Referenssit
Lue asiakkaidemme kokemuksia siitä, miten he ovat saavuttaneet mitattavaa kasvua digitaalisella markkinoinnilla.
-
Huutokaupat.com
Suomen kiinnostavinta kauppapaikkaa kasvatetaan digimarkkinoinnin keinoin
-
Spa & Resort Peurunka
Kuukausittaiset myyntitavoitteet on ylitetty toistuvasti.
-
Stemma & AI-avusteinen SEO
-
Sponda
Sponda halusi tuoda lisää kaupallista markkinointia ja datalähtöisyyttä osaksi markkinointiaan.
-
Kirkon Ulkomaanapu
Kirkon Ulkomaanapu ja sen alaisuudessa toimivat Naisten Pankki ja Toisenlainen Lahja kokevat, että SDM:llä tunnetaan sekä järjestökentän erityispiirteet, että osataan tehdä…
-
Pääkaupunkiseudun Kierrätyskeskus
Persoonatyö auttoi Pääkaupunkiseudun Kierrätyskeskusta ymmärtämään paremmin, mille kohderyhmälle se puhuu, mitkä teemat kiinnostavat heitä ja kuinka pääviestit sanoite…
-
Varma
Varman markkinoinnissa MRACE®-mallia hyödynnetään kokonaisvaltaisesti. Jopa mittaaminen on rakennettu MRACE®n mukaan.
-
Peab
MRACE®-malli tehostaa Peabin toimintaa ketterällä markkinoinnilla, joka sisältää niin kampanjamaisen mainonnan eri kanavissa kuin yhtenäisen digitaalisen ostopolun luomisen
-
Rinta-Joupin Autoliike
Ketterällä ja monipuolisella digimarkkinoinnin kokonaisuudella verkkosivujen kävijämäärät räjähdysmäiseen kasvuun
-
Maansiirto Harry Mäkelä Oy
Maansiirto Harry Mäkelä halusi vahvistaa asemaansa ottamalla edelläkävijän roolin nykyaikaisen digimarkkinoinnin parissa.
-
Sidoste
Kotimainen verkkokauppa myy varastoja tyhjiksi digimarkkinoinnin tuella
-
Cross Wrap
Teollisuusyritys saa myyntivalmiita liidejä digimarkkinoinnilla
-
Pemamek
Teollisuusalan edelläkävijän panostukset digimarkkinointiin tuottavat mitattavia tuloksia globaalisti
-
Innolux
Valaisinvalmistajan verkkokauppa kansainvälistyy digimarkkinoinnin keinoin
-
24 Rent
Hyperpersonoinnilla odotukset ylittävä tuotto digitaaliselle mainonnalle
-
Sadex
Tarkan mittariston avulla näemme, että digimarkkinointi yltää tavoitteisiin
-
Lehto Group
Verkkosivu-uudistuksesta etumatkaa Lehto Groupin myyntiin ja markkinointiin
-
LämpöYkkönen
Suomen paras myyntiorganisaatio 2019 + Vuoden Toimisto 2020 = myyntifunneli 3.0
-
House of Organic
Tuloksellista ja mitattavaa verkkokaupan digimarkkinointia
-
Himoslomat
Dynaamista mökkimarkkinointia MRACE-mallilla
-
Toshiba HVAC
MRACE-markkinointimalli huomioi koko ostopolun ja varmistaa parhaat kokonaistulokset
-
Alexandria
Alexandria arvostaa markkinoinnin tehon mitattavuutta ja joustavaa yhteistyötä
-
Acetium
Sisältömarkkinointi muodostaa tuloksekkaan MRACE-mallin selkärangan
-
Autolle.com
Orgaaninen liikenne kasvoi 100% ja Facebookin klikkausprosentti kasvoi 10-kertaiseksi median keskiarvoon nähden
-
Cybercom Finland
B2B-konversiot lisääntyivät myyntifunnelin joka vaiheessa