakkaidemme markkinointia koko ajan eteenpäin.
Perinteinen markkinoija lähtee tavoittelemaan suurta yleisöä ja käyttää ison markkinointibudjettinsa mahdollisimman suuren kattavuuden saamiseksi. Kasvumarkkinoinnin oppeja seuraten me SDM:llä keskitymme tavoittamaan ihmiset siellä missä he ovat – eli verkossa.