Martela etsi selkeästi koordinoitua digimarkkinoinnin kokonaisratkaisua – toteuttajaksi SDM

Työ- ja oppimisympäristöjä kehittävä Martela etsi proaktiivista ja kokonaisvaltaista digimarkkinoinnin kumppania, joka ottaa kantaa, antaa näkemystä sekä muuttaa aiemmin pistemäisesti toteutetun markkinoinnin jatkuvaksi.

Martela Oyj ja Suomen Digimarkkinointi (SDM) ovat aloittaneet kattavan markkinointiyhteistyön keväällä 2024. Heti yhteistyön alussa Martelan digimarkkinoinnin toimenpiteet rakennetaan SDM:n kehittämän MRACE®-mallin mukaiseksi, jotta kaikkien kanavien on mahdollista työskennellä tehokkaimmin yhdessä asiakkaan liiketoiminnan tavoitteita kohti. 

Martelan vahvassa brändissä yhdistyvät aikaa ja käyttöä kestävät laatukalusteet sekä kiertotaloutta edistävät palvelut. Yrityksen tuote- ja palveluvalikoima kattaa tilojen koko elinkaaren aina tarvemäärittelystä käytön aikaiseen optimointiin, muuttoihin sekä kalusteiden kierrättämiseen. 

– Digimarkkinoinnin ja uuden verkkokauppamme yhdistelmällä voimme nyt tuoda sekä tuotteemme että palvelumme entistä paremmin eri kokoisten toimijoiden saataville. Toinen tärkeä tavoite on markkinoinnin ja myynnin yhteistyön sujuvoittaminen omassa organisaatiossamme, ja tähänkin SDM:n osaaminen vastasi hyvin, Martelan Head of Digital Eija Gonzalez kertoo yhteistyön suunnasta. 

Suomen päämarkkinan lisäksi myös Ruotsin ja Norjan digimarkkinoinnin toimenpiteet SDM:n kehitettäväksi 

SDM on innoissaan käärinyt hihat Martelan asettamien tavoitteiden parissa ja ryhtynyt työhön. Iso kokonaisuus otetaan haltuun yhdessä priorisoidun järjestyksen mukaisesti, jotta työn tuloksista voidaan nauttia mahdollisimman aikaisin. Suomen päämarkkinan lisäksi SDM:n asiantuntijat pääsevät kehittämään myös Martelan Ruotsin ja Norjan digimarkkinointia.  

– Vahvuutemme on ehdottomasti se, että pystymme tarjoamaan saman katon alta kaikki ne palvelut, mitä Martelalle on aiemmin tuottanut useampi toimija. Growth Ownerin koordinoimana kokonaisuus pysyy hyvin fokusoituna, jolloin markkinoinnista tulee kustannustehokasta ja aidosti myyntitavoitteita tukevaa, asiakasvastaava Erkki Mäki-Jaskari iloitsee alkaneesta yhteistyöstä. 

Lisätietoja: Erkki Mäki-Jaskari
+358 44 019 7298
erkki.maki-jaskari@digimarkkinointi.fi 

Lue lisää uutisia

  • Aloitimme yhteistyön Otava Oppimisen palveluiden kanssa

    Toteutamme yhteistyössä MVG-strategian ja mittaamisen kattavan kokonaisuuden.

    Lue lisää
  • Suomen parhaita työpaikkoja luotsaava Great Place To Work® tavoittelee kasvua SDM:n avulla

    Olennaista on tehdä tuloksellista markkinointia kustannustehokkaasti. Lue yhteistyön tavoitteista!

    Lue lisää
  • Tuomas Liisanantti on nimitetty SDM:n uudeksi markkinointijohtajaksi

    Tuore markkinointijohtaja aloittaa työnsä tärkeässä nivelvaiheessa, jossa SDM hakee entistä kansainvälisempää kasvua. 

    Lue lisää
  • SDM Gaalassa juhlittiin vuoden tähtihetkiä

    SDM:n vuosijuhlassa juhlittiin yhteisiä onnistumisia ja digitoverien saavutuksia!

    Lue lisää
  • EU:n osarahoittama hanke kansainvälistymisen vauhdittamiseksi

    SDM on toteuttanut hankkeen, jonka tavoitteena oli suunnitella, kehittää ja konseptoida MRACE®-strategiatuotteet kilpailukyvyn parantamiseksi ja kansainvälistymisen mahdollista...

    Lue lisää
  • SDM on vuonna 2024 jälleen yksi Suomen parhaista työpaikoista

    Olemme olleet jo viidesti kymmenen parhaan suomalaisen työpaikan joukossa Great Place to Workin tutkimukseen perustuvalla listalla.

    Lue lisää
  • Voitto kotiin Vuoden Toimisto -tutkimuksesta — jo neljännen kerran!

    Nappasimme jälleen voiton Vuoden Toimisto -tutkimuksesta, jossa voittajat valitaan asiakkaiden antaman palautteen perusteella. Tänä vuonna olimme mukana Kulta-kategoriassa.

    Lue lisää
  • Olemme Google Premier Partner myös vuonna 2024

    Premier Partner -status myönnettiin Suomen Digimarkkinoinnille jo yhdeksättä kertaa. Tämä on merkittävä tunnustus laadukkaasta Google Ads -palvelusta.

    Lue lisää
  • Ravintola- ja keittiöalan toimija Unilever Food Solutions hakee vauhtia digitaaliseen siirtymään

    Tavoitteena on mm. markkinoinnin automaation ja liidienhallintajärjestelmän tehostaminen.

    Lue lisää
  • SDM:n vuosi 2023 oli menestyksekäs haastavasta markkinasta huolimatta

    Miten sujui SDM:n vuosi 2023, ja mitä on tiedossa vuonna 2024? Lue toimitusjohtajan katsaus!

    Lue lisää