Liidien generointi

Haluatko lisää liidejä ja tarjouspyyntöjä, joista tulee kauppaa?

Tuotamme mallimme avulla sekä B2B- että B2C-yrityksille laadukkaita liidejä ja tarjouspyyntöjä sellaisilta kohderyhmiltä, jotka haluavat ostaa teiltä tuottamanne uniikin arvon ja kilpailuetujenne vuoksi.

Tällöin klousaatte enemmän kauppaa, markkinoinnista tulee tuloksekkaampaa ja myynnin ja markkinoinnin yhteispeli syvenee.

Panostamme liidien laatuun, emme pelkkään määrään

Kuka tahansa pystyy hankkimaan liidejä arvonnoilla tai kilpailuilla. Tällaiselle liidille soittaminen on kuitenkin sama kuin soittaisi kylmäpuheluita. Jos liidien laatu on huono, myynti käyttää aivan turhaan aikaansa heille soittamiseen, eikä luottamusta markkinoinnin tekemiseen synny.

Siksi meidän tärkein mittarimme ei ole vain liidien määrä, vaan syntyneet eurot ja myyjienne kokemus siitä, miten laadukkaita liidit ja tarjouspyynnöt ovat.

1.

Markkinointi lämmittää liidin ja myynti klousaa sen

Markkinoinnin tehtävä on lämmittää liidiä niin pitkään, että se kannattaa luovuttaa myynnin kontaktoitavaksi. Tämä tehdään toimialanne mukaan uudelleenmarkkinoinnilla, markkinoinnin automaatiolla ja sisältömarkkinoinnilla.

2.

Asiakas tarvitsee syyn toimia tai hän ei tee mitään

Potentiaalinen asiakas ei muutu liidiksi, jos et anna hänelle kunnon syytä toimia. Siksi meidän täytyy tuntea asiakkaan tarve ja ongelmat, erottautumistekijänne ja kilpailuetunne, ja luoda sitten arvolupaus, joka yhdistää kaksi edellistä toisiinsa.

3.

Kanavat tuovat kävijät, sivusto tuottaa liidit

Vaikka kaikki maailman ihmiset tuotaisiin verkkosivuillenne, niin saatte kunnolla oikeanlaisia liidejä vain, jos sivustonne sisältö puhuttelee haluamaanne kohderyhmää oikealla tavalla. Siksi luomme sivustollenne ostopolkuja eri tietoisuuden tason asiakkaille.

4.

Luomme välittömiä tuloksia ja pitkän ajan kysyntää

Tuotamme teille välittömiä tuloksia nappaamalla markkinasta olemassa olevaan kysyntää teidän yrityksellenne. Tämän lisäksi luomme taustalla jatkuvasti uutta kysyntää opettamalla markkinaa ostamaan teiltä, jolloin myyntifunnelinne täyttyy koko ajan.

5.

Soitatte A-luokan liideille heti, kiitos ABCD-mallin

Segmentoimme kaikki kontaktinne ABCD-mallin mukaan. Tällöin myyntinne saa aina laadukkaimmat A- ja B-luokan liidit ensimmäisenä kontaktoitavaksi, eikä aika mene vähemmän tärkeiden liidien kontaktoimiseen.

Saamme asioita tapahtumaan

Valittu neljä kertaa Vuoden Toimistoksi

Yli 340 M€ edestä asiakkaille tuotettua digitaalista myyntiä ja tarjouspyyntöjä vuodessa

