Digimarkkinoinnin verkkolehti: Markkinoinnin budjetointi ja suunnittelu

Keskustelimme viiden markkinoinnin huippuosaajan kanssa siitä, kuinka markkinointi tulee budjetoida ja suunnitella.

Teimme keskustelujemme pohjalta lehden, joka antaa sinulle syvää tietoa siitä, mitä kovassa kasvussa olevat yritykset tekevät toisin jo markkinoinnin budjetointi- ja suunnitteluvaiheessa.

Lehti on ladattavissasi ilmaiseksi, joten nappaa se talteen ja hae ideoita omaan budjetointiprosessiinne muiden markkinoinnin ammattilaisten näkemyksistä!

  • On kannattavampaa satsata nopeasti 10 000 € hakukoneoptimointiin, kuin menettää 20% verkkosivujen kävijämäärästä kilpailijalle.

    Aslak De Silva

    CHIEF REVENUE OFFICER @ NAAVA

  • Jos näyttää siltä, että joku kanava oikeasti toimii, niin siihen täytyy olla munaa panostaa paljon lisää. Heti. Ei vasta ensi vuonna!

    Tuomas Liisanantti

    HEAD OF MARKETING @ NORDIC BUSINESS FORUM

  • Jos kilpailijasi alkaa panostamaan markkinointiin ja vie sen takia 50% asiakkaistasi, niin tuskin katsot vierestä ja sanot: ’ei me budjetoitu tällaiseen, odotetaan ensi vuoteen.

    Joel Mero

    KTT, DIGITAALISEN MARKKINOINNIN MAISTERIOHJELMAN KOORDINAATTORI @ JYU

  • Enemmänkin ajattelen niin, että kun markkinoinnin tekee oikein, niin siitä tulee osa myyntiä. Ja kukapa laittaisi myyjälle budjettia, että saat myydä vain tämän verran, mutta et yhtään enempää?

    Anssi Huisman

    HEAD OF COMMUNICATIONS AND MARKETING @ ALEXANDRIA PANKKIIRILIKE

  • Markkinointibudjettia ei tule jaotella kanavakohtaisesti, koska silloin budjetista tulee jäykkä. Jos budjetista tulee jäykkä, niin markkinoinnistakin tulee jäykkää.

    Jaakko Suojanen

    CEO & FOUNDER @ SUOMEN DIGIMARKKINOINTI

Lataa verkkolehti: Markkinoinnin budjetointi ja suunnittelu