Digimarkkinoinnin verkkolehti: B2B-myynti ja -markkinointi
B2B-myynti ja -markkinointi ovat murroksessa. Eri yritysten välille on syntynyt suuri kuilu, kun vertailemme myyntiprosessien tehokkuutta.
Ne yritykset, jotka käyttävät (markkinointi)teknologioita hyväkseen myyntiprosessissaan, ovat tämän hetken voittajia. Tällaiset yritykset voivat tarjota myyjilleen lämmintä soitettavaa päivästä toiseen, jolloin myynti välttyy mm. isolta määrältä aikaa vieviä kylmäpuheluita.
Keskustelimme neljän markkinoinnin asiantuntijan kanssa siitä, kuinka he ovat rakentaneet B2B-myynnin ja -markkinoinnin prosessinsa.
Jos haluat kuulla, kuinka muut B2B-yritykset ovat luoneet myynnin ja markkinoinnin prosessinsa, niin lataa verkkolehti nyt!