Digimarkkinoinnin verkkolehti: vaikuttajamarkkinointi – markkinoijan pelastus median murroksessa?

Vaikuttaja tuntee kohdeyleisönsä, vie markkinointisisällön luontevasti sen pariin ja puhuttelee kohderyhmääsi samaistuttavalla tavalla.

Vaikuttajamarkkinointi toimii paremmin kuin yrityksesi oma brändiviestintä. Mutta vain silloin, kun vaikuttaja on valittu huolella ja mitataan tarkoituksenmukaisia asioita.

Haastattelimme lehteen Suomen eturivin vaikuttajia ja vaikuttajamarkkinoinnin asiantuntijoita siitä, miten vaikuttajamarkkinointia voidaan hyödyntää strategisessa markkinoinnissa.

Lataa verkkolehti ja ota haltuun vaikuttajamarkkinoinnin opit mediamurroksen aikana!

  • Vaikuttaminen on sitä, että herättelee ajatuksia, keskustelua ja saa aikaan muutosta. Pelkkä mainosyhteistyö on mielestäni enemmän sisällöntuotantoa, mutta vaikuttajuutta voi saavuttaa mielipiteiden muuttamisen kautta.

    eveliina_bw

    Eveliina Tistelgren

    YRITTÄJÄ, VALMENTAJA, AMMATTIURHEILIJA @EEVSKU

  • Brändilähettiläisyys, palvelumuotoilu ja osallistavat sisällöt tulevat yhä kasvamaan vaikuttajamarkkinoinnin kentällä.”

    Joonas Pesonen

    @PESOJOONAS, YEAR IN CLARION-BRÄNDILÄHETTILÄS, MONIMEDIATUOTTAJA @GIMMEAWAYWALLET

  • Vaikuttajyhteistyö on tuonut verkkokaupallemme enemmän myyntiä, lisää asiakkaita ja vahvistanut yleisön luottamusta meihin.

    Jyri Linna

    CEO & PERUSTAJA, @HOUSE OF ORGANIC

  • Vaikuttajamarkkinointia ei kannata mitata tykkäysten ja seuraajien perusteella, vaan huomio täytyy kiinnittää esimerkiksi myynnin ja konversioiden seurantaan.

    Eeva Lyytikäinen

    CONTENT MARKETING SPECIALIST, @SUOMEN DIGIMARKKINOINTI

  • Kun valitsen yhteistyöyrityksiä, on olennaista, että arvomme ja brändimme kohtaavat. Päälle liimattu sisältö ei hyödytä ketään.

    Anniina Kangas

    YRITTÄJÄ, POSELAND-PORTAALIN BLOGGAAJA, MALLI @KANGASANNIINA

Lataa verkkolehti: Vaikuttajamarkkinointi – markkinoijan pelastus median murroksessa?