Great Place To Work® edustaa maailman tunnetuinta henkilöstötutkimusta. Yritys tutkii ja palkitsee tuhansia työpaikkoja vuosittain yli 30 vuoden kokemuksella.
Suomen organisaatio on tehnyt jo pitkään yhteistyötä Suomen Digimarkkinointi Oy:n (SDM) kanssa ja elokuusta 2024 alkaen yhteistyö laajeni entisestään. Tavoitteena on Great Place To Work®:n tunnettuuden ja kasvutavoitteiden tukeminen SDM:n mallin mukaisella digimarkkinoinnilla.
– Halusimme toimialansa parhaan edelläkävijän, ja sitä SDM on. Siitä todisteena ovat useat Vuoden Toimisto -voitot ja omat tähänastiset kokemuksemme aiemmista yhteistöistä, Great Place To Work®:n Marketing Manager Kerttu Laaksomies kertoo.
Halusimme toimialansa parhaan edelläkävijän.
Ketteryys ja tuloksellisuus korostuvat haastavassa markkinatilanteessa
Yhteistyön syventämistä puolsi Kertun mukaan se, että markkinatilanne asettaa omat erityishaasteensa. Olennaista on tehdä tuloksellista markkinointia kustannustehokkaasti, sekä muuttaa suuntaan datan perusteella nopeastikin, jos jokin toimenpide ei toimi.
– SDM:n asiantuntijat ovat jatkuvasti tietoisia uusista tuulista, oli se sitten tekoälyn käyttö tai uudet mainosformaatit, ja he jakavat tätä tietoa aktiivisesti asiakkailleen, Kerttu sanoo ja jatkaa,
– Heidän toiminnassaan toteutuvat asiat, joita arvostamme yhteistyössä: ihmiset, yhteistyön helppous ja sujuvuus, luotettavuus, tehokkuus, läpinäkyvyys, loppuun saakka hiottu prosessi sekä erinomaiset näytöt tulosten aikaansaamisesta.
Vauhdikas ja vaivaton aloitus
Laajemman pitkäjänteisen yhteistyön aloittaminen on sujunut Kertun sanoin erinomaisesti.
– SDM sai heti kiinni tämän hetken tavoitteistamme ja toiveistamme yhteistyön sekä digimarkkinoinnin suhteen. Voin olla 100 % luottavaisin mielin ja tiedän että hommat toteutetaan ensiluokkaisesti. Työskenteleehän SDM:lla alansa parhaat tekijät, hän sanoo.
Digitaalisen markkinoinnin kumppanuus pitää sisällään sisällöntuotantoa, hakukoneoptimointia, hakukonemainontaa ja sosiaalisen median mainontaa. Aikaisemmin yhteistyössä on toteutettu myös verkkosivu-uudistus sekä ladattavia oppaita.
– Jo tähänastisen yhteistyön aikana on tullut esiin, miten timanttinen asiakkuudenhoitomalli SDM:llä on. He tuntuvat aidosti sisäiseltä markkinointitiimiltä, joka haluaa aina ylittää asiakkaan odotukset, Kerttu kokee.
Tiedän että hommat toteutetaan ensiluokkaisesti.
Yhteiset arvot: työelämän kuuluu olla hyvää ihmisille
Kertun mukaan positiivinen lisä yhteistyölle ovat samankaltaiset arvot yritysten strategioissa.
– Hyvä työntekijäkokemus ja työkulttuuri ovat myös SDM:lla selvästi keskiössä, mikä välittyy asiakkaalle asti. Niin asiakkaista kuin työntekijöistä aidosti välitetään. SDM:n asiantuntijat ovat helposti tavoitettavissa, eikä ole asiaa, jota en voisi kysyä. Saan aina kattavan ja perusteellisen vastauksen, ja opin itsekin koko ajan lisää, Kerttu kiittelee.
SDM on kirkkain esimerkki siitä, kuinka hyvä työntekijäkokemus totisesti näkyy asiakaskokemuksessa ja myös liiketoiminnan menestyksessä!
– Kerttu Laaksomies, Great Place To Work®