Vahvan uran markkinoinnin ja digitaalisen myynnin parissa tehnyt Tuomas Liisanantti on nimetty Suomen Digimarkkinoinnin markkinointijohtajaksi. Tuore markkinointijohtaja aloittaa työnsä tärkeässä nivelvaiheessa, jossa SDM hakee entistä kansainvälisempää kasvua.
Muun muassa Varmalla ja Nordic Business Forumilla digitaalisen myynnin ja markkinoinnin parissa työskennellyt Liisanantti kokee SDM:n luontevaksi askeleeksi urallaan. Hänellä on palo työskennellä digimarkkinoinnin parissa, ja SDM tarjoaa tähän erinomaiset puitteet.
“Olen otettu ja onnekas saadessani ympärilleni nyt yli 70 digitaaliseen markkinointiin palavasti suhtautuvaa ammattilaista. Omassa työssäni tulee korostumaan SDM:n kansainvälinen kasvu, joka rakentuu niiden vahvuuksien päälle, joilla teemme tulosta asiakkaillemme”, kommentoi Liisanantti.
Lisäksi Liisananttia motivoi SDM:n vahva arvopohja ja tulevaisuuden tavoitteet loistavana työpaikkana.
“SDM on voittanut asiakkaiden luottamuksen Vuoden Toimisto -kisassa jo moneen otteeseen ja täällä myös työntekijät voivat todistetusti hyvin. Yksi tavoitteistamme on tehdä SDM:stä Euroopan paras työpaikka. Se on innostava ja merkityksellinen tavoite, jonka eteen aion antaa kaikkeni”, Liisanantti jatkaa.
Kasvuyrityksessä yhdistyy asiantuntemus, innovointi ja inhimillisyys
Tuore markkinointijohtaja näkee, että SDM:llä on vahvat edellytykset kasvuun myös haastavina aikoina.
“Digitaalinen markkinointi ja -myynti on reilussa vuosikymmenessä ponkaissut yhdeksi yritysten tärkeimmistä menestystekijöistä. SDM on tuona aikana kasvanut vauhdikkaasti poikkeuksellisen yrityskulttuurin ansiosta, jossa yhdistyvät kovan luokan asiantuntemus, innovointi ja inhimillinen työkulttuuri”, toteaa Liisanantti.
Erityisenä vahvuutena markkinoinnissa on SDM:n itse kehittämä MVG-MRACE®-malli, joka mahdollistaa markkinoinnin skaalauksen eri alojen asiakasyrityksille, niin Suomessa kuin kansainvälisesti.
“Aion tuoda aiempaakin vahvemmin esiin sitä, kuinka järjestelmällisesti ja toistettavasti saamme kasvatettua asiakkaidemme liiketoimintaa erityisesti näinä aikoina, kun teknologiat ja ostokäyttäytyminen ovat muutoksessa“, Liisanantti sanoo.
“SDM:n palveluiden ytimessä on ajatus siitä, että asiakkaidemme markkinointiin sijoittamalle pääomalle täytyy saada erinomaista tuottoa, niin pitkällä kuin lyhyelläkin aikavälillä. Se vaatii strategisen ajattelun yhdistämistä jatkuvaan uusiutumiseen markkinoinnin tekemisen tasolla, ja tässä SDM:n lanseeraama MVG-MRACE®-malli on vahvimmillaan”, Liisanantti tähdentää.
Kohti kansainvälisiä vesiä
Tuore markkinointijohtaja näkee, että SDM:llä on tarvittavaa potentiaalia kansainväliseen läpimurtoon.
“Arvostan yleensäkin yrityksiä, jotka pyrkivät rohkeasti maailman parhaimmistoon omassa kategoriassaan. SDM:lle on kertynyt jo paljon vakuuttavia näyttöjä asiakasyritystemme digitaalisen myynnin kasvattamisesta Suomen rajojen ulkopuolella”, kommentoi Liisanantti.
Kokenut markkinointijohtaja otetaan SDM:llä vastaan innostunein mielin.
“Meillä on tavoitteena rakentaa MVG-MRACE®:sta Euroopan tunnetuin markkinoinnin malli tukemaan tulevaisuuden kansainvälistymisen tavoitteita. Tuomaksella on pitkä kokemus markkinoinnista, markkinoinnin johtamisesta sekä kokemusta yrityksen kansainvälistämisestä. Olenkin ihan rehellisesti innostunut siitä, että saamme Tuomaksen meille nostamaan markkinoinnin uudelle tasolle!”, kommentoi SDM:n toimitusjohtaja Jaakko Suojanen.
Lisätietoja:
Tuomas Liisanantti
Markkinointijohtaja
0505448734
Lue seuraavaksi: Digimarkkinoinnin perusteos on nyt saatavilla kansainvälisenä versiona!