• Digitaalinen markkinointi
  • Markkinointi

#500 – Tämä on viidessadas blogipostauksemme

Uusi blogi joka tiistai ja torstai!

Niko Lahtinen

CRO & Partner

Viiden vuoden ajan olemme julkaisseet uuden blogipostauksen joka tiistai ja torstai. Niin tulee olemaan myös jatkossa. Siksi voimme sanoa, että blogimme on Suomen suurin digitaalisen markkinoinnin kirjasto, joka on myös vapaasti käytettävissäsi. Löydät blogistamme neuvoja siihen, kuinka teet digitaalista markkinointia tuloksekkaammin niin taktisella kuin strategisellakin tasolla. Jaamme myös näkemyksiämme ajankohtaisista aiheista markkinoinnin kentällä ja tiedotamme digitaalisen markkinoinnin uudistuksista.

Tästä blogista löydät suosituimpia blogipostauksiamme aihepiireittäin jaoteltuna.

Kiitos blogimme lukemisesta!

Google Ads

Olemme tehneet yhteensä 17 750 tuntia Google Ads -mainontaa: mitä olemme oppineet?

Millaisissa tilanteissa Googlessa mainostaminen ei kannata – lue todelliset sekä huterat syyt

Ostoaikeissa olevat yleisöt hakusanamainonnassa – näin ne mullistavat Ads-mainonnan

Dynaaminen hakusanamainonta (DSA = Dynamic Search Ads) – tavoita potentiaaliset ostajat helpommin

Varmista, että nämä 2 asiaa ovat kunnossa, ennen kuin aloitat Google-mainonnan

Konversioseuranta evästeblokkereiden aikana

Mainonnan automatisointi – kuinka se tehostaa Ads-mainontaasi?

Verkkolehti: Google, ostoaikomuksen tunnistamisen mestari

Google Display

Bannerimainonta Google Display networkissa – näin hyödynnät bannerimainontaa myyntiputken jokaisessa vaiheessa

Dynaaminen asiakashankinta – miten saat lisää uusia asiakkaita bannerimainonnalla

5 vinkkiä tehokkaaseen Display-mainontaan

Unohda kalliit bannerikampanjat – Googlen 4 uuden tekoälypohjaisen kohdistustavan avulla nappaat ostoaikeissa olevat asiakkaat itsellesi paljon edullisemmin

Facebook-markkinointi

Kalliiden B2B-projektien myynti tarvitsee markkinointia tuekseen

Facebook-analytiikka: miten tulkita lukuja Facebookissa ja hyödyntää Facebookin tarjoamaa analytiikkaa parhaalla mahdollisella tavalla?

Näin rakennat yrityksellesi sosiaalisen median strategian

Miten Facebookin algoritmi toimii ja miten pystymme hyödyntämään algoritmia parhaalla mahdollisella tavalla markkinoinnissa?

Mitä kilpailijasi tekevät Facebookissa? Facebookin kilpailija-analyysin avulla saat sen selville!

Janoatko lisää liidejä? Näin skaalaat yrityksesi Facebook-mainonnan

Verkkolehti: Facebook-markkinointi 7 markkinoinnin ammattilaisen kertomana

Instagram-markkinointi

Yritys, vaikuta Instagramissa

Instagram-mainonnan ABC

Instagram-markkinointi – tehokkaaseen käyttöön + [case-esimerkki]

Hakukoneoptimointi

Puhehaku tulee – oletko valmis?

Verkkokaupan hakukoneoptimointi

Ethän sorru näihin 6 yleiseen hakukoneoptimoinnin virheeseen?

Orgaaninen mainonta tavoittaa myös miljoonat mainosten esto-ohjelmien käyttäjät

Miksi verkkosivustosi ei sijoitu hyvin hakutuloksissa?

Hakusanatutkimus – miksi jokaisen yrityksen tulisi tehdä se?

Uusasiakashankinta hakukoneoptimoinnin avulla

Verkkosivukehitys

Hyvät kotisivut yritykselle, mistä aloittaa?

Miksi tehdä kotisivut WordPressillä?

