Verkkolehti
Haluamme tarjota markkinoinnista päättäville ja markkinoinnin parissa työskenteleville henkilöille laadukasta ja aidosti hyödyllistä sisältöä.
Siksi loimme Digimarkkinoinnin verkkolehden. Syvennymme jokaisessa lehdessä yhdessä usean muun markkinoinnin huippuosaajan kanssa yhteen tärkeään markkinoinnin osa-alueeseen.
Lehdet vievät sinut syvälle käsiteltävään aihepiiriin ja antavat sinulle kokemukseen perustuvaa näkemystä aiheesta. Uudet verkkolehdet ilmestyvät tälle sivulle ja ne ovat ladattavissasi ilmaiseksi. Hyödynnä siis tilaisuutesi ja nappaa sinua kiinnostavat lehdet talteen!
B2B-myynti ja -markkinointi
Kuinka B2B-yritykset vauhdittavat kasvuaan myynnin ja markkinoinnin automatisoinnilla?
Ylös taantumasta!
Markkinointi poikkeusaikana
Miten sinun tulee markkinoida, jotta saat tulosta aikaan taantumasta huolimatta?
Lue Suomen eturivin yritysjohtajien ja markkinoinnin ammattilaisten vinkit.
Vaikuttajamarkkinointi
– markkinoijan pelastus median murroksessa?
Oikein tehty vaikuttajamarkkinointi tavoittaa yleisösi puhuttelevalla, vakuuttavalla ja mitattavalla tavalla. Lue lehti ja tiedät, miten voit tehdä vaikuttajayhteistyötä strategisesti.
Sisältömarkkinointi
– tavoita, vakuuta, sitouta
Sisältömarkkinointi on koko digitaalisen markkinoinnin tärkein elementti. Lehden luettuasi tiedät, miten otat sisältömarkkinoinnin tuloksellisesti haltuun.
Google ja ostoaikomukset
Google tunnistaa asiakkaasi ostoaikomuksen. Lehden avulla saat selville, miten hyödyt siitä käytännössä.
Verkkokauppa
Verkkokauppa elää erikoistumisen aikakautta. Näin selviät siitä voittajana.
Facebook-markkinointi
Suomen laajin Facebook-markkinointia käsittelevä julkaisu.
Markkinoinnin budjetointi
Markkinoinnin budjetointi ja suunnittelu. Kuinka yritykset budjetoivat markkinointiaan?