Martela Oyj ja Suomen Digimarkkinointi (SDM) ovat aloittaneet kattavan markkinointiyhteistyön keväällä 2024. Heti yhteistyön alussa Martelan digimarkkinoinnin toimenpiteet rakennetaan SDM:n kehittämän MRACE®-mallin mukaiseksi, jotta kaikkien kanavien on mahdollista työskennellä tehokkaimmin yhdessä asiakkaan liiketoiminnan tavoitteita kohti.
Martelan vahvassa brändissä yhdistyvät aikaa ja käyttöä kestävät laatukalusteet sekä kiertotaloutta edistävät palvelut. Yrityksen tuote- ja palveluvalikoima kattaa tilojen koko elinkaaren aina tarvemäärittelystä käytön aikaiseen optimointiin, muuttoihin sekä kalusteiden kierrättämiseen.
– Digimarkkinoinnin ja uuden verkkokauppamme yhdistelmällä voimme nyt tuoda sekä tuotteemme että palvelumme entistä paremmin eri kokoisten toimijoiden saataville. Toinen tärkeä tavoite on markkinoinnin ja myynnin yhteistyön sujuvoittaminen omassa organisaatiossamme, ja tähänkin SDM:n osaaminen vastasi hyvin, Martelan Head of Digital Eija Gonzalez kertoo yhteistyön suunnasta.
Suomen päämarkkinan lisäksi myös Ruotsin ja Norjan digimarkkinoinnin toimenpiteet SDM:n kehitettäväksi
SDM on innoissaan käärinyt hihat Martelan asettamien tavoitteiden parissa ja ryhtynyt työhön. Iso kokonaisuus otetaan haltuun yhdessä priorisoidun järjestyksen mukaisesti, jotta työn tuloksista voidaan nauttia mahdollisimman aikaisin. Suomen päämarkkinan lisäksi SDM:n asiantuntijat pääsevät kehittämään myös Martelan Ruotsin ja Norjan digimarkkinointia.
– Vahvuutemme on ehdottomasti se, että pystymme tarjoamaan saman katon alta kaikki ne palvelut, mitä Martelalle on aiemmin tuottanut useampi toimija. Growth Ownerin koordinoimana kokonaisuus pysyy hyvin fokusoituna, jolloin markkinoinnista tulee kustannustehokasta ja aidosti myyntitavoitteita tukevaa, asiakasvastaava Erkki Mäki-Jaskari iloitsee alkaneesta yhteistyöstä.
Lisätietoja: Erkki Mäki-Jaskari
+358 44 019 7298
erkki.maki-jaskari@digimarkkinointi.fi