Verkkosivuston sisältöjen ja ostopolkujen auditointi
Nopea keino kasvattaa liidienne määrää ja markkinointinne tuomaa tulosta
Auditointimme on valmiiksi räätälöity ohituskaista verkkosivustosi sisältöjen ja ostopolkujen vahvistamiseen. Tulosten avulla voit keskittyä kaikkein kannattavimpien toimenpiteiden tekemiseen, jotka alkavat tuottaa tulosta viidellä tavalla.
Miksi auditointi kannattaa tehdä?
1. Saat lisää liidejä myynnillesi,
koska sisältösi herättävät tavoittelemissasi kohderyhmissä suurempaa kiinnostusta, saavat heidät viettämään sivuillasi aikaa ja etenemään ostopolulla. Kaiken pohjalla ovat ostajapersoonasi, jotka voit määrittää halutessasi myös itse maksuttoman työkirjamme avulla.
2. Saat enemmän tarjouspyyntöjä,
koska palvelusi kuulostavat houkuttelevammilta copywritingin tehokeinojen ja opastavalta palvelulta tuntuvan sisällön ansiosta. Näin vierailijat lämpenevät nopeammin tarjouspyynnön jättämiselle.
3. Markkinoinnistasi tulee kustannustehokkaampaa,
koska voit ohjata kävijöitä suoraan heidän hakujaan ja mielenkiinnonkohteitaan vastaaviin sisältöihin. Mainonnan laatupisteet nousevat, mikä laskee kuluja ja samalla optimoitu sisältö nousee hakutulosten kärkeen ja tuo jatkuvasti ilmaista orgaanista liikennettä.
4. Brändisi kehittyy haluamaasi suuntaan,
koska viestit sisällöillä niitä asioita, joita haluat yrityksenä sanoa asiakkaillesi ja potentiaalisille asiakkaillesi. Näin sisällöt ja niiden muodostavat ostopolut myös määrittävät sen, ketkä ylipäätään haluavat tulla asiakkaaksesi.
5. Erotut kilpailijoistasi,
koska kerromme sinulle, miten hyvin erottautumistekijäsi ja arvolupauksesi tulevat tällä hetkellä esiin kilpailijaan verrattuna. Saat toimenpidesuosituksia, joilla olet askeleen edellä kilpailijaasi.
Lataa opas: auditoi verkkosivustosi sisällöt
Maksuton opas sisältää rungon, jonka avulla voit auditoida sivustosi ostopolut.
Lataa opasAuditoinnin hyödyt kahdessa viikossa: teemme 5 tärkeintä toimenpidettä
1. Käymme läpi sivustosi tärkeimmät sivut ja kerromme, kuinka voit kasvattaa niiden konversioprosenttia
Etusivusi, palvelusivujesi, myyntisivujesi, blogien sekä tarjouspyyntö- ja yhteydenottosivujesi on toimittava sekä yksittäin että tehokasta ostopolkua luovana kokonaisuutena. Esimerkkinä eräs asiakkaamme on parantanut pelkästään yhden verkkosivunsa konversioprosenttia +143 %:lla kehitysehdotustemme avulla.
2. Käymme läpi sivustosi ostopolut ja kerromme, mikä toimii ja mitä tulee parantaa, jotta kävijät ohjautuvat kohti yhteydenottoa
Herättävätkö sisältösi mielenkiinnon ja koukuttavatko ne etenemään aina seuraavaan sisältöön ja seuraavalle sivulle? Ovatko CTA-pisteet tehokkaita? Vai katkaiseeko heikko ostopolku etenemistä, jolloin kävijöitä tippuu pois? Saat vinkit, joilla poimit helpot hedelmät sekä parannat jo ihan hyvin toimivia sivuja entistä kovemmiksi liidimagneeteiksi.
3. Käymme läpi, kirjoitatko asiakkaillesi selkeää ja uskottavaa tekstiä, vai epäselvää jargonia
Sinun on viestittävä asiakkaillesi niin, että he ymmärtävät lukemansa ja osaavat kertoa siitä eteenpäin. Todella usein ongelmana on liian tuote- tai yrityskeskeinen sisältö, joka ei kerro asiakkaalle käytännössä mitään, paitsi toimialajargonia ja ”meillä on hyvä asiakaspalvelu” -tasoista höttöä.
4. Auditoimme kilpailijasi sisällöt ja ostopolut ja kerromme sinulle, millä toimenpiteillä teet omista sivuistasi vahvempia kuin heillä
Saat selvän koonnin siitä, mitä valitsemasi kilpailija tekee sisällöllisesti verkkosivuillaan ja kuinka voit tehdä myyvemmät ja asiakasystävällisemmät sivut kuin kilpailijallasi on.
