Haluatko lisää liidejä ja tarjouspyyntöjä, joista tulee kauppaa?
Tuotamme mallimme avulla sekä B2B- että B2C-yrityksille laadukkaita liidejä ja tarjouspyyntöjä sellaisilta kohderyhmiltä, jotka haluavat ostaa teiltä tuottamanne uniikin arvon ja kilpailuetujenne vuoksi.
Tällöin klousaatte enemmän kauppaa, markkinoinnista tulee tuloksekkaampaa ja myynnin ja markkinoinnin yhteispeli syvenee.
Panostamme liidien laatuun, emme pelkkään määrään
Kuka tahansa pystyy hankkimaan liidejä arvonnoilla tai kilpailuilla. Tällaiselle liidille soittaminen on kuitenkin sama kuin soittaisi kylmäpuheluita. Jos liidien laatu on huono, myynti käyttää aivan turhaan aikaansa heille soittamiseen, eikä luottamusta markkinoinnin tekemiseen synny.
Siksi meidän tärkein mittarimme ei ole vain liidien määrä, vaan syntyneet eurot ja myyjienne kokemus siitä, miten laadukkaita liidit ja tarjouspyynnöt ovat.
Markkinointi lämmittää liidin ja myynti klousaa sen
Markkinoinnin tehtävä on lämmittää liidiä niin pitkään, että se kannattaa luovuttaa myynnin kontaktoitavaksi. Tämä tehdään toimialanne mukaan uudelleenmarkkinoinnilla, markkinoinnin automaatiolla ja sisältömarkkinoinnilla.
Asiakas tarvitsee syyn toimia tai hän ei tee mitään
Potentiaalinen asiakas ei muutu liidiksi, jos et anna hänelle kunnon syytä toimia. Siksi meidän täytyy tuntea asiakkaan tarve ja ongelmat, erottautumistekijänne ja kilpailuetunne, ja luoda sitten arvolupaus, joka yhdistää kaksi edellistä toisiinsa.
Kanavat tuovat kävijät, sivusto tuottaa liidit
Vaikka kaikki maailman ihmiset tuotaisiin verkkosivuillenne, niin saatte kunnolla oikeanlaisia liidejä vain, jos sivustonne sisältö puhuttelee haluamaanne kohderyhmää oikealla tavalla. Siksi luomme sivustollenne ostopolkuja eri tietoisuuden tason asiakkaille.
Luomme välittömiä tuloksia ja pitkän ajan kysyntää
Tuotamme teille välittömiä tuloksia nappaamalla markkinasta olemassa olevaan kysyntää teidän yrityksellenne. Tämän lisäksi luomme taustalla jatkuvasti uutta kysyntää opettamalla markkinaa ostamaan teiltä, jolloin myyntifunnelinne täyttyy koko ajan.
Soitatte A-luokan liideille heti, kiitos ABCD-mallin
Segmentoimme kaikki kontaktinne ABCD-mallin mukaan. Tällöin myyntinne saa aina laadukkaimmat A- ja B-luokan liidit ensimmäisenä kontaktoitavaksi, eikä aika mene vähemmän tärkeiden liidien kontaktoimiseen.
Saamme asioita tapahtumaan
Valittu neljä kertaa Vuoden Toimistoksi
Yli 340 M€ edestä asiakkaille tuotettua digitaalista myyntiä ja tarjouspyyntöjä vuodessa
Yli 1,7 miljardia mainonnan näyttökertaa vuodessa
MVG-MRACE® osana opetusta yliopistoissa ja ammattikorkeakoulussa
100 % mitattavaa myynnin kasvua
Kuinka saamme aikaan tuloksia?
- Strategia: Luomme strategialla ymmärryksen markkinasta, kohderyhmästä ja kilpailueduistanne
- Pääviestit: Määritämme markkinoinnin pääviestit, jotka erottavat teidät kilpailusta ja kiinnostavat asiakasta
- Tavoitteet & mittaaminen: Asetamme markkinoinnin tavoitteet ja mittariston, jotta voimme monistaa onnistumisia ja paikantaa kehityskohteita
- Koko funneli: Otamme haltuun koko markkinoinnin funnelin aina asiakkaan tavoittamisesta ostopolkujen luomiseen ja ostaneen asiakkaan sitouttamiseen saakka
- Jatkuva kehittäminen: Kehitämme toimintaamme datan pohjalta viikoittain ja kokeilemme jatkuvasti uutta kuukauden mittaisissa sprinteissä
Kaiken taustalla on MVG-MRACE®-mallimme, joka helpottaa markkinoinnin johtamista, mittaamista ja kehittämistä. Se on suoraan
verrannollinen tulosten kehittymiseen.
Annamme työllemme myös tyytyväisyystakuun.
Jutellaanko lisää?
Ota yhteyttä
Jätä yhteydenottopyyntö, kun haluat kasvattaa yrityksesi digitaalista myyntiä. Asiakkuuspäällikkömme soittaa sinulle mitä pikimmiten.
"*" näyttää pakolliset kentät
Lue lisää
Lue, miten teemme markkinointia, joka tuo välittömiä tuloksia ja lisää brändinne vetovoimaa.