• Markkinointi

Yrityspalveluseteli Jyväskylä – Hae 5000 euroa tukea markkinointiinne

Mikä on yrityspalveluseteli? Yrityspalveluseteli on Jyväskylän kaupungin käynnistämä kokeilu, jonka tarkoituksena on tukea PK-yritysten myynnin ja markkinoinnin kehitystä. Setelillä kannustetaan PK-yrityksiä hakemaan ulkopuolista apua yrityksensä kehitykseen ja kansainvälistymiseen. Jyväskylän kaupunki myöntää seteleitä, joiden suuruudet ovat joko 2500 euroa ja 5000 euroa. Näiden omavastuuosuus on 20%. Nyt on siis rahaa tarjolla sitä varten, että yrityksenne voi tehdä […]

Ilari Tervonen

CSO, Partner

Mikä on yrityspalveluseteli?

Yrityspalveluseteli on Jyväskylän kaupungin käynnistämä kokeilu, jonka tarkoituksena on tukea PK-yritysten myynnin ja markkinoinnin kehitystä. Setelillä kannustetaan PK-yrityksiä hakemaan ulkopuolista apua yrityksensä kehitykseen ja kansainvälistymiseen.

Jyväskylän kaupunki myöntää seteleitä, joiden suuruudet ovat joko 2500 euroa ja 5000 euroa. Näiden omavastuuosuus on 20%.

Nyt on siis rahaa tarjolla sitä varten, että yrityksenne voi tehdä tulevaisuudessa vielä enemmän rahaa!

Me – Suomen Digimarkkinointi Oy – toimimme palveluntarjoajana tässä kokeilussa.

Kuka voi hakea seteliä?

Yrityspalveluseteliä voi hakea PK-yritys missä elinkaarenvaiheessa tahansa.

Kriteereinä ovat, että:

  • Yrityksen koti- tai toimipaikka on Jyväskylä
  • Yhtiömuoto on muu kuin yhdistys
  • Kohde, johon haetaan rahoitusta, on yksittäistä markkinoinnin toimenpidettä suurempi. Seteliä ei  voi siis käyttää esim. yksittäisen aita- tai TV-mainoksen ostamiseen.
  • Yrityksellä tulee olla selkeät kasvu- tai kansainvälistymismahdollisuudet

Seteliä voi hakea 28.02.2018 asti.

Näin haet yrityspalveluseteliä

  1. Rekisteröidy Jyväskylän kaupungin tarjouspalvelusivuilla ja lähetä yrityspalvelusetelihakemus
  2. Hakuaika umpeutuu 28.02.2018 ja päätökset tehdään 31.3. mennessä
  3. Kun saat hyväksytyn päätökse, siirry Palse-portaaliin ja täytyä päätösnumerosi ja varmennekoodi ”päätöksen tiedot” -kenttään. Päätösnumeron ja varmennekoodin löydät päätöslomakkeesta
  4. Nyt voit aloittaa sopivien palveluiden etsimisen Palse-portaalissa

Jos haluat markkinointinne tuottavan tulosta ja kasvua, niin valitse meidät palveluntuottajaksenne

Me tuotamme sellaisia digitaalisen markkinoinnin ratkaisuja ja palveluita, joiden ainoana tavoitteena on tuoda teille teidän liiketoimintanne kannalta merkittävää tulosta.

Jokaisen yrityksen tarve vaihtelee, ja siksi olemme valmistautuneet räätälöimään näitä tarjoamiamme palveluita. Seuraavassa kuitenkin muutamia esimerkkejä, joita voitte Jyväskylän kaupungin myöntämällä yrityspalvelusetelillä saada kauttamme.

Verkkosivut – sitouta asiakkaanne yritykseenne tyylikkäillä verkkosivuilla

Teemme tai uusimme yrityksenne verkkosivut siten, että ne tuovat teille yhteydenottoja ja kauppaa. Tämä toteutetaan siten, että sivuston rakenne ja ammattitaitoisen copywriterin kirjoittamat sisällöt houkuttelevat potentiaalista asiakasta kohti yhteydenottoa.

Hakukoneoptimoinnin strategia – ensiaskel kohti vahvaa verkkonäkyvyyttä

Hakukoneoptimoinnin strategialla selvitämme, millä hakusanoilla yrityksenne tulee löytyä ja kuinka paljon ne arviolta tuovat ostohaluisia asiakkaita sivustollenne. Hakukoneoptimointi on verkkonäkyvyyden kulmakivi, joka tehostaa koko yrityksenne markkinointia tuoden ilmaista asiakasvirtaa sivustollenne.

Olemme kasvattaneet asiakasyritystemme verkkosivuston liikennettä jopa 410%.