4 työkalua konversio-optimointiin

Miten välttää liikenteen katoaminen verkkosivuja uudistettaessa?

Ethän menetä liidejä huonon lomakkeen takia?

Miten rakennetaan myyvät verkkosivut?

Videoiden hyödyntäminen verkkosivustolla

Sisältömarkkinointi

Käytin tätä kaavaa 80 000 € tuoneen myyntikirjeen / markkinointikirjeen luomiseen

Mitä sisältömarkkinointi on?

Copywriting ja sisällöntuotanto ovat kaksi täysin eri asiaa

Näin pääset tekstillä asiakkaasi pään sisälle ja luot hänelle ymmärryksen siitä, miksi hänen kannattaa ostaa tuotteesi

Tone of voice – yrityksenne äänensävy määrittää, ketkä haluavat tehdä kanssanne yhteistyötä

Sisältöstrategia – markkinoinnin perusta

Verkkokauppa

Verkkokaupan sähköpostimarkkinointi – missä vaiheessa asiakkaan ostopolkua sinun on toimittava?

Verkkokaupan todellinen kilpailuetu syntyy, kun analytiikan tuomaa dataa oppii tulkitsemaan, eikä vain lukemaan

Verkkokaupan etusivu – mitä kävijän tulee havainnoida välittömästi?

Verkkokauppias – näin saavutat kannattavimmat asiakassuhteet ja teet bisneksestäsi tuottoisamman

Verkkokaupan perustaminen – paras verkkokauppa-alusta

Näin kirjoitat takuulla myyvät tuotekuvaukset verkkokaupassasi ja nostat myyntisi uudelle tasolle

Affiliate-markkinointi – verkkokauppiaan sampo?

Verkkolehti: Verkkokauppa vuonna 2019

Yleinen

Brändin rakentaminen, mistä on kysymys?

Markkinoinnin automaatio – mitä sillä tarkoitetaan ja miten se toimii meillä omassa markkinoinnissamme?

Ostajapersoonat ovat yrityksesi kohderyhmä

Parhaat markkinointikirjat – 5 kirjaa, jotka jokaisen kannattaa lukea

Markkinoinnin dashboard ja 4 sen tuomaa hyötyä yritykselle

Digitaalinen markkinointistrategia vuodelle 2018

7 + 1 yleisintä asiakasyritystemme haastetta (ja ratkaisut niihin)

Kuinka digimarkkinointisi tuottamille B2B-liideille kuuluu tänä päivänä myydä?

Näin me käännämme digimarkkinoinnin tuottamat liidit euroiksi systemaattisella myyntityöllä

Miten markkinointitoimisto budjetoi markkinointinsa?

Data ja big data tulevat määrittämään markkinoinnin voittajat

Verkkolehti: Markkinoinnin budjetointi ja suunnittelu

Kiitos, että luet blogiamme. Kirjoitamme näitä sinua varten.

♥:llä: SDM.

Tilaa digitaalisen markkinoinnin hiljainen tieto sähköpostiisi 2 kertaa kuussa

Opi lisää Suomen suurimmassa digitaalisen markkinoinnin kirjastossa.

    • Sosiaalinen media
    • Tekoäly

    Millä tavoin tekoäly näkyy sosiaalisen median asiantuntijan päivittäisessä työskentelyssä?

    Tekoäly on keskeinen työkalu someasiantuntijan päivittäisessä työssä. Lue, millä tavoin!

    Lue lisää
    • Ääniblogi
    • Facebook
    • Instagram
    • Sosiaalinen media
    • TikTok
    • Videomainonta

    Some-markkinointi 2025: Mitä voimme odottaa?

    Mihin some-markkinointi menee vuonna 2025? Listasimme muutamia tärkeimpiä somemainonnan kehityssuuntia. Lue blogistamme mihin ainakin kannattaa varautua!

    Lue lisää
    • Ohjelmallinen ostaminen

    Miksi High Impact -mainonta on ratkaisevan tärkeää digitaalisessa markkinoinnissa?

    High Impact -mainonnalla varmistat, että juuri sinun viestisi erottuu massasta ja vaikuttaa kohdeyleisöön.

    Lue lisää