Digitaalisen myynnin kasvattaminen

Kasvatamme digitaalista myyntiänne tuomalla ostavia asiakkaita verkkosivuillenne

Kun haluat kasvattaa yrityksenne digitaalista myyntiä, tarvitset oikeanlaisia, ostavia asiakkaita verkkosivuillenne. Tämän jälkeen sivustokävijät pitää kääntää liideiksi, joista parhaiten unelma-asiakkaita vastaavat ohjataan välittömästi myynnin kontaktoitavaksi.

Autamme markkinointitiimiänne rakentamaan tehokkaan myyntifunnelin ja segmentointimallin markkinoinnin teknologioita hyödyntäen.

Kuinka erottaudut kilpailussa, jossa kaikki haluavat myydä enemmän?

Huolellinen strategiatyö on aloituspisteemme. Ennen kuin toimimme, luomme käsityksen markkinasta, jossa yrityksenne toimii, asiakkaidenne ydintarpeista ja yrityksenne aidoista erottautumistekijöistä.

Tällä tavoin kirkastamme asiakkaillenne, mitä sellaista arvoa pystytte tuottamaan heille, mihin kilpailijat eivät pysty. Tällöin nousette kilpailussa omaan kategoriaanne, jossa asiakas haluaa ostaa teiltä tuottamanne arvon takia. Tätä pääviestiä tulee toistaa kaikessa markkinoinnissa eri tuotetietoisuuden tasoilla.

1.

Markkinointi lämmittää liidin ja myynti klousaa sen

Markkinoinnin tehtävä on lämmittää liidiä niin pitkään, että se kannattaa luovuttaa myynnin kontaktoitavaksi. Tämä tehdään toimialanne mukaan uudelleenmarkkinoinnilla, markkinoinnin automaatiolla ja sisältömarkkinoinnilla.

2.

Asiakas tarvitsee syyn toimia tai hän ei tee mitään

Potentiaalinen asiakas ei muutu liidiksi, jos et anna hänelle kunnon syytä toimia. Siksi meidän täytyy tuntea asiakkaan tarve ja ongelmat, erottautumistekijänne ja kilpailuetunne, ja luoda sitten arvolupaus, joka yhdistää kaksi edellistä toisiinsa.

3.

Kanavat tuovat kävijät, sivusto tuottaa liidit

Vaikka kaikki maailman ihmiset tuotaisiin verkkosivuillenne, niin saatte kunnolla oikeanlaisia liidejä vain, jos sivustonne sisältö puhuttelee haluamaanne kohderyhmää oikealla tavalla. Siksi luomme sivustollenne ostopolkuja eri tietoisuuden tason asiakkaille.

4.

Luomme välittömiä tuloksia ja pitkän ajan kysyntää

Tuotamme teille välittömiä tuloksia nappaamalla markkinasta olemassa olevaan kysyntää teidän yrityksellenne. Tämän lisäksi luomme taustalla jatkuvasti uutta kysyntää opettamalla markkinaa ostamaan teiltä, jolloin myyntifunnelinne täyttyy koko ajan.

5.

Soitatte A-luokan liideille heti, kiitos ABCD-mallin

Segmentoimme kaikki kontaktinne ABCD-mallin mukaan. Tällöin myyntinne saa aina laadukkaimmat A- ja B-luokan liidit ensimmäisenä kontaktoitavaksi, eikä aika mene vähemmän tärkeiden liidien kontaktoimiseen.

Saamme asioita tapahtumaan

Valittu neljä kertaa Vuoden Toimistoksi

Yli 340 M€ edestä asiakkaille tuotettua digitaalista myyntiä ja tarjouspyyntöjä vuodessa

Yli 1,7 miljardia mainonnan näyttökertaa vuodessa

MVG-MRACE® osana opetusta yliopistoissa ja ammattikorkeakoulussa

100 % mitattavaa myynnin kasvua

Kuinka saamme aikaan tuloksia?

  1. Strategia: Luomme strategialla ymmärryksen markkinasta, kohderyhmästä ja kilpailueduistanne
  2. Pääviestit: Määritämme markkinoinnin pääviestit, jotka erottavat teidät kilpailusta ja kiinnostavat asiakasta
  3. Tavoitteet & mittaaminen: Asetamme markkinoinnin tavoitteet ja mittariston, jotta voimme monistaa onnistumisia ja paikantaa kehityskohteita
  4. Koko funneli: Otamme haltuun koko markkinoinnin funnelin aina asiakkaan tavoittamisesta ostopolkujen luomiseen ja ostaneen asiakkaan sitouttamiseen saakka
  5. Jatkuva kehittäminen: Kehitämme toimintaamme datan pohjalta viikoittain ja kokeilemme jatkuvasti uutta kuukauden mittaisissa sprinteissä

Kaiken taustalla on MVG-MRACE®-mallimme, joka helpottaa markkinoinnin johtamista, mittaamista ja kehittämistä. Se on suoraan
verrannollinen tulosten kehittymiseen.

Annamme työllemme myös tyytyväisyystakuun.

Jutellaanko lisää?

Ota yhteyttä

Jätä yhteydenottopyyntö, kun haluat kasvattaa yrityksesi digitaalista myyntiä. Asiakkuuspäällikkömme soittaa sinulle mitä pikimmiten.

"*" näyttää pakolliset kentät

SUOSTUMUKSET*
SUOSTUMUKSET*
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Lue lisää

Lue, miten teemme markkinointia, joka tuo välittömiä tuloksia ja lisää brändinne vetovoimaa.

Blogi

Opi lisää Suomen suurimmassa digitaalisen markkinoinnin kirjastossa.

    • Sosiaalinen media
    • Tekoäly

    Millä tavoin tekoäly näkyy sosiaalisen median asiantuntijan päivittäisessä työskentelyssä?

    Lue lisää
    • Ääniblogi
    • Facebook
    • Instagram
    • Sosiaalinen media
    • TikTok
    • Videomainonta

    Some-markkinointi 2025: Mitä voimme odottaa?

    Lue lisää
    • Ohjelmallinen ostaminen

    Miksi High Impact -mainonta on ratkaisevan tärkeää digitaalisessa markkinoinnissa?

    Lue lisää
    • Ääniblogi
    • Brändi
    • Markkinointi

    Sitoutuneita asiakkaita ja loistavaa kriisinhallintaa – Tärkeimmät opit urheilumarkkinoinnista

    Lue lisää
    • Hakukoneoptimointi

    Miksi yrityksenne todella tarvitsee hakukoneoptimointia? Miksi ja milloin palkata SEO-toimisto? Mitä hyötyjä palkkaamisesta on? Milloin et tarvitse SEO-toimistoa?

    Lue lisää
    • Ääniblogi
    • TikTok

    TikTok-markkinointi yritykselle – tärkeimmät seikat kootusti

    Lue lisää
    • Ääniblogi
    • Sisältömarkkinointi
    • Tekoäly

    Kuinka yrityksellesi räätälöity GPT voi parantaa markkinointiasi?

    Lue lisää
    • Digitaalinen markkinointi

    Kansainvälinen digimarkkinointi – kuinka digimarkkinointi voi auttaa yrityksen kansainvälistymisessä?

    Lue lisää
    • Digitaalinen markkinointi
    • Google Ads

    Microsoft Advertising – Miksi mainostaa Bing-hakukoneessa Googlen rinnalla?

    Lue lisää
    • Google Ads
    • Tekoäly

    Google Ads -trendit: Tekoäly entistä vahvemmin mukana

    Lue lisää