Suomen Digimarkkinointi laajentaa omistajapohjaansa yrityksen sisälle

Suomen Digimarkkinoinnin omistajapohja laajenee.

Suomen Digimarkkinointi tekee omistajuusmuutoksia ja laajentaa yrityksen omistajuuden koskemaan myös työntekijöitä. Uudistuksilla vahvistetaan yrityksen tehokasta kasvustrategiaa.

Yrityksen alkuvaiheen rahoittaja Ari Kanninen siirtyy sivuun Suomen Digimarkkinoinnin omistajapohjasta myyden oman osuutensa yrityksestä. Samalla pääomistajiksi siirtyvät kaupallinen johtaja Niko Lahtinen ja toimitusjohtaja Jaakko Suojanen.

”Liikevaihtomme kasvu oli vuonna 2018 38% ja myyntikatteemme parani lähes 50%. Arin siirtyminen pois tulee oikeaan hetkeen ja mahdollistaa uuden hallituksen nimeämisen, jonka avulla pystymme jatkamaan kasvustrategiaa. Olemme kiitollisia Arin mukana olosta. Ilman häntä ei Suomen Digimarkkinointia olisi olemassa”, kommentoi Jaakko Suojanen.

Omistajamuutosten ohella yrityksen työntekijöille eli digitovereille on annettu mahdollisuus liittyä yrityksen omistajiksi. Henkilöstön mukaan tuleminen yhtiön omistajajärjestelyihin vahvistaa yrityksen reippaaseen kasvuun tähtäävää tulevaisuutta.

Digitoverien osallisuus yhtiön omistajuudessa on olennainen osa Suomen Digimarkkinoinnin pitkän aikavälin strategiaa, koska sitouttamalla nykyisiä huippuosaajiaan yritys tekee liiketoiminnastaan entistä vakaampaa. Sisäisillä muutoksilla yritys kiteyttää arvojensa mukaista toimintaa digitaalisen markkinoinnin tuloksellisena kumppanina.

Työntekijöiden sitouttaminen osaksi omistajuutta vastaa yrityksen joukkuehengen strategiaa. Huippuosaajien osallisuus yrityksen sisällä vahvistaa entisestään tuloksellista ja innostavaa tiimipelaajuutta.

”Olen todella innoissani yritysjärjestelystä ja siitä, että ulotamme omistuspohjaa digitovereihin. Uusi järjestely konkretisoi vahvan kasvun strategiaamme”, Suojanen tiivistää.

Lisätietoja: toimitusjohtaja Jaakko Suojanen jaakko.suojanen@digimarkkinointi.fi +358 40 809 8813

Lue lisää uutisia

  • Aloitimme yhteistyön Otava Oppimisen palveluiden kanssa

    Toteutamme yhteistyössä MVG-strategian ja mittaamisen kattavan kokonaisuuden.

    Lue lisää
  • Suomen parhaita työpaikkoja luotsaava Great Place To Work® tavoittelee kasvua SDM:n avulla

    Olennaista on tehdä tuloksellista markkinointia kustannustehokkaasti. Lue yhteistyön tavoitteista!

    Lue lisää
  • Martela etsi selkeästi koordinoitua digimarkkinoinnin kokonaisratkaisua – toteuttajaksi SDM

    Työ- ja oppimisympäristöjä kehittävä Martela etsi proaktiivista ja kokonaisvaltaista digimarkkinoinnin kumppania, joka ottaa kantaa, antaa näkemystä sekä muuttaa aiemmin p...

    Lue lisää
  • Tuomas Liisanantti on nimitetty SDM:n uudeksi markkinointijohtajaksi

    Tuore markkinointijohtaja aloittaa työnsä tärkeässä nivelvaiheessa, jossa SDM hakee entistä kansainvälisempää kasvua. 

    Lue lisää
  • SDM Gaalassa juhlittiin vuoden tähtihetkiä

    SDM:n vuosijuhlassa juhlittiin yhteisiä onnistumisia ja digitoverien saavutuksia!

    Lue lisää
  • EU:n osarahoittama hanke kansainvälistymisen vauhdittamiseksi

    SDM on toteuttanut hankkeen, jonka tavoitteena oli suunnitella, kehittää ja konseptoida MRACE®-strategiatuotteet kilpailukyvyn parantamiseksi ja kansainvälistymisen mahdollista...

    Lue lisää
  • SDM on vuonna 2024 jälleen yksi Suomen parhaista työpaikoista

    Olemme olleet jo viidesti kymmenen parhaan suomalaisen työpaikan joukossa Great Place to Workin tutkimukseen perustuvalla listalla.

    Lue lisää
  • Voitto kotiin Vuoden Toimisto -tutkimuksesta — jo neljännen kerran!

    Nappasimme jälleen voiton Vuoden Toimisto -tutkimuksesta, jossa voittajat valitaan asiakkaiden antaman palautteen perusteella. Tänä vuonna olimme mukana Kulta-kategoriassa.

    Lue lisää
  • Olemme Google Premier Partner myös vuonna 2024

    Premier Partner -status myönnettiin Suomen Digimarkkinoinnille jo yhdeksättä kertaa. Tämä on merkittävä tunnustus laadukkaasta Google Ads -palvelusta.

    Lue lisää
  • Ravintola- ja keittiöalan toimija Unilever Food Solutions hakee vauhtia digitaaliseen siirtymään

    Tavoitteena on mm. markkinoinnin automaation ja liidienhallintajärjestelmän tehostaminen.

    Lue lisää