Yli 1,7 miljardia mainonnan näyttökertaa vuodessa

MVG-MRACE® osana opetusta yliopistoissa ja ammattikorkeakoulussa

100 % mitattavaa myynnin kasvua

Päämääriesi mukaiset digimarkkinoinnin kokonaisratkaisut

  1. Strategia: Luomme strategisen ymmärryksen markkinasta, kohderyhmistä ja kilpailueduistanne. Määritämme digimarkkinointikanavien ja markkinointikonseptien roolit sekä strategiset painopisteet.
  2. Arvolupaus & pääviestit: Määritämme kilpailuetuihinne perustuvat markkinoinnin arvolupaukset ja pääviestit, jotka erottavat teidät kilpailusta ja saavat asiakkaat toimimaan toivotulla tavalla.
  3. Tavoitteet & mittaaminen: Kirkastamme markkinoinnin tavoitteet sekä määrittelemme mittariston kehityskohteiden paikantamiseksi ja dataohjautuvan päätöksenteon mahdollistamiseksi.
  4. Monikanavainen digimarkkinointi: Valjastamme yksittäiset markkinointikanavat toisiaan tukevaksi myynnilliseksi kokonaisuudeksi. Yli 70 tiiviissä yhteistyössä toimivaa digitaalisen myynnin ja markkinoinnin asiantuntijaamme mahdollistaa tarkasti asiakkaidemme tarpeisiin vastaavan tiimin kokoamisen.
  5. Jatkuva kehittäminen: Kehitämme asiakkaidemme markkinointia ketterin menetelmin. Annamme toteuttavan työn ohessa dataan perustuvia näkemyksiä markkinoinnin tuloksellisuuden edelleen parantamiseksi.

Toteuttamaamme digitaalista myyntiä ja markkinointia ohjaa MVG-MRACE®-malli, joka mahdollistaa strategisen markkinoinnin systemaattisen johtamisen, mittaamisen ja kehittämisen.

Jutellaanko lisää?

Ota yhteyttä

Jätä yhteydenottopyyntö, kun haluat kasvattaa yrityksesi digitaalista myyntiä. Asiakkuuspäällikkömme soittaa sinulle mitä pikimmiten.

"*" näyttää pakolliset kentät

SUOSTUMUKSET*
SUOSTUMUKSET*
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Lue lisää

Lue miten teemme strategista digimarkkinointia, joka tuo sekä välittömiä tuloksia että kasvattaa brändinne kohdistuvaa vetovoimaa pitkällä aikavälillä.

Blogi

Opi lisää Suomen suurimmassa digitaalisen markkinoinnin kirjastossa.

    • Hakukoneoptimointi
    • Tekoäly

    Kuinka varmistat, että ChatGPT suosittelee yritystäsi kilpailijoidesi sijaan?

    Lue lisää
    • Digitaalinen markkinointi
    • Sähköpostimarkkinointi
    • Uutiset

    Kolmannen osapuolen evästeet murroksessa – mitkä ovat vaikutukset digimarkkinoinnille? 

    Lue lisää
    • Uutiset

    Google Trends – Miksi ja miten hyödyntää sitä liiketoiminnassasi?

    Lue lisää
    • Sosiaalinen media
    • Tekoäly

    Millä tavoin tekoäly näkyy sosiaalisen median asiantuntijan päivittäisessä työskentelyssä?

    Lue lisää
    • Ääniblogi
    • Facebook
    • Instagram
    • Sosiaalinen media
    • TikTok
    • Videomainonta

    Some-markkinointi 2025: Mitä voimme odottaa?

    Lue lisää
    • Ohjelmallinen ostaminen

    Miksi High Impact -mainonta on ratkaisevan tärkeää digitaalisessa markkinoinnissa?

    Lue lisää
    • Ääniblogi
    • Brändi
    • Markkinointi

    Sitoutuneita asiakkaita ja loistavaa kriisinhallintaa – Tärkeimmät opit urheilumarkkinoinnista

    Lue lisää
    • Hakukoneoptimointi

    Miksi yrityksenne todella tarvitsee hakukoneoptimointia? Miksi ja milloin palkata SEO-toimisto? Mitä hyötyjä palkkaamisesta on? Milloin et tarvitse SEO-toimistoa?

    Lue lisää
    • Ääniblogi
    • TikTok

    TikTok-markkinointi yritykselle – tärkeimmät seikat kootusti

    Lue lisää
    • Ääniblogi
    • Sisältömarkkinointi
    • Tekoäly

    Kuinka yrityksellesi räätälöity GPT voi parantaa markkinointiasi?

    Lue lisää