Tuomas Liisanantti on nimitetty SDM:n uudeksi markkinointijohtajaksi

Tuore markkinointijohtaja aloittaa työnsä tärkeässä nivelvaiheessa, jossa SDM hakee entistä kansainvälisempää kasvua. 

Vahvan uran markkinoinnin ja digitaalisen myynnin parissa tehnyt Tuomas Liisanantti on nimetty Suomen Digimarkkinoinnin markkinointijohtajaksi. Tuore markkinointijohtaja aloittaa työnsä tärkeässä nivelvaiheessa, jossa SDM hakee entistä kansainvälisempää kasvua.

Muun muassa Varmalla ja Nordic Business Forumilla digitaalisen myynnin ja markkinoinnin parissa työskennellyt Liisanantti kokee SDM:n luontevaksi askeleeksi urallaan. Hänellä on palo työskennellä digimarkkinoinnin parissa, ja SDM tarjoaa tähän erinomaiset puitteet.

“Olen otettu ja onnekas saadessani ympärilleni nyt yli 70 digitaaliseen markkinointiin palavasti suhtautuvaa ammattilaista. Omassa työssäni tulee korostumaan SDM:n kansainvälinen kasvu, joka rakentuu niiden vahvuuksien päälle, joilla teemme tulosta asiakkaillemme”, kommentoi Liisanantti.

Lisäksi Liisananttia motivoi SDM:n vahva arvopohja ja tulevaisuuden tavoitteet loistavana työpaikkana.

“SDM on voittanut asiakkaiden luottamuksen Vuoden Toimisto -kisassa jo moneen otteeseen ja täällä myös työntekijät voivat todistetusti hyvin. Yksi tavoitteistamme on tehdä SDM:stä Euroopan paras työpaikka. Se on innostava ja merkityksellinen tavoite, jonka eteen aion antaa kaikkeni”, Liisanantti jatkaa.

Kasvuyrityksessä yhdistyy asiantuntemus, innovointi ja inhimillisyys

Tuore markkinointijohtaja näkee, että SDM:llä on vahvat edellytykset kasvuun myös haastavina aikoina.

“Digitaalinen markkinointi ja -myynti on reilussa vuosikymmenessä ponkaissut yhdeksi yritysten tärkeimmistä menestystekijöistä. SDM on tuona aikana kasvanut vauhdikkaasti poikkeuksellisen yrityskulttuurin ansiosta, jossa yhdistyvät kovan luokan asiantuntemus, innovointi ja inhimillinen työkulttuuri”, toteaa Liisanantti.

Erityisenä vahvuutena markkinoinnissa on SDM:n itse kehittämä MVG-MRACE®-malli, joka mahdollistaa markkinoinnin skaalauksen eri alojen asiakasyrityksille, niin Suomessa kuin kansainvälisesti.

Aion tuoda aiempaakin vahvemmin esiin sitä, kuinka järjestelmällisesti ja toistettavasti saamme kasvatettua asiakkaidemme liiketoimintaa erityisesti näinä aikoina, kun teknologiat ja ostokäyttäytyminen ovat muutoksessa“, Liisanantti sanoo. 

“SDM:n palveluiden ytimessä on ajatus siitä, että asiakkaidemme markkinointiin sijoittamalle pääomalle täytyy saada erinomaista tuottoa, niin pitkällä kuin lyhyelläkin aikavälillä. Se vaatii strategisen ajattelun yhdistämistä jatkuvaan uusiutumiseen markkinoinnin tekemisen tasolla, ja tässä SDM:n lanseeraama MVG-MRACE®-malli on vahvimmillaan”, Liisanantti tähdentää.

Kohti kansainvälisiä vesiä

Tuore markkinointijohtaja näkee, että SDM:llä on tarvittavaa potentiaalia kansainväliseen läpimurtoon.