Some-strategia – kuinka saat somesta tulosta tykkääjien sijaan

Haluatko somesta rahaa, tulosta ja asiakkaita tykkäyksien sijaan? Me emme keskity tykkääjämäärien kasvattamiseen vaan siihen, että saatte sosiaalisesta mediasta oikeasti tulosta.

Toimme eräälle asiakkaallemme vuoden aikana niin paljon laadukkaita liidejä Facebookista, että niistä syntyi yli 1 000 000 euroa kauppaa.

Konversio-optimointistrategia – enemmän yhteydenottoja, liidejä ja kauppaa

Konversio-optimointi on niiden yritysten salainen ase, jotka tekevät verkkosivustollaan heidän liiketoimintansa kannalta merkittävää tulosta.

Strategiassa hiomme sivustonne askelmerkit sellaiseen kuntoon, että verkkosivustonne vierailijat ohjautuvat yhteydenottolomakkeelle, jättävät yhteystietonsa ja kääntyvät lopulta teille liidien kautta kaupaksi.

Ota yhteyttä tai soita +358 40 729 8989 / Ilari Tervonen, mikäli tuloksellinen markkinointi voisi vauhdittaa yrityksenne kasvua tai jos haluat kuulla tarkempaa infoa yrityspalvelusetelistä.

 

Ota yhteyttä

Tilaa digitaalisen markkinoinnin hiljainen tieto sähköpostiisi 2 kertaa kuussa

Opi lisää Suomen suurimmassa digitaalisen markkinoinnin kirjastossa.

    • Ohjelmallinen ostaminen

    Miksi High Impact -mainonta on ratkaisevan tärkeää digitaalisessa markkinoinnissa?

    High Impact -mainonnalla varmistat, että juuri sinun viestisi erottuu massasta ja vaikuttaa kohdeyleisöön.

    Lue lisää
    • Ääniblogi
    • Brändi
    • Markkinointi

    Sitoutuneita asiakkaita ja loistavaa kriisinhallintaa – Tärkeimmät opit urheilumarkkinoinnista

    Urheilumarkkinointi sisältää omia erityispiirteitä, joista voimme ottaa oppia. Lue blogista, mitä nämä piirteet ovat, ja miten hyödynnät niitä omassa markkinoinnissasi!

    Lue lisää
    • Hakukoneoptimointi

    Miksi yrityksenne todella tarvitsee hakukoneoptimointia? Miksi ja milloin palkata SEO-toimisto? Mitä hyötyjä palkkaamisesta on? Milloin et tarvitse SEO-toimistoa?

    Lue lisää
    • Ääniblogi
    • TikTok

    TikTok-markkinointi yritykselle – tärkeimmät seikat kootusti

    Tässä blogissa käymme läpi TikTokia mainoskanavana sekä MRACE® -mallin näkökulmasta.

    Lue lisää
    • Ääniblogi
    • Sisältömarkkinointi
    • Tekoäly

    Kuinka yrityksellesi räätälöity GPT voi parantaa markkinointiasi?

    Kun kaikki käyttävät apunaan samaa työkalua: tekoälyä eli AI:ta, markkinoinnissa erottautuminen vaatii yksilöllisempää panostusta. Kustomoitu GPT on kilpailuvaltti, joka t...

    Lue lisää
    • Digitaalinen markkinointi

    Kansainvälinen digimarkkinointi – kuinka digimarkkinointi voi auttaa yrityksen kansainvälistymisessä?

    Digimarkkinointi voi olla ratkaiseva tekijä kansainvälistymisen onnistumisessa.

    Lue lisää
    • Digitaalinen markkinointi
    • Google Ads

    Microsoft Advertising – Miksi mainostaa Bing-hakukoneessa Googlen rinnalla?

    Microsoft Advertising toimii hyvänä aisaparina hakusanamainonnassa Google Ads -mainonnalle. Tästä blogista opit tärkeimmät syyt, miksi sinunkin tulisi mainostaa myös Bingiss...

    Lue lisää
    • Google Ads
    • Tekoäly

    Google Ads -trendit: Tekoäly entistä vahvemmin mukana

    Digitaalisen kilpailun kiristyessä Google-mainonta osoittaa edelleen vahvaa suorituskykyä.

    Lue lisää
    • Ääniblogi
    • Sisältömarkkinointi
    • Tekoäly

    Miten saat verkkosivustosi sisällöt nousemaan tekoälyn suosituksissa?

    Nykyään ei riitä, että verkkosivuston sisällöt ovat hyvin hakukoneoptimoituja, vaan niiden pitää huomioida myös tekoälyn vaatimukset.

    Lue lisää
    • Ääniblogi
    • Uutiset

    Kumpi voittaa B2B-markkinoinnissa: LinkedIn vai Meta?

    Miten valita oikea kanava B2B-yrityksen mainontaan sosiaalisessa mediassa? Vertailimme LinkedIniä ja Metan kanavia mainostajan näkökulmasta.

    Lue lisää