5. Pääset kuulemaan tulokset auditoinnin toteuttaneelta sisältömarkkinoinnin ammattilaiselta, minkä jälkeen saat kirjalliset toimenpidesuositukset
Purkutilaisuudessa vedämme sinulle yhteen tärkeimmät huomiot. Saat valmiiksi kirkastetut toimenpidesuositukset, joita voit lähteä heti toteuttamaan.
Olemme kasvattaneet lukuisten asiakkaidemme tuloksia sisältöjen avulla
- Koti- ja hoivapalveluasiakkaamme liidimäärä viisinkertaistui ja orgaaninen liikenne tuplaantui 6 kuukauden aikana.
- Rakennusliikkeen B2B-liidien määrä kasvoi 64 %, kun kehitimme asiakkaan tärkeintä laskeutumissivua.
- Orgaanisen liikenteen tarjouspyyntöjen määrä on kasvanut 30 %. – Toshiba
- Tarjouspyyntöjen ja liidien määrä on kasvanut merkittävästi. – Lämpöykkönen
- Tärkeiden orgaanisten hakusanojen näkyvyys on parantunut +15 %. – Sadex
- Saamme markkinoinnin kautta enemmän liidejä kuin koskaan aiemmin. – Autolle.com
- Sisältömarkkinointi nosti verkkosivut Googlen kärkipaikoille ja orgaaninen liikenne kasvoi merkittävästi. – Acetium
Tarjoaako auditointi sinulle suurimmat hyödyt?
Jos vastaat verkkosivustonne sisällöntuotannosta tai markkinointinne ja myyntinne tuloksellisuudesta, auditointi tulee auttamaan sinua työssäsi.
Todennäköisesti olet alan ammattilainen, ja sivustollanne saattaa olla jo paljon hyvää sisältöä, mutta haluat saada sen avulla enemmän tuloksia – esimerkiksi liidejä myyjille, tarjouspyyntöjä ja yhteydenottoja tai suoria tilauksia verkkokaupasta.
Etenkin, jos ohjaat sivustollenne liikennettä maksetulla mainonnalla, on ostopolkujen tehokkuus ratkaisevaa markkinointisi tuloksellisuuden kannalta. Kuvittele, jos voit saada vuositasolla verkkosivustolle ohjaamastasi liikenteestä konvertoitua edes 5 % enemmän liidejä ja kauppaa, niin miten paljon se muuttaa kokonaistulostanne vuositasolla?
Jos haluat, että sivustosi toimii parhaana myyjänäsi verkossa 24/7, on auditointimme oikea tapa aloittaa.
Olemme rakentaneet auditoinnin nimenomaan myyntiorganisaatioiden tarpeisiin, ja se mahdollistaa nopean toimenpiteisiin tarttumisen.
Ilmainen vinkki: ostajapersoonien oman ostopolun tunteminen on avainasemassa sisällöntuotannon onnistumisen kannalta. Lataa maksuton Ostapersoonat-työkirja ja määritä tärkeimmät ostajapersoonasi.👉Lataa työkirja.
Sisältöjen ja ostopolkujen auditointi – sijoitus, joka kantaa tuloksia vielä vuosien päästä
Hinta 1895 €
Auditointi paljastaa, millaiset edellytykset sivustonne sisällöllä on kääntää ensimmäistä kertaa brändiinne törmäävä asiakas sitoutuneeksi brändinne suosittelijaksi. Kehitysehdotustemme avulla varmistat, että myyjilläsi on jatkossa enemmän myytävää ja he saavat käyttää aikansa laadukkaampiin liideihin. (*tyytyväisyystakuu, ks. yhteydenotto)
Ota yhteyttä, niin pääset pian hyödyntämään auditoinnin tuloksia
- Jätä viesti, niin olemme sinuun yhteydessä viimeistään seuraavana arkipäivänä.
- Kerro meille auditoitava sivustosi ja valitsemasi kilpailijan sivusto.
- Sisältömarkkinoinnin asiantuntijamme toteuttaa auditoinnin ja pitää sinulle 1 h purkupalaverin sovittuna ajankohtana. Auditointiin varataan kokonaisuudessaan n. 14 vrk aloituksesta purkuun.
- Saat purun jälkeen konkreettiset kehitysehdotukset kirjallisessa muodossa. Näin pääset heti kiinni käytännön kehittämistoimenpiteisiin verkkosivustosi sisältöjen ja ostopolkujen vahvistamiseksi.
*Tyytyväisyystakuu = jos et ole tyytyväinen toteutuksen jälkeen, hyvitämme koko summan takaisin.)
"*" näyttää pakolliset kentät