Hakukoneoptimointi – SEO-CRO

Käännä verkkosivukävijät asiakkaiksi

Hakukoneoptimointi (SEO) ja konversio-optimointi (CRO) luovat yhdessä digimarkkinoinnin kivijalan ja parantavat kaikkien muiden kanavien tulosta. Kasvatamme ensin orgaanisen kävijäliikenteen määrää hakukoneoptimoinnilla, jonka jälkeen käännämme liikenteen mitattaviksi tuloksiksi konversio-optimoinnilla. Näin ette vain kasvata kävijävirtaa, vaan muutatte kävijävirran tarjouspyynnöiksi ja asiakkaiksi.

SEO-CRO on markkinointia, jota ei saa pois päältä

Hakukoneoptimoinnilla (SEO) parannamme sivustosi sijoituksia hakukoneiden hakutuloksissa niillä hakusanoilla, joita asiakkaanne käyttävät etsiessään palveluitanne. Kun parannamme sijoituksianne hakutuloksissa, ostohaluiset asiakkaat löytävät sivuillenne, vaikka käyttäisitte mainontaan 0 €.

Konversio-optimoinnilla (CRO) käännämme sivustovierailijat asiakkaiksi parantamalla sivuston käyttökokemusta. Teemme sivustollenne erilaisia hypoteeseihin perustuvia testejä, joista valitsemme datan pohjalta parhaat menetelmät toteutettaviksi ympäri sivustoanne. Näin optimoimme sivustonne tuottamaan liidejä ja asiakkaita selvästi aiempaa tehokkaammin, mikä parantaa myös kaikkien muiden kanavien tuomaa tulosta.

Näin sivustonne kävijävirta kasvaa ja muuttuu asiakkaiksi

Yhteistyön alussa etenemme seuraavalla tavalla:

  1. Liiketoimintanne ymmärrys – Tutustumme liiketoimintaanne, jotta saamme parhaan mahdollisen aloituksen yhteistyölle.
  2. Nykytilan auditointi – Auditoimme sivustonne sisältöjen, teknisen toimivuuden ja käyttökokemuksen osalta, jotta saamme käsityksen siitä mikä lähtötilanne on ja missä järjestyksessä toimenpiteitä lähdetään toteuttamaan.
  3. Luomme ymmärryksen asiakkaidenne hakukonekäyttäytymisestä – Selvitämme mihin asiakkaidenne ongelmiin sivuston tulee vastata ja minkälaista sisältöä eri asiakkaanne olettavat löytävän.
  4. Luomme suunnitelman toimenpiteistä – Työskentelemme sprinteissä, joiden aikana suunnitellut toimenpiteet tehdään.
  5. Eteneminen ostopolulla – Varmistamme, että sivustonne vie asiakasta eteenpäin ostopolulla ja vastaa haluttua tarkoitusta eri tietoisuuden tasoilla.
  6. Varmistamme, että sivusto kykenee konvertoitumaan parhaalla mahdollisella tavalla.

SEO-CRO:n tekeminen etenee kehässä:

  1. REACH: Tuomme sivustollenne kasvavaa orgaanista kävijävirtaa parantamalla sijoituksia hakukoneissa.
  2. ACT: Kehitämme sivuston käyttökokemusta, jotta kävijä aktivoituu halutulla tavalla ja etenee sivustolla kohti haluttuja tavoitteita.
  3. CONVERT: Analysoimme sivun käyttökokemusta datan avulla, sekä teemme testejä, joilla löydämme parempia keinoja saada kävijät konvertoitumaan entistä enemmän.
  4. MEASURE: Mittaamisen avulla analysoimme työn tuloksia, jonka pohjalta kehitys on jatkuvaa.

SEO-CRO hyödyt

  • Löydytte hakutermeillä, joita ostavat asiakkaat käyttävät etsiessään palveluitanne.

  • Hakukoneet suosivat luotettavia sivustoja. Mitä paremmin löydytte, sen luotettavammalta vaikutatte.

