Brändin rakentaminen

Kehitämme brändistänne tunnetun ja luotettavan – sellaisen, jolta halutaan ostaa

Haluatko vahvistaa brändiänne niin, että se tuo mitattavaa liiketoimintahyötyä, tunnettuuden kasvua ja pitkän ajan kysyntää?

Meillä on brändien kehittämiseen malli, jolla asiakkaamme ovat kasvattaneet palveluihin ja tuotteisiin kohdistuvaa kysyntää, parantaneet liidien ja tarjouspyyntöjen laatua sekä tehneet brändistään tunnistettavan kaikkien kilpailevien brändien joukosta.

Perustamme brändin vahvistamisen markkinaymmärrykseen, emme irralliseen ideointiin.

Brändinne ei kehity tyhjiössä, vaan sen tulee vedota tavoiteltuun asiakaskuntaan ja erottua kilpailijoista. Siksi kohderyhmä ja kilpailuasetelma tulee tuntea syvällisesti.

Emme suosi irrallisia brainstormailu- ja ideointisessioita, koska tällöin fokus on ideoiden hienoudessa, ei saamassanne liiketoimintahyödyssä. Siksi panostamme erityisesti kolmeen asiaan: brändinne pitää erottua kilpailusta, brändinne pitää kiinnostaa asiakkaitanne, ja uusi brändi täytyy tuntua yrityksessänne niin omalta, että se jalkautuu helposti.

Lopputuloksena on erottuva ja kiinnostava brändi, joka kasvattaa tunnettuuttanne niin asiakkaiden kuin työnhakijoiden keskuudessa.

1.

Brändin kehittämisen täytyy tuottaa mitattavia tuloksia

Brändin kehittämisen lähtökohta täytyy olla aina se, että sillä halutaan parantaa joitain tuloksia. Usein brändin kehittämisen myötä asiakkaiden sitoutuminen paranee, tarjouspyyntöjen laatu kasvaa ja työnhakijoiden kiinnostus lisääntyy.

2.

Brändiä ei voi irrottaa markkinasta, asiakkaista eikä kilpailusta

Meidän tulee ensin tuntea markkina ja siellä tapahtuva muutos. Näin tunnemme aidot kilpailuetunne ja saatte luotua brändillänne sellaista arvoa asiakkaillenne, johon kilpailijat eivät kykene. Kehitämme brändiänne jokaisella asiakkaan kosketuspisteellä.

3.

Visuaalinen ja sanallinen brändi tulee huomioida

Visuaalinen ilmeenne on näkyvin osa brändiänne. Siksi se täytyy luoda niin, että se erottuu kilpailusta ja viestii arvolupaustanne. Sen vuoksi brändin kehittämisessä tulee huomioida myös sanallinen brändinne; vetoavat tarinat ja aidot kilpailuedut, jotka antavat asiakkaalle syyn ostaa.

4.

Elätte brändiänne todeksi tälläkin hetkellä

Brändinne on jo olemassa. Elätte sitä joka hetki todeksi. Me autamme sinua visualisoimaan ja sanoittamaan sen niin, että se erottuu ja herättää kiinnostusta. Mitään ei siis tarvitse keksiä tyhjästä, vaan kyse on nykyisen toimintanne paketoimisesta uusiksi.

5.

Luottamus syntyy tunnettuudesta, tunnettuus toisteisuudesta

Monikanavaisesti toistuva pääviesti ja brändi-ilme parantaa brändinne tunnettuutta. Siksi niitä tulee toistaa yhdenmukaisesti kaikissa kanavissa, jolloin markkinointinne muuttuu taktisesta kampanjoinnista strategiseksi kilpailuedun ja kysynnän rakentamiseksi.

