Viiden vuoden ajan olemme julkaisseet uuden blogipostauksen joka tiistai ja torstai. Niin tulee olemaan myös jatkossa. Siksi voimme sanoa, että blogimme on Suomen suurin digitaalisen markkinoinnin kirjasto, joka on myös vapaasti käytettävissäsi. Löydät blogistamme neuvoja siihen, kuinka teet digitaalista markkinointia tuloksekkaammin niin taktisella kuin strategisellakin tasolla. Jaamme myös näkemyksiämme ajankohtaisista aiheista markkinoinnin kentällä ja tiedotamme digitaalisen markkinoinnin uudistuksista.
Tästä blogista löydät suosituimpia blogipostauksiamme aihepiireittäin jaoteltuna.
Kiitos blogimme lukemisesta!
Google Ads
Olemme tehneet yhteensä 17 750 tuntia Google Ads -mainontaa: mitä olemme oppineet?
Millaisissa tilanteissa Googlessa mainostaminen ei kannata – lue todelliset sekä huterat syyt
Ostoaikeissa olevat yleisöt hakusanamainonnassa – näin ne mullistavat Ads-mainonnan
Dynaaminen hakusanamainonta (DSA = Dynamic Search Ads) – tavoita potentiaaliset ostajat helpommin
Varmista, että nämä 2 asiaa ovat kunnossa, ennen kuin aloitat Google-mainonnan
Konversioseuranta evästeblokkereiden aikana
Mainonnan automatisointi – kuinka se tehostaa Ads-mainontaasi?
Verkkolehti: Google, ostoaikomuksen tunnistamisen mestari
Google Display
Dynaaminen asiakashankinta – miten saat lisää uusia asiakkaita bannerimainonnalla
5 vinkkiä tehokkaaseen Display-mainontaan
Facebook-markkinointi
Kalliiden B2B-projektien myynti tarvitsee markkinointia tuekseen
Näin rakennat yrityksellesi sosiaalisen median strategian
Mitä kilpailijasi tekevät Facebookissa? Facebookin kilpailija-analyysin avulla saat sen selville!
Janoatko lisää liidejä? Näin skaalaat yrityksesi Facebook-mainonnan
Verkkolehti: Facebook-markkinointi 7 markkinoinnin ammattilaisen kertomana
Instagram-markkinointi
Instagram-markkinointi – tehokkaaseen käyttöön + [case-esimerkki]
Hakukoneoptimointi
Puhehaku tulee – oletko valmis?
Verkkokaupan hakukoneoptimointi
Ethän sorru näihin 6 yleiseen hakukoneoptimoinnin virheeseen?
Orgaaninen mainonta tavoittaa myös miljoonat mainosten esto-ohjelmien käyttäjät
Miksi verkkosivustosi ei sijoitu hyvin hakutuloksissa?
Hakusanatutkimus – miksi jokaisen yrityksen tulisi tehdä se?
Uusasiakashankinta hakukoneoptimoinnin avulla
Verkkosivukehitys
Hyvät kotisivut yritykselle, mistä aloittaa?
Miksi tehdä kotisivut WordPressillä?
4 työkalua konversio-optimointiin
Miten välttää liikenteen katoaminen verkkosivuja uudistettaessa?
Ethän menetä liidejä huonon lomakkeen takia?
Miten rakennetaan myyvät verkkosivut?
Videoiden hyödyntäminen verkkosivustolla
Sisältömarkkinointi
Käytin tätä kaavaa 80 000 € tuoneen myyntikirjeen / markkinointikirjeen luomiseen
Copywriting ja sisällöntuotanto ovat kaksi täysin eri asiaa
Tone of voice – yrityksenne äänensävy määrittää, ketkä haluavat tehdä kanssanne yhteistyötä
Sisältöstrategia – markkinoinnin perusta
Verkkokauppa
Verkkokaupan sähköpostimarkkinointi – missä vaiheessa asiakkaan ostopolkua sinun on toimittava?
Verkkokaupan etusivu – mitä kävijän tulee havainnoida välittömästi?
Verkkokauppias – näin saavutat kannattavimmat asiakassuhteet ja teet bisneksestäsi tuottoisamman
Verkkokaupan perustaminen – paras verkkokauppa-alusta
Näin kirjoitat takuulla myyvät tuotekuvaukset verkkokaupassasi ja nostat myyntisi uudelle tasolle
Affiliate-markkinointi – verkkokauppiaan sampo?
Verkkolehti: Verkkokauppa vuonna 2019
Yleinen
Brändin rakentaminen, mistä on kysymys?
Ostajapersoonat ovat yrityksesi kohderyhmä
Parhaat markkinointikirjat – 5 kirjaa, jotka jokaisen kannattaa lukea
Markkinoinnin dashboard ja 4 sen tuomaa hyötyä yritykselle
Digitaalinen markkinointistrategia vuodelle 2018
7 + 1 yleisintä asiakasyritystemme haastetta (ja ratkaisut niihin)
Kuinka digimarkkinointisi tuottamille B2B-liideille kuuluu tänä päivänä myydä?
Näin me käännämme digimarkkinoinnin tuottamat liidit euroiksi systemaattisella myyntityöllä
Miten markkinointitoimisto budjetoi markkinointinsa?
Data ja big data tulevat määrittämään markkinoinnin voittajat
Verkkolehti: Markkinoinnin budjetointi ja suunnittelu
Kiitos, että luet blogiamme. Kirjoitamme näitä sinua varten.
♥:llä: SDM.