Brändin rakentaminen

Kehitämme brändistänne tunnetun ja luotettavan – sellaisen, jolta halutaan ostaa

Haluatko kehittää brändiänne niin, että se tuo mitattavaa liiketoimintahyötyä, tunnettuuden kasvua ja pitkän ajan kysyntää?

Meillä on malli brändinne kehittämiseen, jolla asiakkaamme ovat kasvattaneet kysyntäänsä, parantaneet liidien ja tarjouspyyntöjen laatua sekä tehneet brändistään tunnistettavan kaikkien kilpailevien brändien joukosta.

Perustamme kehittämisen markkinaymmärrykseen, emme irralliseen ideointiin.

Brändinne ei kehity tyhjiössä, vaan sen tulee vedota kohderyhmään ja erottua kilpailusta. Siksi kohderyhmä ja kilpailu tulee tuntea täysin.

Me emme suosi irrallisia brainstormailu- ja ideointisessioita, koska tällöin fokus on ideoiden hienoudessa, ei saamassanne liiketoimintahyödyssä. Siksi panostamme erityisesti kolmeen asiaan: brändinne pitää erottua kilpailusta, brändinne pitää kiinnostaa asiakkaitanne, ja uusi brändi täytyy tuntua yrityksessänne niin omalta, että se jalkautuu helposti.

Lopputuloksena on erottuva ja kiinnostava brändi, joka kasvattaa tunnettuuttanne niin asiakkaiden kuin työnhakijoiden keskuudessa.

1.

Brändin kehittämisen täytyy tuottaa mitattavia tuloksia

Brändin kehittämisen lähtökohta täytyy olla aina se, että sillä halutaan parantaa joitain tuloksia. Usein brändin kehittämisen myötä asiakkaiden sitoutuminen paranee, tarjouspyyntöjen laatu kasvaa ja työnhakijoiden kiinnostus lisääntyy.

2.

Brändiä ei voi irrottaa markkinasta, asiakkaista eikä kilpailusta

Meidän tulee ensin tuntea markkina ja siellä tapahtuva muutos. Näin tunnemme aidot kilpailuetunne ja saatte luotua brändillänne sellaista arvoa asiakkaillenne, johon kilpailijat eivät kykene. Kehitämme brändiänne jokaisella asiakkaan kosketuspisteellä.

3.

Visuaalinen ja sanallinen brändi tulee huomioida

Visuaalinen ilmeenne on näkyvin osa brändiänne. Siksi se täytyy luoda niin, että se erottuu kilpailusta ja viestii arvolupaustanne. Sen vuoksi brändin kehittämisessä tulee huomioida myös sanallinen brändinne; vetoavat tarinat ja aidot kilpailuedut, jotka antavat asiakkaalle syyn ostaa.

4.

Elätte brändiänne todeksi tälläkin hetkellä

Brändinne on jo olemassa. Elätte sitä joka hetki todeksi. Me autamme sinua visualisoimaan ja sanoittamaan sen niin, että se erottuu ja herättää kiinnostusta. Mitään ei siis tarvitse keksiä tyhjästä, vaan kyse on nykyisen toimintanne paketoimisesta uusiksi.

5.

Luottamus syntyy tunnettuudesta, tunnettuus toisteisuudesta

Monikanavaisesti toistuva pääviesti ja brändi-ilme parantaa brändinne tunnettuutta. Siksi niitä tulee toistaa yhdenmukaisesti kaikissa kanavissa, jolloin markkinointinne muuttuu taktisesta kampanjoinnista strategiseksi kilpailuedun ja kysynnän rakentamiseksi.

Saamme asioita tapahtumaan

4x Vuoden toimisto

20 korkeakoulua <3 MVG-MRACE®

1,7 miljardia impressiota 2023

340 M € luotu pipelinen arvo 2023

100 % mitattavaa myynnin kasvua

Kuinka saamme aikaan tuloksia?

  1. Strategia: Luomme strategialla ymmärryksen markkinasta, kohderyhmästä ja kilpailueduistanne
  2. Pääviestit: Määritämme markkinoinnin pääviestit, jotka erottavat teidät kilpailusta ja kiinnostavat asiakasta
  3. Tavoitteet & mittaaminen: Asetamme markkinoinnin tavoitteet ja mittariston, jotta voimme monistaa onnistumisia ja paikantaa kehityskohteita
  4. Koko funneli: Otamme haltuun koko markkinoinnin funnelin aina asiakkaan tavoittamisesta ostopolkujen luomiseen ja ostaneen asiakkaan sitouttamiseen saakka
  5. Jatkuva kehittäminen: Kehitämme toimintaamme datan pohjalta viikoittain ja kokeilemme jatkuvasti uutta kuukauden mittaisissa sprinteissä

Kaiken taustalla on MVG-MRACE®-mallimme, joka helpottaa markkinoinnin johtamista, mittaamista ja kehittämistä. Se on suoraan
verrannollinen tulosten kehittymiseen.

Annamme työllemme myös tyytyväisyystakuun.

Jutellaanko lisää?

Ota yhteyttä

Jätä yhteydenottopyyntö, kun haluat kasvattaa yrityksesi digitaalista myyntiä. Asiakkuuspäällikkömme soittaa sinulle mitä pikimmiten.

"*" näyttää pakolliset kentät

SUOSTUMUKSET*
SUOSTUMUKSET*
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Lue lisää

Lue, miten teemme markkinointia, joka tuo välittömiä tuloksia ja lisää brändinne vetovoimaa.

Blogi

Opi lisää Suomen suurimmassa digitaalisen markkinoinnin kirjastossa.

    • Ääniblogi
    • Brändi
    • Markkinointi

    Sitoutuneita asiakkaita ja loistavaa kriisinhallintaa – Tärkeimmät opit urheilumarkkinoinnista

    Lue lisää
    • Hakukoneoptimointi

    Miksi yrityksenne todella tarvitsee hakukoneoptimointia? Miksi ja milloin palkata SEO-toimisto? Mitä hyötyjä palkkaamisesta on? Milloin et tarvitse SEO-toimistoa?

    Lue lisää
    • Ääniblogi
    • TikTok

    TikTok-markkinointi yritykselle – tärkeimmät seikat kootusti

    Lue lisää
    • Ääniblogi
    • Sisältömarkkinointi
    • Tekoäly

    Kuinka yrityksellesi räätälöity GPT voi parantaa markkinointiasi?

    Lue lisää
    • Digitaalinen markkinointi

    Kansainvälinen digimarkkinointi – kuinka digimarkkinointi voi auttaa yrityksen kansainvälistymisessä?

    Lue lisää
    • Digitaalinen markkinointi
    • Google Ads

    Microsoft Advertising – Miksi mainostaa Bing-hakukoneessa Googlen rinnalla?

    Lue lisää
    • Google Ads
    • Tekoäly

    Google Ads -trendit: Tekoäly entistä vahvemmin mukana

    Lue lisää
    • Ääniblogi
    • Sisältömarkkinointi
    • Tekoäly

    Miten saat verkkosivustosi sisällöt nousemaan tekoälyn suosituksissa?

    Lue lisää
    • Ääniblogi
    • Uutiset

    Kumpi voittaa B2B-markkinoinnissa: LinkedIn vai Meta?

    Lue lisää
    • Ääniblogi
    • Digitaalinen markkinointi

    Lanseeraaminen digitaalisessa markkinassa – onnistumisen eväät ja muistilista

    Lue lisää