
Sosiaalisen median mainonta tavoittaa asiakkaasi siellä, missä sinä haluat
Maksetulla sosiaalisen median mainonnalla tavoitat asiakkaasi jokaisessa heidän ostopolkunsa vaiheessa. MVG-MRACE®-mallimme mukaisesti toteutetulla some-markkinoinnilla olet siellä, missä asiakkaasikin ovat – oli tavoitteenasi sitten kasvattaa verkkokauppasi myyntiä, hakea kiinnostuneita liidejä tai lisätä brändisi tunnettuutta.
Digitaalinen ostopolku alkaa aina jostain. Some-mainonnalla pääset itse asettamaan ostopolun alkupään, tuomalla viestisi miljoonien ja taas miljoonien käyttäjien joukosta juuri heille, joita tarjoomasi kiinnostaa. Uudelleenmarkkinoinnin keinoilla ja vetovoimaisten sisältöjen avulla saatat asiakasta ostopolulla eteenpäin ja sitoutat heitä brändiisi, jolloin he palaavat palveluidesi tai tuotteidesi äärelle uudestaan ja uudestaan, kanavasta riippumatta.

MRACE®-mallin mukainen some-markkinointi
On mitattavaa: tiedät, mihin ja miksi käytetyt mainosbudjettieurot menevät
Tukee markkinointisi kokonaisvaikuttavuutta, kun tavoitamme eri ostajapersoonasi ostopolkunsa kaikissa vaiheissa
On teknisesti huippulaatuista, tästä todisteena esim. Vuoden Toimisto -tunnustukset
On kustannustehokasta, sillä toimimme aina liiketoimintatavoitteidesi mukaisesti ja niitä kohden
Vahvistaa brändiäsi, kun viestiäsi tuodaan aina sinulle relevanttien ihmisten eteen

Tietoisuuden tasot ostopolun varrella
- Täysin tietämätön: kohdennamme visuaalisesti houkuttelevilla mainoksilla, jotka keskittyvät brändin arvoihin ja ainutlaatuisuuteen, rakentaaksemme bränditietoisuutta ilman suoraa ostoaikeita.
- Ongelmatietoinen: tarjoamme opettavaista ja arvoa lisäävää sisältöä, joka vastaa heidän kysymyksiinsä ja tarpeisiinsa, esimerkiksi informatiivisten videoiden tai artikkeleiden muodossa.
- Lopputulostietoinen: esitämme tuotteidemme tai palveluidemme hyötyjä ja erottavia tekijöitä kohdennetuilla mainoksilla, jotka sisältävät testimoniaaleja, tuotearvosteluja tai case-tutkimuksia, ohjaten heitä kohti ostoa. Uudelleenmarkkinoinnilla voimme poistaa tunnistettuja oston esteitä tai tarjota räätälöityä ratkaisua aiemman verkkokäyttäytymisen perusteella.
- Tuotetietoinen: tarjoamme kohdennettuja tarjouksia ja esimerkiksi alennuskoodeja, jotka rohkaisevat tekemään ostopäätöksen välittömästi. Uudelleenmarkkinointi voi kohdistua jo hyvinkin tarkasti esimerkiksi tiettyyn tuotteeseen tai tuoteryhmään.
- Täysin tietoinen: täysin tietoisille asiakkaille keskitymme asiakassuhteiden vahvistamiseen ja uskollisuuden lisäämiseen tarjoamalla esimerkiksi rajoitettuja tarjouksia ja lisäarvoa tuottavaa sisältöä, joka kannustaa uudelleenostoihin ja ylläpitää kiinnostusta.
Miksi SDM?
-
SDM on voittanut useita Vuoden toimisto -palkintoja. Tämä kertoo huippulaadukkaasta osaamisesta ja luottamuksesta, josta asiakkaamme saavat nauttia.
Pyydä tarjous
"*" näyttää pakolliset kentät
Usein kysyttyä
Lue lisää
Lue miten teemme strategista digimarkkinointia, joka tuo sekä välittömiä tuloksia että kasvattaa brändinne kohdistuvaa vetovoimaa pitkällä aikavälillä.