Lifecycle-markkinointi Salesforcen ja Pardotin avulla
Salesforce Pardot on yksi monipuolisimmista markkinoinnin automaatiojärjestelmistä B2B-yrityksille sekä sellaisille B2C-yrityksille, joiden tuotteiden tai palveluiden myyntisykli on pitkä.
Lifecycle-markkinointi tunnetaan Top-perform-yritysten käyttämänä strategiana, koska sen avulla myynti ja markkinointi pelaavat yhteispeliä.
Käymme oppaassa läpi Lifecycle-markkinointia, joka…
- tuottaa myynnille laadukkaampia liidejä ja vähentää prospektointiin kuluvaa aikaa
- lyhentää myyntisykliä
- sitouttaa nykyisiä asiakkaita ja tunnistaa heidän uudelleenostoaikeet
- automatisoi markkinoinnin rutiininomaisia töitä
- todentaa markkinoinnin vaikutuksen myynnille
- tuottaa tuloksia, koska sitähän tällä haetaan!
Oppaassa on kolme osiota:
- Millaisella strategialla Lifecycle-markkinointia kannattaa lähteä tekemään
- Kuinka virität CRMn tukemaan Lifecycle-markkinointia
- Millaista sisältöä ja millaisia automaatioita Lifecycle-markkinointi tarvitsee