Abena Finland Oy valitsi SDM:n Salesforce Pardot -kumppaniksi

Suomen Digimarkkinointi Oy toimii Abena Finland Oy:n digimarkkinointikumppanina. Vuonna 2023 yhteistyö laajentui strategiseen ja operatiiviseen tukeen Salesforce Pardotin osalta.

Abena on terveydenhuollon, teollisuuden ja elintarvikealan tuotteiden valmistaja ja tukkumyyjä. 70-vuotias perheyritys tarjoaa globaalisti yli 38 000 tuotteen valikoiman yli 90 maassa.

Suomen Digimarkkinointi Oy toimii Abena Finland Oy:n digimarkkinointikumppanina. Vuonna 2023 yhteistyö laajentui strategiseen ja operatiiviseen tukeen Salesforce Pardotin osalta. Kyseessä on kehittynyt markkinoinnin automaatioiden ja liidien generointityökalu.

– Odotamme saavamme Pardotista työkalun, jonka avulla pystymme viestimään oikean ratkaisun valinnasta asiakkaan päätöksenteon kaikissa vaiheissa. Haluamme tuoda markkinointiviestintämme asiakkaan silmille tavalla, joka on arvojemme mukaisesti asiakasta varten rakennettu, Abena Finland Oy:n Senior Marketing Specialist Mimika Suominen kertoo.

Luonnollinen valinta myynnin ja markkinoinnin yhteispelin tehostamiseen

Abenalla on ollut jo entuudestaan käytössä Salesforcen CRM-järjestelmä, jolloin Pardot oli rinnalle luonteva valinta.

– Arvostamme Pardotin ja Salesforcen yhteensopivuutta etenkin siksi, että voimme kohdentaa viestimme kunkin asiakkaan tarpeen mukaan ja aidosti asiakasta hyödyttäväksi viestinnäksi, Mimika sanoo.

Sujuvan käyttöönoton ja järjestelmän tehokkaan hyödyntämisen tueksi Abena valitsi rinnalleen SDM:n strategisen ja operatiivisen kumppanuuden.

– Olemme tehneet SDM:n kanssa yhteistyötä jo pitkään digitaalisen markkinoinnin parissa. Olemme olleet todella tyytyväisiä yhteistyön laatuun ja saavuttamiimme tuloksiin. Koska SDM:ltä löytyi asiantuntemusta myös Pardot-järjestelmästä, oli kumppanuuden laajentaminen luonnollinen päätös. On helppo heittäytyä luotettavan ja aikaansaavan kumppanin käsiin, joka tekee töitä asiakkaan etu edellä, Mimika perustelee.

Salesforce Pardot: yksi monipuolisimmista markkinoinnin automaatiojärjestelmistä

Suomen Digimarkkinoinnilla markkinoinnin automaatiopalveluista vastaa Marketing Automation Lead Tuure Kinnunen. Abenan kanssa odotukset syventyvälle yhteistyölle ja Pardotin tuloksellisuudelle ovat korkealla.

– Aivan kuten meillä SDM:llä, Abenan toiminnassa arvot ovat kaiken keskiössä. Kun lähtökohdat yhteistyölle kohtaavat jo fundamententeissa, yhteinen työskentely etenee luontevasti ja ideointi Abenan asiakkaiden palvelemisessa on aina hedelmällistä. Arvo- ja ajatusmaailmojen kohtaamisen lisäksi on tärkeää, että käytössä on oikeat työkalut. Salesforce Account Engagementin (Pardot) valitseminen päätyökaluksi oli järkevää, sillä se oli jo aiemmin valittu Abenalla konsernitason työkaluksi, Tuure avaa.

Salesforcen Pardot on helppokäyttöinen ja kattava markkinoinnin automaatiojärjestelmä, joka auttaa tuomaan yhteen kaksi liiketoiminnan kasvun kannalta oleellista toimintaa: myynnin ja markkinoinnin. Ratkaisu tarjoaa mahdollisuuksia markkinointiprosessien automatisointiin ja optimointiin, liidien generointiin, asiakaskontaktointiin sekä toimenpiteiden vaikuttavuuden seurantaan datan avulla.

Marketing Automation Lead Tuure Kinnunen
Marketing Automation Lead Tuure Kinnunen

Kysy meiltä lisää tai tutustu itsenäisesti maksuttomiin materiaaleihin:

[button size=”medium” style=”primary” text=”Lataa Salesforce Pardot -opas” link=”https://www.digimarkkinointi.fi/salesforce-pardot-opas” target=”_blank”]

Lue lisää aiheesta: Salesforce Pardot

 

Lue lisää uutisia

  • Aloitimme yhteistyön Otava Oppimisen palveluiden kanssa

    Toteutamme yhteistyössä MVG-strategian ja mittaamisen kattavan kokonaisuuden.

    Lue lisää
  • Suomen parhaita työpaikkoja luotsaava Great Place To Work® tavoittelee kasvua SDM:n avulla

    Olennaista on tehdä tuloksellista markkinointia kustannustehokkaasti. Lue yhteistyön tavoitteista!

    Lue lisää
  • Martela etsi selkeästi koordinoitua digimarkkinoinnin kokonaisratkaisua – toteuttajaksi SDM

    Työ- ja oppimisympäristöjä kehittävä Martela etsi proaktiivista ja kokonaisvaltaista digimarkkinoinnin kumppania, joka ottaa kantaa, antaa näkemystä sekä muuttaa aiemmin p...

    Lue lisää
  • Tuomas Liisanantti on nimitetty SDM:n uudeksi markkinointijohtajaksi

    Tuore markkinointijohtaja aloittaa työnsä tärkeässä nivelvaiheessa, jossa SDM hakee entistä kansainvälisempää kasvua. 

    Lue lisää
  • SDM Gaalassa juhlittiin vuoden tähtihetkiä

    SDM:n vuosijuhlassa juhlittiin yhteisiä onnistumisia ja digitoverien saavutuksia!

    Lue lisää
  • EU:n osarahoittama hanke kansainvälistymisen vauhdittamiseksi

    SDM on toteuttanut hankkeen, jonka tavoitteena oli suunnitella, kehittää ja konseptoida MRACE®-strategiatuotteet kilpailukyvyn parantamiseksi ja kansainvälistymisen mahdollista...

    Lue lisää
  • SDM on vuonna 2024 jälleen yksi Suomen parhaista työpaikoista

    Olemme olleet jo viidesti kymmenen parhaan suomalaisen työpaikan joukossa Great Place to Workin tutkimukseen perustuvalla listalla.

    Lue lisää
  • Voitto kotiin Vuoden Toimisto -tutkimuksesta — jo neljännen kerran!

    Nappasimme jälleen voiton Vuoden Toimisto -tutkimuksesta, jossa voittajat valitaan asiakkaiden antaman palautteen perusteella. Tänä vuonna olimme mukana Kulta-kategoriassa.

    Lue lisää
  • Olemme Google Premier Partner myös vuonna 2024

    Premier Partner -status myönnettiin Suomen Digimarkkinoinnille jo yhdeksättä kertaa. Tämä on merkittävä tunnustus laadukkaasta Google Ads -palvelusta.

    Lue lisää
  • Ravintola- ja keittiöalan toimija Unilever Food Solutions hakee vauhtia digitaaliseen siirtymään

    Tavoitteena on mm. markkinoinnin automaation ja liidienhallintajärjestelmän tehostaminen.

    Lue lisää