Hero

Testisivu

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

palsta

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

palsta

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

palsta

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

palsta

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

palsta

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

palsta

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

palsta

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

palsta

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

palsta

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

palsta

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

palsta

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

palsta

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

1. Brändin kehittämisen täytyy tuottaa mitattavia tuloksia

Brändin kehittämisen lähtökohta täytyy olla aina se, että sillä halutaan parantaa joitain tuloksia. Usein brändin kehittämisen myötä asiakkaiden sitoutuminen paranee, tarjouspyyntöjen laatu kasvaa ja työnhakijoiden kiinnostus lisääntyy.

2. Brändiä ei voi irrottaa markkinasta, asiakkaista eikä kilpailusta

Meidän tulee ensin tuntea markkina ja siellä tapahtuva muutos. Näin tunnemme aidot kilpailuetunne ja saatte luotua brändillänne sellaista arvoa asiakkaillenne, johon kilpailijat eivät kykene. Kehitämme brändiänne jokaisella asiakkaan kosketuspisteellä.

3. Visuaalinen ja sanallinen brändi tulee huomioida

Visuaalinen ilmeenne on näkyvin osa brändiänne. Siksi se täytyy luoda niin, että se erottuu kilpailusta ja viestii arvolupaustanne. Sen vuoksi brändin kehittämisessä tulee huomioida myös sanallinen brändinne; vetoavat tarinat ja aidot kilpailuedut, jotka antavat asiakkaalle syyn ostaa.

4. Elätte brändiänne todeksi tälläkin hetkellä

Brändinne on jo olemassa. Elätte sitä joka hetki todeksi. Me autamme sinua visualisoimaan ja sanoittamaan sen niin, että se erottuu ja herättää kiinnostusta. Mitään ei siis tarvitse keksiä tyhjästä, vaan kyse on nykyisen toimintanne paketoimisesta uusiksi.

5. Luottamus syntyy tunnettuudesta, tunnettuus toisteisuudesta

Monikanavaisesti toistuva pääviesti ja brändi-ilme parantaa brändinne tunnettuutta. Siksi niitä tulee toistaa yhdenmukaisesti kaikissa kanavissa, jolloin markkinointinne muuttuu taktisesta kampanjoinnista strategiseksi kilpailuedun ja kysynnän rakentamiseksi.

Linkkilistaus

Lorem ipsum

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Linkkilistaus

Lorem ipsum

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Linkkilistaus

Lorem ipsum

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Segmentoimalla löydämme parhaat asiakkaanne

Me kasvatamme digitaalista myyntiänne ottamalla koko myyntifunnelin haltuumme markkinoinnin automaatiosta ja muista martech-ratkaisuista aina CRMään asti.

Myynnin työtä voidaan oleellisesti tehostaa segmentoimalla asiakkaat, jolloin myyntisoitot on mahdollistaa keskittää kuumimpiin liideihin ja hyväkatteisimpaan kauppaan. Ylläpidämme soittolistat siistittyinä ja kohdennamme markkinoinnin automaatiolla asiakasviestejä kun ostotarve on ajankohtainen.

Mittaamme asiakkaan kiinnostuneisuutta mm. AI:n avulla, seuraamalla palvelusivuilla käyntejä ja hyödyntämällä markkinoinnin automaation pisteytystä.

  • Aloitimme kattavan yhteistyön Rinta-Joupin Autoliikkeen kanssa

    Starttasimme digimarkkinoinnin koko kansan autokaupan kanssa.

    Lue lisää
  • Abena Finland Oy valitsi SDM:n Salesforce Pardot -kumppaniksi

    Suomen Digimarkkinointi Oy toimii Abena Finland Oy:n digimarkkinointikumppanina. Vuonna 2023 yhteistyö laajentui strategiseen ja operatiiviseen tukeen Salesforce Pardotin osalta.

    Lue lisää
  • Digimarkkinoinnin perusteos on nyt saatavilla myös kansainvälisenä versiona

    Suomenkielisestä kirjasta on tullut jo kolmas painos

    Lue lisää
  • Jo viides peräkkäinen kerta Vuoden Toimisto -finaalissa! 

    Asiakkaat päättävät sijoitukset – kyseessä on merkittävä asiakastyytyväisyyttä mittaava tutkimus. 

    Lue lisää
  • Jatkamme Google Premier Partnerina myös vuonna 2022

    Google Premier Partner -tunnustus on osoitus siitä, että hoidamme asiakkaidemme tilejä tiukkoja laatuvaatimuksia noudattaen

    Lue lisää