
Tarkastele verkkopalvelusi tärkeimpiä lukuja helposti ymmärrettävässä muodossa MRACE® Dashboardilla
Datan visualisoinnissa on kyse siitä, että raporteissa esiintyvien lukujen havainnointi on nopeampaa, helpompaa ja silmälle miellyttävämpää. Mikä parasta, päätöksentekosi helpottuu kaiken dashboardilta saamasi tiedon avulla.

Johda markkinointia MRACE® Dashboardin avulla
MRACE® Dashboard on verkkopalvelun datan visualisoinnin työkalu, josta näet markkinointikanavien avainluvut ja tulokset kootusti yhdessä raporttipohjassa. Markkinoinnin toimenpiteet tuodaan visuaalisesti näkyviksi MRACE®-mallimme mukaiselle dashboardille, jolla helpotat muun muassa markkinoinnin johtamista, päätöksentekoa ja budjetointia.
Dashboardin avulla olet koko ajan tietoinen siitä, mitä verkkosivuillasi ja markkinoinnissasi tapahtuu MRACE®-mallin eri vaiheissa. Pystyt johtamaan markkinointiasi niin, että se aidosti vie teitä kohti liiketoimintanne tavoitteita ja ohjaat markkinointipanostuksenne kanaviin, missä ne tuovat parhaat tulokset. MRACE® Dashboardia ei ole tarkoitettukaan ainoastaan raportointiin, vaan se on myös työkalu markkinoinnin kokonaisvaltaiseen kehittämiseen.
MRACE® Dashboard tukee datan analysointia
Seuraa kaikkea dataa yhdestä paikasta lähes reaaliajassa
Näe kokonaisvaltainen kuva toteutuneista markkinointitoimenpiteistä ja tuloksista
Tunnista trendit ja pitkän aikavälin kehitys
Vertaile keskinäisesti eri markkinointikanavia ja käytä budjettinne parhaiten tuottaviin
Säästä aikaa automaattisella raportoinnilla
Johda markkinointitoimenpiteitä datalähtöisesti, kokonaisuus huomioiden
MRACE® Dashboardin hyödyt
-
Datan visualisointi ja MRACE® Dashboard helpottavat monella tavoin datan ymmärtämistä ja tulkitsemista. Eri markkinointikanavista yhteen paikkaan koostettu data antaa kattavan kuvan markkinoinnin toimenpiteistä ja tuloksellisuudesta. Kaikki oleellinen data löytyy samasta paikasta. MRACE®-mallimme kautta esitetty ja jaoteltu data auttaa havainnollistamaan tärkeimpiä tuloksia asiakkaan ostopolun eri vaiheissa.

Millaisista lähtökohdista lähdemme rakentamaan MRACE® Dashboardia?
MRACE® Dashboardin käyttöönottaminen edellyttää tietyn lähtötason ja taustatoimenpiteet, jotta dashboardista saadaan kaikki hyöty irti.
Strategiamme mukainen mittaamisen nykytilan arviointi sekä mittaussuunnitelman luominen varmistavat, että mittaristo vastaa liiketoiminnallisia tavoitteitanne.
Mittaussuunnitelman pohjalta päästään etenemään mittaamisen tekniseen toteutukseen, jossa varmistetaan datan eheys, laadukkuus ja suostumuksenmukaisuus.
Kun nämä perustukset ovat kunnossa, voidaan MRACE® Dashboardia lähteä rakentamaan hyvistä ja laadukkaista lähtökohdista.
Dashboardin käyttöönoton jälkeen alkaa web-analytiikan tärkein ja eniten liiketoiminnallenne arvoa tuottava vaihe, eli jatkuva datan analysointi ja siitä johdettavat toimenpiteet. Jatkossa kehittämistoimenpiteet esimerkiksi verkkopalvelunne ja markkinoitinne osalta ovat aidosti dataohjautuvia.
Tiivistettynä MRACE® Dashboardin rakennus etenee yleisesti seuraavalla tavalla:
- Mittaamisen strategian luominen (nykytilan auditointi ja varsinainen mittaussuunnitelma)
- Mittaamisen tekninen toteutus
- MRACE® Dashboard ja datan visualisointi
- Datan analysointi ja kehitystoimenpiteet
Pyydä tarjous
Pyydä tarjous web-analytiikan ratkaisuistamme: mittaamisen strategia, tekninen toteutus, datan visualisointi (MRACE® Dashboard) ja jatkuva web-analytiikan palvelu!
"*" näyttää pakolliset kentät
Lue lisää
Lue miten teemme strategista digimarkkinointia, joka tuo sekä välittömiä tuloksia että kasvattaa brändinne kohdistuvaa vetovoimaa pitkällä aikavälillä.