Vuoden 2023 parhaat työpaikat on valittu ja onnistuimme saamaan tiukassa kisassa 8. sijan. Olimme ensimmäistä kertaa kisassa ”keskisuuret organisaatiot” -kategoriassa, johon kuuluu 50–249 henkilöä työllistävät yritykset. Tutkimuksen toteutti jälleen vuoden parhaita työpaikkoja ränkkäävä Great Place to Work.
Great Place to Work -sertifikaatti kertoo, että työntekijämme ovat tutkitusti tyytyväisiä, sillä saadakseen sertifikaatin sitä mittaavan Trust Index© täytyy olla yli 70 %. Lue lisää: Suomen Digimarkkinoinnille Great Place To Work -sertifikaatti jo neljännen kerran putkeen!
Aiempina vuosina olemme sijoittuneet ”pienet organisaatiot” -kategoriassa 4., 3. ja 8. sijalle. Olemme siis joka kerta olleet kymmenen parhaan työpaikan joukossa. Tämä on osoitus siitä, että olemme onnistuneet luomaan aidosti hyvän työpaikan, jonne myös uusien työntekijöiden on mukavaa tulla.
”Olen iloinen, että olemme jälleen kymmenen parhaan työpaikan joukossa. Toistuva tulos kertoo, että meillä on perustekeminen hyvällä tasolla. On mieltä lämmittävää työskennellä tällaisessa työpaikassa”, kommentoi HR-johtajamme Paula Rautiainen.
Hyvässä työpaikassa kolme tukipilaria ovat vahvalla pohjalla: ihmiset, asiakkaat ja talous
Uskomme, että aidosti työssään viihtyvät työntekijät ovat parempia työssään, jolloin myös asiakkaat ovat tyytyväisiä ja haluavat pysyä meidän asiakkainamme.
”Meillä panostetaan hyvän työpaikan luomiseen, jotta meillä olisi mukavaa olla töissä. Kun työntekijät viihtyvät, asiakkaat saavat nauttia erinomaisesta asiakastyöstä. Tästä meillä on näyttönä kolminkertainen Vuoden Toimisto -kisan voitto. Vuoden toimisto on yhtä lailla HR-kilpailu, sillä hyvä työpaikka tuottaa tyytyväiset asiakkaat”, kertoo Rautiainen.
Olemme saaneet vuosi toisensa jälkeen korkeat pisteet muun muassa yhteisöllisyydestä, johtamisesta sekä viestinnästä ja vuorovaikutuksesta. Työyhteisömme on kuin perhe, jossa jokainen saa olla rennosti oma itsensä. Jotta saamme pidettyä tulevaisuudessa hyvän sijoituksen kisassa ja ennen kaikkea erinomaisen ilmapiirin työpaikalla, vahvistamme entisestään viihtyvyyteen vaikuttavia tekijöitä.
”Meillä on vahva tekemisen pohja, joka mahdollistaa hyvät tulokset. Tulevaisuudessa voimme ottaa GPTW-tuloksista opit talteen ja lähteä vahvistamaan viihtyvyyttä entisestään niiden avulla. Tänä vuonna meillä on teemana merkityksellisyyden tarkastelu, jotta jokainen digitoveri pystyisi tunnistamaan paremmin oman työn ja arjen merkityksellisyyden”, Rautiainen jatkaa.
Lue myös: Voitimme Suomen Paras Myyntiorganisaatio -kilpailun
Lue lisää uutisia täältä.