Saamme asioita tapahtumaan

Valittu neljä kertaa Vuoden Toimistoksi

Yli 340 M€ edestä asiakkaille tuotettua digitaalista myyntiä ja tarjouspyyntöjä vuodessa

Yli 1,7 miljardia mainonnan näyttökertaa vuodessa

MVG-MRACE® osana opetusta yliopistoissa ja ammattikorkeakoulussa

100 % mitattavaa myynnin kasvua

Päämääriesi mukaiset digimarkkinoinnin kokonaisratkaisut

  1. Strategia: Luomme strategisen ymmärryksen markkinasta, kohderyhmistä ja kilpailueduistanne. Määritämme digimarkkinointikanavien ja markkinointikonseptien roolit sekä strategiset painopisteet.
  2. Arvolupaus & pääviestit: Määritämme kilpailuetuihinne perustuvat markkinoinnin arvolupaukset ja pääviestit, jotka erottavat teidät kilpailusta ja saavat asiakkaat toimimaan toivotulla tavalla.
  3. Tavoitteet & mittaaminen: Kirkastamme markkinoinnin tavoitteet sekä määrittelemme mittariston kehityskohteiden paikantamiseksi ja dataohjautuvan päätöksenteon mahdollistamiseksi.
  4. Monikanavainen digimarkkinointi: Valjastamme yksittäiset markkinointikanavat toisiaan tukevaksi myynnilliseksi kokonaisuudeksi. Yli 70 tiiviissä yhteistyössä toimivaa digitaalisen myynnin ja markkinoinnin asiantuntijaamme mahdollistaa tarkasti asiakkaidemme tarpeisiin vastaavan tiimin kokoamisen.
  5. Jatkuva kehittäminen: Kehitämme asiakkaidemme markkinointia ketterin menetelmin. Annamme toteuttavan työn ohessa dataan perustuvia näkemyksiä markkinoinnin tuloksellisuuden edelleen parantamiseksi.

Toteuttamaamme digitaalista myyntiä ja markkinointia ohjaa MVG-MRACE®-malli, joka mahdollistaa strategisen markkinoinnin systemaattisen johtamisen, mittaamisen ja kehittämisen.

Jutellaanko lisää?

Ota yhteyttä

Jätä yhteydenottopyyntö, kun haluat kasvattaa yrityksesi digitaalista myyntiä. Asiakkuuspäällikkömme soittaa sinulle mitä pikimmiten.

"*" näyttää pakolliset kentät

SUOSTUMUKSET*
SUOSTUMUKSET*
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Lue lisää

Lue miten teemme strategista digimarkkinointia, joka tuo sekä välittömiä tuloksia että kasvattaa brändinne kohdistuvaa vetovoimaa pitkällä aikavälillä.

Blogi

Opi lisää Suomen suurimmassa digitaalisen markkinoinnin kirjastossa.

    • Hakukoneoptimointi
    • Tekoäly

    Kuinka varmistat, että ChatGPT suosittelee yritystäsi kilpailijoidesi sijaan?

    Lue lisää
    • Digitaalinen markkinointi
    • Sähköpostimarkkinointi
    • Uutiset

    Kolmannen osapuolen evästeet murroksessa – mitkä ovat vaikutukset digimarkkinoinnille? 

    Lue lisää
    • Uutiset

    Google Trends – Miksi ja miten hyödyntää sitä liiketoiminnassasi?

    Lue lisää
    • Sosiaalinen media
    • Tekoäly

    Millä tavoin tekoäly näkyy sosiaalisen median asiantuntijan päivittäisessä työskentelyssä?

    Lue lisää
    • Ääniblogi
    • Facebook
    • Instagram
    • Sosiaalinen media
    • TikTok
    • Videomainonta

    Some-markkinointi 2025: Mitä voimme odottaa?

    Lue lisää
    • Ohjelmallinen ostaminen

    Miksi High Impact -mainonta on ratkaisevan tärkeää digitaalisessa markkinoinnissa?

    Lue lisää
    • Ääniblogi
    • Brändi
    • Markkinointi

    Sitoutuneita asiakkaita ja loistavaa kriisinhallintaa – Tärkeimmät opit urheilumarkkinoinnista

    Lue lisää
    • Hakukoneoptimointi

    Miksi yrityksenne todella tarvitsee hakukoneoptimointia? Miksi ja milloin palkata SEO-toimisto? Mitä hyötyjä palkkaamisesta on? Milloin et tarvitse SEO-toimistoa?

    Lue lisää
    • Ääniblogi
    • TikTok

    TikTok-markkinointi yritykselle – tärkeimmät seikat kootusti

    Lue lisää
    • Ääniblogi
    • Sisältömarkkinointi
    • Tekoäly

    Kuinka yrityksellesi räätälöity GPT voi parantaa markkinointiasi?

    Lue lisää