Digimarkkinoinnin verkkolehti: sisältömarkkinointi – Tavoita, vakuuta, sitouta

Sisältömarkkinointi on koko digitaalisen markkinoinnin tärkein elementti.

Oikeissa käsissä sisältömarkkinointi on ikiliikkuja, joka tuo yrityksellesi jatkuvasti relevantteja liidejä, myyntiä ja sitoutuneita asiakkaita.

Haastattelimme lehteen neljää sisältömarkkinoinnin ammattilaista siitä, miten he hyödyntävät sisältömarkkinointia liiketoiminnassaan.

Lataa verkkolehti ja pureudu tulokselliseen sisältömarkkinointiin muiden asiantuntijoiden kanssa!

  • Sisältömarkkinoinnin avulla olemme kasvaneet muutamassa vuodessa Suomen suosituimmaksi laskutuspalveluksi.”

    Piia Peiponen

    VIESTINTÄVASTAAVA @UKKO.FI

  • Vaikka sivusto keräisi paljon kävijöitä, ilman hyvää ja johdonmukaista sisältöä kävijästä ei tule asiakasta. Siksi ympäripyöreän markkinointijargonin ja epäjohdonmukaisen sisältömarkkinoinnin aika on nyt lopullisesti ohi.

    Kimmo Pulkka

    COPYWRITER @SUOMEN DIGIMARKKINOINTI

  • Sisältömarkkinointia täytyy tehdä kohderyhmä mielessä – omasta brändikuplasta viestiminen ei auta asiakasta.

    Vilma Komulainen

    CONTENT MANAGER @DUUNITORI OY

  • Kun teemme asiantuntijuuttamme vahvistavaa sisällöntuotantoa, helpotamme suoraan asiakkaan ostopäätöksiä.

    Ira Erixon

    TEAM MANAGER, MARKETING @VISMA SOFTWARE OY

Lataa verkkolehti: sisältömarkkinointi – Tavoita, vakuuta, sitouta