“Arvostan yleensäkin yrityksiä, jotka pyrkivät rohkeasti maailman parhaimmistoon omassa kategoriassaan. SDM:lle on kertynyt jo paljon vakuuttavia näyttöjä asiakasyritystemme digitaalisen myynnin kasvattamisesta Suomen rajojen ulkopuolella”, kommentoi Liisanantti.

Kokenut markkinointijohtaja otetaan SDM:llä vastaan innostunein mielin.

“Meillä on tavoitteena rakentaa MVG-MRACE®:sta Euroopan tunnetuin markkinoinnin malli tukemaan tulevaisuuden kansainvälistymisen tavoitteita. Tuomaksella on pitkä kokemus markkinoinnista, markkinoinnin johtamisesta sekä kokemusta yrityksen kansainvälistämisestä. Olenkin ihan rehellisesti innostunut siitä, että saamme Tuomaksen meille nostamaan markkinoinnin uudelle tasolle!”, kommentoi SDM:n toimitusjohtaja Jaakko Suojanen

Lisätietoja:
Tuomas Liisanantti
Markkinointijohtaja
0505448734

Lue seuraavaksi: Digimarkkinoinnin perusteos on nyt saatavilla kansainvälisenä versiona!

Lue lisää uutisia

  • Aloitimme yhteistyön Otava Oppimisen palveluiden kanssa

    Toteutamme yhteistyössä MVG-strategian ja mittaamisen kattavan kokonaisuuden.

    Lue lisää
  • Suomen parhaita työpaikkoja luotsaava Great Place To Work® tavoittelee kasvua SDM:n avulla

    Olennaista on tehdä tuloksellista markkinointia kustannustehokkaasti. Lue yhteistyön tavoitteista!

    Lue lisää
  • Martela etsi selkeästi koordinoitua digimarkkinoinnin kokonaisratkaisua – toteuttajaksi SDM

    Työ- ja oppimisympäristöjä kehittävä Martela etsi proaktiivista ja kokonaisvaltaista digimarkkinoinnin kumppania, joka ottaa kantaa, antaa näkemystä sekä muuttaa aiemmin p...

    Lue lisää
  • SDM Gaalassa juhlittiin vuoden tähtihetkiä

    SDM:n vuosijuhlassa juhlittiin yhteisiä onnistumisia ja digitoverien saavutuksia!

    Lue lisää
  • EU:n osarahoittama hanke kansainvälistymisen vauhdittamiseksi

    SDM on toteuttanut hankkeen, jonka tavoitteena oli suunnitella, kehittää ja konseptoida MRACE®-strategiatuotteet kilpailukyvyn parantamiseksi ja kansainvälistymisen mahdollista...

    Lue lisää
  • SDM on vuonna 2024 jälleen yksi Suomen parhaista työpaikoista

    Olemme olleet jo viidesti kymmenen parhaan suomalaisen työpaikan joukossa Great Place to Workin tutkimukseen perustuvalla listalla.

    Lue lisää
  • Voitto kotiin Vuoden Toimisto -tutkimuksesta — jo neljännen kerran!

    Nappasimme jälleen voiton Vuoden Toimisto -tutkimuksesta, jossa voittajat valitaan asiakkaiden antaman palautteen perusteella. Tänä vuonna olimme mukana Kulta-kategoriassa.

    Lue lisää
  • Olemme Google Premier Partner myös vuonna 2024

    Premier Partner -status myönnettiin Suomen Digimarkkinoinnille jo yhdeksättä kertaa. Tämä on merkittävä tunnustus laadukkaasta Google Ads -palvelusta.

    Lue lisää
  • Ravintola- ja keittiöalan toimija Unilever Food Solutions hakee vauhtia digitaaliseen siirtymään

    Tavoitteena on mm. markkinoinnin automaation ja liidienhallintajärjestelmän tehostaminen.

    Lue lisää
  • SDM:n vuosi 2023 oli menestyksekäs haastavasta markkinasta huolimatta

    Miten sujui SDM:n vuosi 2023, ja mitä on tiedossa vuonna 2024? Lue toimitusjohtajan katsaus!

    Lue lisää