Voitimme Suomen Paras Myyntiorganisaatio -kilpailun

Panostuksemme myynnin ja markkinoinnin kehittämiseen siivitti meidät voittoon.

Suomen Digimarkkinointi on valittu vuoden 2022 parhaiksi myyntiorganisaatioiksi yhdessä Ponssen kanssa. Osallistuimme ensimmäistä kertaa Suomen Paras Myyntiorganisaatio -kisaan. Voitto oli ensikertalaiselle hieno ja iloinen saavutus.

Myynnin ja Markkinoinnin Ammattilaisten (MMA) ja Haaga-Helian yhdessä järjestämä Suomen Paras Myyntiorganisaatio -kisa pidettiin jo kolmattatoista kertaa. Kisan tavoitteena on edistää myyntikulttuuria ja lisätä suomalaisen myynti- ja markkinointityön arvostusta. Kisan arvovaltainen raati koostuu alan kokeneista ammattilaisista, kuten korkeakoulujen huippuasiantuntijoista sekä aiempien vuosien voittajista.

Lähdimme kisaan mukaan, sillä kisan missio oli kohdillaan ja tiesimme, että meillä on nyt panostettu myynnin ja markkinoinnin yhteistyön kehittämiseen pitkään ja systemaattisesti tuloksia jatkuvasti parantaen. Lisäksi kilpailusta sai asiantuntevan raadin arvion, jonka pohjalta voimme jatkaa kehitystyötä eteenpäin.

”Olimme jo hyvässä pisteessä myynnin ja markkinoinnin sulavan yhteispelin kanssa. Nyt oli sopiva aika saada ulkopuolista vahvistusta siitä, että etenemme oikeaan suuntaan. Vielä pari vuotta sitten tiesin, että meillä on tietyt kehityskohdat, jotka halusimme saada kuntoon ennen kisaan osallistumista”, kommentoi SDM:n myyntijohtaja Ilari Tervonen.

SDM valittiin yhdessä Ponssen kanssa Suomen parhaiksi myyntiorganisaatioiksi.

Yhtenä joukkueena Suomen parhaaksi myyntiorganisaatioksi

Meidät valittiin voittajiksi, koska olemme tehneet monipuolista myynnin ja markkinoinnin kehittämistyötä.

”SDM on myynnin kehittämisen moniottelija. Toiminnan keskiössä ovat asiakkaat ja tuloksena on korkea henkilöstön tyytyväisyys sekä asiakkaiden suosittelu. Myynnin ja markkinoinnin kehittämisessä on toteutettu monipuolisesti myynnin ja markkinoinnin pelikirjan keskeiset elementit kuten myyntiprosessi, hinnoittelun tuotteistaminen, digimarkkinointi ja monipuoliset myynnin työkalut”, perustelee arviointiraadin Mika Karjalainen, 3 Step IT.

Voitto oli mahdollista sekä tyytyväisten työntekijöiden että asiakkaiden ansiosta.

”On hieno ja kiitollinen olo, että saa työskennellä tällaisten digitovereiden ja asiakkaiden kanssa. Oli myös mukava nähdä nykyisiä asiakkaitamme niin voittajissa kuin kunniamaininnoissa. Kiitos kaikille, jotka ovat olleet mahdollistamassa tätä voittoa ja toteuttamassa voittoon tarvittavat elementit yhdessä”, kiittelee Tervonen.

Lue lisää Suomen Paras Myyntiorganisaatio -kisasta täältä. 

Katso julkistusvideo.

Lue myös: Voitimme Vuoden Toimisto -kilpailun

Lue lisää uutisia

  • Aloitimme yhteistyön Otava Oppimisen palveluiden kanssa

    Toteutamme yhteistyössä MVG-strategian ja mittaamisen kattavan kokonaisuuden.

    Lue lisää
  • Suomen parhaita työpaikkoja luotsaava Great Place To Work® tavoittelee kasvua SDM:n avulla

    Olennaista on tehdä tuloksellista markkinointia kustannustehokkaasti. Lue yhteistyön tavoitteista!

    Lue lisää
  • Martela etsi selkeästi koordinoitua digimarkkinoinnin kokonaisratkaisua – toteuttajaksi SDM

    Työ- ja oppimisympäristöjä kehittävä Martela etsi proaktiivista ja kokonaisvaltaista digimarkkinoinnin kumppania, joka ottaa kantaa, antaa näkemystä sekä muuttaa aiemmin p...

    Lue lisää
  • Tuomas Liisanantti on nimitetty SDM:n uudeksi markkinointijohtajaksi

    Tuore markkinointijohtaja aloittaa työnsä tärkeässä nivelvaiheessa, jossa SDM hakee entistä kansainvälisempää kasvua. 

    Lue lisää
  • SDM Gaalassa juhlittiin vuoden tähtihetkiä

    SDM:n vuosijuhlassa juhlittiin yhteisiä onnistumisia ja digitoverien saavutuksia!

    Lue lisää
  • EU:n osarahoittama hanke kansainvälistymisen vauhdittamiseksi

    SDM on toteuttanut hankkeen, jonka tavoitteena oli suunnitella, kehittää ja konseptoida MRACE®-strategiatuotteet kilpailukyvyn parantamiseksi ja kansainvälistymisen mahdollista...

    Lue lisää
  • SDM on vuonna 2024 jälleen yksi Suomen parhaista työpaikoista

    Olemme olleet jo viidesti kymmenen parhaan suomalaisen työpaikan joukossa Great Place to Workin tutkimukseen perustuvalla listalla.

    Lue lisää
  • Voitto kotiin Vuoden Toimisto -tutkimuksesta — jo neljännen kerran!

    Nappasimme jälleen voiton Vuoden Toimisto -tutkimuksesta, jossa voittajat valitaan asiakkaiden antaman palautteen perusteella. Tänä vuonna olimme mukana Kulta-kategoriassa.

    Lue lisää
  • Olemme Google Premier Partner myös vuonna 2024

    Premier Partner -status myönnettiin Suomen Digimarkkinoinnille jo yhdeksättä kertaa. Tämä on merkittävä tunnustus laadukkaasta Google Ads -palvelusta.

    Lue lisää
  • Ravintola- ja keittiöalan toimija Unilever Food Solutions hakee vauhtia digitaaliseen siirtymään

    Tavoitteena on mm. markkinoinnin automaation ja liidienhallintajärjestelmän tehostaminen.

    Lue lisää