Datan visualisointi

Tarkastele verkkopalvelusi tärkeimpiä lukuja helposti ymmärrettävässä muodossa MRACE® Dashboardilla

Datan visualisoinnissa on kyse siitä, että raporteissa esiintyvien lukujen havainnointi on nopeampaa, helpompaa ja silmälle miellyttävämpää. Mikä parasta, päätöksentekosi helpottuu kaiken dashboardilta saamasi tiedon avulla.

Johda markkinointia MRACE® Dashboardin avulla

MRACE® Dashboard on verkkopalvelun datan visualisoinnin työkalu, josta näet markkinointikanavien avainluvut ja tulokset kootusti yhdessä raporttipohjassa. Markkinoinnin toimenpiteet tuodaan visuaalisesti näkyviksi MRACE®-mallimme mukaiselle dashboardille, jolla helpotat muun muassa markkinoinnin johtamista, päätöksentekoa ja budjetointia.

Dashboardin avulla olet koko ajan tietoinen siitä, mitä verkkosivuillasi ja markkinoinnissasi tapahtuu MRACE®-mallin eri vaiheissa. Pystyt johtamaan markkinointiasi niin, että se aidosti vie teitä kohti liiketoimintanne tavoitteita ja ohjaat markkinointipanostuksenne kanaviin, missä ne tuovat parhaat tulokset. MRACE® Dashboardia ei ole tarkoitettukaan ainoastaan raportointiin, vaan se on myös työkalu markkinoinnin kokonaisvaltaiseen kehittämiseen.

MRACE® Dashboard tukee datan analysointia

Seuraa kaikkea dataa yhdestä paikasta lähes reaaliajassa

Näe kokonaisvaltainen kuva toteutuneista markkinointitoimenpiteistä ja tuloksista

Tunnista trendit ja pitkän aikavälin kehitys

Vertaile keskinäisesti eri markkinointikanavia ja käytä budjettinne parhaiten tuottaviin

Säästä aikaa automaattisella raportoinnilla

Johda markkinointitoimenpiteitä datalähtöisesti, kokonaisuus huomioiden

Referenssit

  • SDM erottui muiden digitoimistojen joukosta edukseen sillä, että heillä on selkeästi dynaaminen ja ketterä tapa tehdä töitä. Nämä ennakko-odotukset tiimi on lunastanut yhteistyömme aikana.

    Paula Louhelainen

    Sadex Oy

  • Yhteistyön aikana liidien määrä ja laatu ovat kasvaneet, osaamista on mittavasti käytössä ja tiimillä on paljon näkemystä siitä, mihin markkinoinnin uusin teknologia taipuu.

    Panu Kantosalo

    Cross Wrap Oy

MRACE® Dashboardin hyödyt

  • Datan visualisointi ja MRACE® Dashboard helpottavat monella tavoin datan ymmärtämistä ja tulkitsemista. Eri markkinointikanavista yhteen paikkaan koostettu data antaa kattavan kuvan markkinoinnin toimenpiteistä ja tuloksellisuudesta. Kaikki oleellinen data löytyy samasta paikasta. MRACE®-mallimme kautta esitetty ja jaoteltu data auttaa havainnollistamaan tärkeimpiä tuloksia asiakkaan ostopolun eri vaiheissa.

Millaisista lähtökohdista lähdemme rakentamaan MRACE® Dashboardia?

MRACE® Dashboardin käyttöönottaminen edellyttää tietyn lähtötason ja taustatoimenpiteet, jotta dashboardista saadaan kaikki hyöty irti.

Strategiamme mukainen mittaamisen nykytilan arviointi sekä mittaussuunnitelman luominen varmistavat, että mittaristo vastaa liiketoiminnallisia tavoitteitanne.

Mittaussuunnitelman pohjalta päästään etenemään mittaamisen tekniseen toteutukseen, jossa varmistetaan datan eheys, laadukkuus ja suostumuksenmukaisuus.

Kun nämä perustukset ovat kunnossa, voidaan MRACE® Dashboardia lähteä rakentamaan hyvistä ja laadukkaista lähtökohdista.

Dashboardin käyttöönoton jälkeen alkaa web-analytiikan tärkein ja eniten liiketoiminnallenne arvoa tuottava vaihe, eli jatkuva datan analysointi ja siitä johdettavat toimenpiteet. Jatkossa kehittämistoimenpiteet esimerkiksi verkkopalvelunne ja markkinoitinne osalta ovat aidosti dataohjautuvia.

Tiivistettynä MRACE® Dashboardin rakennus etenee yleisesti seuraavalla tavalla:

  1. Mittaamisen strategian luominen (nykytilan auditointi ja varsinainen mittaussuunnitelma)
  2. Mittaamisen tekninen toteutus
  3. MRACE® Dashboard ja datan visualisointi
  4. Datan analysointi ja kehitystoimenpiteet

Pyydä tarjous

Pyydä tarjous web-analytiikan ratkaisuistamme: mittaamisen strategia, tekninen toteutus, datan visualisointi (MRACE® Dashboard) ja jatkuva web-analytiikan palvelu!

"*" näyttää pakolliset kentät

SUOSTUMUKSET*
SUOSTUMUKSET*
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Lue lisää

Lue miten teemme strategista digimarkkinointia, joka tuo sekä välittömiä tuloksia että kasvattaa brändinne kohdistuvaa vetovoimaa pitkällä aikavälillä.

Blogi

Opi lisää Suomen suurimmassa digitaalisen markkinoinnin kirjastossa