  • Mielikuva yrityksestänne paranee, kun sivustoanne on helppo käyttää.

  • Konversio-optimoinnin avulla sivustonne tuottaa enemmän tuloksia riippumatta siitä, minkä kanavan kautta kävijät tulevat sivustollenne.

  • Tänään tehty työ hakukoneoptimointiin tuottaa tuloksia vielä vuosien päästä, koska asiakkaat löytävät sivuillenne.

  • Mitä paremmin sivustonne toimii ja mitä parempaa liikennettä sivustonne kerää, sen enemmän markkinointinne tuottaa haluttuja tuloksia.

Miksi valita SDM?

MVG-MRACE®-malli tuloksellisen digimarkkinoinnin ohjaajana

MVG-MRACE® mallimme saa kaikki digimarkkinoinnin kanavat toimimaan tehokkaassa yhteistyössä. SEO-CRO palveluna toimii erityisesti Reach, Act ja Convert vaiheissa tärkeänä osana kokonaisuutta.

Mallissamme markkinointistrategia ohjaa taktisen tason toimenpiteitä, jotta toiminta on yhdenmukaista kanavasta riippumatta. SEO-CRO:n avulla tavoitamme asiakkaanne luomalla uutta kysyntää yrityksellenne, löytymällä hakukoneista oikealla hetkellä ja tavalla sekä varmistamalla, että ostamisen tai yhteydenoton tekeminen on mahdollisimman helppoa asiakkaallenne.

Varmistamme, että ostavat asiakkaat löytävät teidät aina.

Tarjoamme syvää asiantuntemusta SEO-CRO:ssa, mutta myös sisällöntuotannossa ja maksullisessa hakukonemarkkinoinnissa, sillä jokainen osa-alue on kriittinen tekijä hakukonenäkyvyyden kannalta. Näiden eri osa-alueiden saumaton yhteistyö on tärkeässä osassa digimarkkinoinnin kokonaisuudessa. Yhteistyössä meidän kanssamme voit olla varma, että saat kokonaisvaltaisen ratkaisun, joka huomioi SEO:n ja hakukonemarkkinoinnin tehokkaan toimivuuden sekä laadukkaan sisällöntuotannon. Kokonaisuuden avulla saamme mahdollisuuden dominoida hakutuloksia.

SEO ei rajoitu pelkästään hakusanojen lisäämiseen sisältöihin parempien sijoitusten toivossa. Tästä syystä painotamme erityisesti sisällön laadukkuutta ja relevanssia hakijan tarpeisiin. Tuotamme sisältöä, joka todella auttaa hakijoita ratkaisemaan ongelmansa, vastaa heidän hakutarkoitukseensa sekä toimii hakukoneoptimoinnissa. Näin sivustosi tavoittaa oikean kohdeyleisön, oikeaan aikaan ja tuottaa konkreettisia tuloksia.

 

Yksilölliset ratkaisut tuovat tuloksia

SEO-CRO kattaa laajan kirjon erilaisia toimenpiteitä, joita toteuttamalla voidaan saavuttaa liiketoiminnan tavoitteet. Yhtä tiettyä sapluunaa tekemiselle ei ole, vaan toimenpiteet täytyy räätälöidä sivuston lähtötason mukaan. Me SDM:llä uskomme jatkuvaan ja sinnikkääseen SEO-CRO tekemiseen, jolla olemme saavuttaneet erinomaisia tuloksia niin asiakkaillemme kuin itsellemme. Tästä oivana todisteena oma sivustomme, joka omaa alamme vahvimman orgaanisen löydettävyyden relevanteilla hakusanoilla. Jatkuva ja sinnikäs SEO-CRO ei jää puheen tasolle ja tuottaa pitkäaikaisia tuloksia.

