Liidien generointi

Haluatko lisää liidejä ja tarjouspyyntöjä, joista tulee kauppaa?

Tuotamme mallimme avulla sekä B2B- että B2C-yrityksille laadukkaita liidejä ja tarjouspyyntöjä sellaisilta kohderyhmiltä, jotka haluavat ostaa teiltä tuottamanne uniikin arvon ja kilpailuetujenne vuoksi.

Tällöin klousaatte enemmän kauppaa, markkinoinnista tulee tuloksekkaampaa ja myynnin ja markkinoinnin yhteispeli syvenee.

Panostamme liidien laatuun, emme pelkkään määrään

Kuka tahansa pystyy hankkimaan liidejä arvonnoilla tai kilpailuilla. Tällaiselle liidille soittaminen on kuitenkin sama kuin soittaisi kylmäpuheluita. Jos liidien laatu on huono, myynti käyttää aivan turhaan aikaansa heille soittamiseen, eikä luottamusta markkinoinnin tekemiseen synny.

Siksi meidän tärkein mittarimme ei ole vain liidien määrä, vaan syntyneet eurot ja myyjienne kokemus siitä, miten laadukkaita liidit ja tarjouspyynnöt ovat.

1.

Markkinointi lämmittää liidin ja myynti klousaa sen

Markkinoinnin tehtävä on lämmittää liidiä niin pitkään, että se kannattaa luovuttaa myynnin kontaktoitavaksi. Tämä tehdään toimialanne mukaan uudelleenmarkkinoinnilla, markkinoinnin automaatiolla ja sisältömarkkinoinnilla.

2.

Asiakas tarvitsee syyn toimia tai hän ei tee mitään

Potentiaalinen asiakas ei muutu liidiksi, jos et anna hänelle kunnon syytä toimia. Siksi meidän täytyy tuntea asiakkaan tarve ja ongelmat, erottautumistekijänne ja kilpailuetunne, ja luoda sitten arvolupaus, joka yhdistää kaksi edellistä toisiinsa.

3.

Kanavat tuovat kävijät, sivusto tuottaa liidit

Vaikka kaikki maailman ihmiset tuotaisiin verkkosivuillenne, niin saatte kunnolla oikeanlaisia liidejä vain, jos sivustonne sisältö puhuttelee haluamaanne kohderyhmää oikealla tavalla. Siksi luomme sivustollenne ostopolkuja eri tietoisuuden tason asiakkaille.

4.

Luomme välittömiä tuloksia ja pitkän ajan kysyntää

Tuotamme teille välittömiä tuloksia nappaamalla markkinasta olemassa olevaan kysyntää teidän yrityksellenne. Tämän lisäksi luomme taustalla jatkuvasti uutta kysyntää opettamalla markkinaa ostamaan teiltä, jolloin myyntifunnelinne täyttyy koko ajan.

5.

Soitatte A-luokan liideille heti, kiitos ABCD-mallin

Segmentoimme kaikki kontaktinne ABCD-mallin mukaan. Tällöin myyntinne saa aina laadukkaimmat A- ja B-luokan liidit ensimmäisenä kontaktoitavaksi, eikä aika mene vähemmän tärkeiden liidien kontaktoimiseen.

Saamme asioita tapahtumaan

4x Vuoden toimisto

20 korkeakoulua <3 MVG-MRACE®

1,7 miljardia impressiota 2023

340 M € luotu pipelinen arvo 2023

100 % mitattavaa myynnin kasvua

Kuinka saamme aikaan tuloksia?

  1. Strategia: Luomme strategialla ymmärryksen markkinasta, kohderyhmästä ja kilpailueduistanne
  2. Pääviestit: Määritämme markkinoinnin pääviestit, jotka erottavat teidät kilpailusta ja kiinnostavat asiakasta
  3. Tavoitteet & mittaaminen: Asetamme markkinoinnin tavoitteet ja mittariston, jotta voimme monistaa onnistumisia ja paikantaa kehityskohteita
  4. Koko funneli: Otamme haltuun koko markkinoinnin funnelin aina asiakkaan tavoittamisesta ostopolkujen luomiseen ja ostaneen asiakkaan sitouttamiseen saakka
  5. Jatkuva kehittäminen: Kehitämme toimintaamme datan pohjalta viikoittain ja kokeilemme jatkuvasti uutta kuukauden mittaisissa sprinteissä

Kaiken taustalla on MVG-MRACE®-mallimme, joka helpottaa markkinoinnin johtamista, mittaamista ja kehittämistä. Se on suoraan
verrannollinen tulosten kehittymiseen.

Annamme työllemme myös tyytyväisyystakuun.

Jutellaanko lisää?

Ota yhteyttä

Jätä yhteydenottopyyntö, kun haluat kasvattaa yrityksesi digitaalista myyntiä. Asiakkuuspäällikkömme soittaa sinulle mitä pikimmiten.

"*" näyttää pakolliset kentät

Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Lue lisää

Lue, miten teemme markkinointia, joka tuo välittömiä tuloksia ja lisää brändinne vetovoimaa.

Blogi

Opi lisää Suomen suurimmassa digitaalisen markkinoinnin kirjastossa.

    • Sisältömarkkinointi
    • Tekoäly

    Kuinka yrityksellesi räätälöity GPT voi parantaa markkinointiasi?

    Lue lisää
    • Digitaalinen markkinointi

    Kansainvälinen digimarkkinointi – kuinka digimarkkinointi voi auttaa yrityksen kansainvälistymisessä?

    Lue lisää
    • Digitaalinen markkinointi
    • Google Ads

    Microsoft Advertising – Miksi mainostaa Bing-hakukoneessa Googlen rinnalla?

    Lue lisää
    • Google Ads
    • Tekoäly

    Google Ads -trendit: Tekoäly entistä vahvemmin mukana

    Lue lisää
    • Ääniblogi
    • Sisältömarkkinointi
    • Tekoäly

    Miten saat verkkosivustosi sisällöt nousemaan tekoälyn suosituksissa?

    Lue lisää
    • Ääniblogi
    • Uutiset

    Kumpi voittaa B2B-markkinoinnissa: LinkedIn vai Meta?

    Lue lisää
    • Ääniblogi
    • Digitaalinen markkinointi

    Lanseeraaminen digitaalisessa markkinassa – onnistumisen eväät ja muistilista

    Lue lisää
    • Videomainonta

    Videomarkkinoinnin trendit: Lyhytkestoiset videot, AI ja videopodcastien hyödyntäminen

    Lue lisää
    • Ääniblogi
    • Hakukoneoptimointi

    Kuinka mitata hakukoneoptimoinnin ROI:ta? (Ja miksi sitä ei kannata mitata?)

    Lue lisää
    • Markkinointistrategia

    Kilpailija-analyysi auttaa ymmärtämään, miten voit erottautua markkinassa

    Lue lisää