Verkkosivut

Verkkosivustosi on pohja digitaaliselle myynnillesi ja markkinoinnillesi

Kun sivusto tehdään pohjalta, jossa huomioidaan alusta alkaen myynnin ja markkinointisi tarpeet saat käyttöösi koneiston, joka lisää myyntiäsi, helpottaa markkinnoinnin tekemistä sekä palvelee asiakkaitasi.

Se mitä sisältöä sivustolla on ratkaisee, kuinka hyvin sivusto toimii myynnin kannalta

Toimiva sivusto ei tarkoita teknisesti hyvin toteutettua sivustoa vaan sivustoa, joka keskittyy palvelemaan asiakkaan tarpeita ja sitä kautta edistämään myyntiänne.

Konkreettisin asia, joka sivuston myyntiä edistää on sieltä löytyvä sisältö, eli tekstit, kuvat, videot, ladattavat materiaalit sekä ääni. Näitä eri sisältöformaatteja hyödyntämällä saadaan luotua sivusto, jota asiakkaanne on miellyttävä kuluttaa.

Verkkosivut MRACE®-mallissa

Kehittää brändiäsi

Kasvattaa myyntiäsi

On kaiken markkinointisi pohja

Saa asiakkaasi sitoutumaan yritykseesi

Tyypillinen sivustouudistus

Sivustouudistus mielletään usein pelkkänä visuaalisena ja teknisenä päivityksenä

Tyypillisesti sivustoja uudistaessa sekä erityisesti budjetoitaessa keskitytään siihen, mitä sivuston uudistaminen maksaisi teknisesti. Tämän vuoksi lähestytään usein verkkosivustotaloa, joka keskittyy pelkästään sivustojen kehittämiseen.

Tuossa kyljessä kulkee toki sivuston yleinen ulkoasu, sillä kehittäjät tarvitsevat toteutettavan suunnitelman, ellei uudesta sivusta ole tulossa täysin samankaltainen kuin vanhasta.

Tämä kaikki on kuitenkin vasta toimivan sivuston kuori, eikä keskity siihen miksi olemme sivustoa uudistamassa ja näin esimerkiksi juuri sivuston sisältö jää huomioimatta riittävästi.

MVG-MRACE®-mallin mukainen sivustouudistus

SDM:n mallissa keskitymme siihen, miten sivustosta luodaan kokonaisuus, joka palvelee asiakastanne

Voimme jakaa mallin kolmeen tasoon:

Miksi, jossa pohjana toimivat liiketoiminnalliset tavoitteet.

Miten, mietimme kuinka pääsemme tavoitteisiin ja mitä toimenpiteitä se tulee vaatimaan.

Mitä, eli mitä sivuston toteutus vaatii teknisesti, ulkoasullisesti sekä sisällöllisesti.

Näin kaikki sivuston eteen tehtävät toimenpiteet auttavat teitä pääsemään tavoitteisiinne tukemalla myyntiänne ja markkinointianne.

MVG-MRACE-mallin mukaiset verkkosivut

  • Ostajapersoonalähtöiset sivustot kumoavat mahdolliset oston esteet ja saavat asiakkaan miettimään miksi hän ei ostaisi teiltä.

  • Sivusto toimii käyntikorttinanne ja siksi on tärkeää, että relevantin sisällön lisäksi, se lisää uskottavuuttanne visuaalisin keinoin. Ammattimainen suunnittelu sivustouudistuksissa edesauttaa tätä merkittävästi.

  • Markkinointinne toimii paremmin, kun sivustonne on selkeä käyttää, asiakas löytää sieltä helposti relevantin tiedon ja markkinoinnilla on käytössään paremmin konvertoivia sivuja.

  • Oli kyse sitten asiakkaiden palvelemisesta tai oikea-aikaisesta kontaktoinnista, MVG-MRACE®-mallin mukainen sivusto mahdollistaa markkinoinnin automaation kehittämisen myyntinne tehokoneistoksi.

Pyydä tarjous

Pyydä tarjous verkkosivu-uudituksesta tai -kehityksestä.

"*" näyttää pakolliset kentät

SUOSTUMUKSET*
SUOSTUMUKSET*
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Lue lisää

Lue miten teemme strategista digimarkkinointia, joka tuo sekä välittömiä tuloksia että kasvattaa brändinne kohdistuvaa vetovoimaa pitkällä aikavälillä.

Blogi

Opi lisää Suomen suurimmassa digitaalisen markkinoinnin kirjastossa

  • Verkkosivu-uudistus: Kuinka tehdä laadukas ja pitkän elinkaaren WordPress-sivusto?

    Milloin verkkosivu-uudistus kannattaa tehdä, kuinka se etenee, ja miten siihen tulee valmistautua? Kirjoitus on kumppanimme Trimedian vieraskynä.

    Lue lisää
  • Mistä yrityksen verkkosivujen hinta koostuu?

    Verkkosivujen hinta koostuu useasta eri tekijästä. Tässä artikkelissa käsittelemme lyhyesti mitkä tekijät vaikuttavat kotisivujen hintaan.

    Lue lisää
  • Laskeutumissivun rakentaminen: Näin rakennat myyvän laskeutumissivun

    Laskeutumissivu on verkkosivustosi tärkeimpiä elementtejä, jotka luovat myyntiä ja liidejä.

    Lue lisää
  • Digitaalinen asiakaskokemus – näin huomioit sen verkkosivuilla

    Verkkosivut ovat digitaalisen asiakaskokemuksen kivijalka, joten onhan se kunnossa?

    Lue lisää
  • Mikä ihmeen Core Web Vitals, ja miksi se on tärkeää huomioida SEO:n kannalta?

    Google sai varmasti useamman SEO-asiantuntijan kulmakarvat nousemaan, ilmoittaessaan uudesta hakusijoituksiin vaikuttavasta tekijästä nimeltään Core Web Vitals. Mistä tässä …

    Lue lisää
  • Verkkosivut yritykselle, mistä aloittaa?

    Mistä elementeistä syntyvät hyvät verkkosivut yritykselle?

    Lue lisää
  • Parhaat WordPress-lisäosat

    Ota haltuun WordPressin tärkeimmät lisäosat ja opi lisää niiden hyödyistä.

    Lue lisää
  • Näin pidät WordPress-sivustosi tietoturvallisena – 7 vinkkiä

    Tässä blogikirjoituksessa käydään läpi WordPress-sivuston tietoturvallisuuteen liittyviä myyttejä, niksejä sekä vinkkejä, joiden avulla pienennät sivustosi riskiä jout…

    Lue lisää
  • Saavutettavuusdirektiivi verkkosivuilla – mitä se tarkoittaa?

    Saavutettavuudessa on kyse ihmisten yhdenvertaisesta palvelusta ja kohtelusta. Saavutettavuusohjeiden noudattaminen mahdollistaa verkkosivujen paremman käyttökokemuksen.

    Lue lisää
  • Onko verkkosivustosi valmiina poikkeusajan myyntiin ja markkinointiin?

    Poikkeusolosuhteiden rajoitukset vaikuttavat vaihtelevasti eri toimialoille, mutta yksi asia on varmaa: liikenne tulee nyt kääntymään kivijalasta nettiin.

    Lue lisää