AI ja jatkuva muutos – Me autamme

SEO-CRO, kuin muukin digimarkkinointi on jatkuvan muutoksen alla. Meidän kanssamme varmistat yrityksenne hakukonenäkyvyyden nyt ja tulevaisuudessa. Hakukoneet elävät muutoksen aikakautta, erityisesti AI:n nousu viime vuosina tulee mullistamaan tapamme hakea tietoa ja kuluttaa sisältöjä. Panostuksemme AI:hin ja tavoitteemme olla johtava AI osaaja digimarkkinoinnin kentässä hyödyttää myös asiakkaitamme.

Pyydä tarjous

Pyydä tarjous jatkuvasta SEO-CRO-palvelusta, sivustonne auditoinnista tai hakusanatutkimuksesta.

"*" näyttää pakolliset kentät

SUOSTUMUKSET*
SUOSTUMUKSET*
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Lue lisää

Lue miten teemme strategista digimarkkinointia, joka tuo sekä välittömiä tuloksia että kasvattaa brändinne kohdistuvaa vetovoimaa pitkällä aikavälillä.

Blogi

Opi lisää Suomen suurimmassa digitaalisen markkinoinnin kirjastossa

  • Kuinka varmistat, että ChatGPT suosittelee yritystäsi kilpailijoidesi sijaan?

    Ymmärrä millä perusteella tekoälyt ja hakukoneet nostavat tuloksia ja paranna sivustosi näkyvyyttä.

    Lue lisää
  • Miksi yrityksenne todella tarvitsee hakukoneoptimointia? Miksi ja milloin palkata SEO-toimisto? Mitä hyötyjä palkkaamisesta on? Milloin et tarvitse SEO-toimistoa?

    Lue lisää
  • Kuinka mitata hakukoneoptimoinnin ROI:ta? (Ja miksi sitä ei kannata mitata?)

    49% markkinoijista raportoi orgaanisen haun tuovan parhaan ROI:n kaikista markkinointikanavista

    Lue lisää
  • Millainen merkitys hakusanojen seurannalla on näkyvyydellesi?

    Mihin asioihin kannattaa kiinnittää huomiota, kun haluat parantaa orgaanista hakusananäkyvyyttäsi verkossa?

    Lue lisää
  • Google SGE julkaistu USA:ssa – Ensipuraisu SEO-lasit silmillä

    Googlen hakutulossivun suurin muutos 20 vuoteen tapahtui 14.5.2024 USA:ssa, kun Google SGE julkaistiin.

    Lue lisää
  • Hakukoneoptimoinnin (SEO) vinkit ja trendit 2024

    Tekoälyn myötä hakukoneet kehittyvät käyttäjäkokemusta korostavaan suuntaan ja SEO:ssa nousee yhä enemmän tarve keskittyä sisältöön, joka on kirjoitettu ihmisille ja t…

    Lue lisää
  • Entity SEO: Onko entiteettien luominen hakukoneoptimoinnin tulevaisuus?

    Entity SEO on hakukoneoptimoinnin strategia, jossa keskitytään sisältöklustereihin ja rakennetaan sisältö hakuintention, eikä pelkän hakusanan ympärille.

    Lue lisää
  • Kuinka Googlen uusi generatiivinen tekoäly voi vaikuttaa hakukoneoptimointiin?

    Mikä on Google Search Generative Experience (SGE) ja miten se tulee vaikuttamaan hakukoneoptimointiin ja orgaaniseen liikenteeseen?

    Lue lisää
  • Tekoäly ja hakukoneoptimointi: Kuinka tekoäly tulee vaikuttamaan SEO-työhön ja hakutoimintoihin?

    Tekoäly tulee, oletko valmis? Tutustu miten tekoäly muuttaa hakukoneoptimointityötä!

    Lue lisää
  • SEO-strategia: Miksi se on tärkeä ja kuinka se luodaan?

    Mitä SEO-strategia nykypäivänä tarkoittaa, sekä kuinka mittaamisen tärkeys ja MRACE®-mallin noudattaminen nousee päivä päivältä tärkeämmäksi osaksi tätäkin digitaa…

    Lue lisää