Sisältömarkkinointi saa asiakkaasi toimimaan
Sisältömarkkinointi on digimarkkinoinnin keskipiste, jonka avulla kehität brändiänne, tuotat myynnille myyntivalmiita liidejä sekä parannat kaikkien muiden kanavien tuomaa tulosta.
Tuloksellinen ostopolku syntyy sisällöistä
Digitaalinen ostopolku syntyy sisällöistä ja niiden muodostamasta kokonaisuudesta. Ilman sisältöjä ja ostopolkuja digitaalinen myynti ei ole mahdollista, saati tuloksellista. Me keskitymme luomaan MRACE®-mallin mukaisia ostopolkuja, jotka saavat sivustovierailijanne kulkemaan luontevasti kohti konversiota ja yhteydenottoa.
MRACE®-mallin mukainen sisältömarkkinointi
Maksimoi sisältöjen tuottaman arvon mitattavina tuloksina
Parantaa sijoituksianne AI:ssa ja hakukoneessa
Opettaa ostajapersoonille erottautumistekijänne
Sitouttaa asiakkaita brändiinne
Tietoisuuden tasoihin vastaaminen
MRACE®-ostopolku rakentuu sisällöistä, joilla vastataan ostajapersoonan tiedontarpeisiin ja tietoisuuden tasoon. Asiakkaat jakautuvat viiteen eri tietoisuuden tasoon, ja markkinoinnin tulee kehittyä niiden mukana.
- Täysin tietämätön: luomme uutta kohderyhmää opettavilla sisällöillä
- Ongelmatietoinen: kerromme, miten ostajapersoona voi päästä eroon ongelmastaan
- Lopputulostietoinen: näytämme, miten ostajapersoona voi saavuttaa tavoitteensa avullanne
- Tuotetietoinen: autamme vertailussa opettamalla erottumistekijänne ja arvolupauksenne
- Täysin tietoinen: luomme sisältöä, jonka avulla ostajapersoonan on helppo valita teidät
Luo sisältöjä, jotka saavat asiakkaasi toimimaan
Sisällöillä vaikutamme kaikissa ostopolun vaiheissa ja eri tietoisuuden tasoilla.
1.) Herätämme ymmärryksen ja tunteet, joita asiakkaasi tarvitsee valitakseen juuri sinun palvelusi tai tuotteesi.
2.) Näin tavoittelemasi ostajapersoona tekee sisällön luettuaan jotain, mitä hän ei muuten tekisi: lukee aiheesta lisää sivuiltasi, lataa materiaalisi, tutustuu tuotteeseesi, tekee ostoksen tai ottaa sinuun yhteyttä.
3.) Tämän jälkeen sitoutamme asiakastasi yritykseesi lisää sisältömarkkinoinnin keinoin.
SDM:n sisältömarkkinointi
-
Digitaalisessa markkinoinnissa useat kanavat tuovat kävijöitä sivustollesi, mutta sivustolla olevat sisällöt ja ostopolut lopulta määrittävät liikenteestä saamasi tulokset. Sisältömarkkinointia kehittämällä voimme parantaa mainoskanaviesi tuloksellisuutta.
-
Digitaalisessa markkinoinnissa useat kanavat tuovat kävijöitä sivustollesi, mutta sivustolla olevat sisällöt ja ostopolut lopulta määrittävät liikenteestä saamasi tulokset. Sisältömarkkinointia kehittämällä voimme parantaa mainoskanaviesi tuloksellisuutta.
-
Digitaalisessa markkinoinnissa useat kanavat tuovat kävijöitä sivustollesi, mutta sivustolla olevat sisällöt ja ostopolut lopulta määrittävät liikenteestä saamasi tulokset. Sisältömarkkinointia kehittämällä voimme parantaa mainoskanaviesi tuloksellisuutta.
-
Digitaalisessa markkinoinnissa useat kanavat tuovat kävijöitä sivustollesi, mutta sivustolla olevat sisällöt ja ostopolut lopulta määrittävät liikenteestä saamasi tulokset. Sisältömarkkinointia kehittämällä voimme parantaa mainoskanaviesi tuloksellisuutta.
-
Digitaalisessa markkinoinnissa useat kanavat tuovat kävijöitä sivustollesi, mutta sivustolla olevat sisällöt ja ostopolut lopulta määrittävät liikenteestä saamasi tulokset. Sisältömarkkinointia kehittämällä voimme parantaa mainoskanaviesi tuloksellisuutta.
-
Digitaalisessa markkinoinnissa useat kanavat tuovat kävijöitä sivustollesi, mutta sivustolla olevat sisällöt ja ostopolut lopulta määrittävät liikenteestä saamasi tulokset. Sisältömarkkinointia kehittämällä voimme parantaa mainoskanaviesi tuloksellisuutta.
Sisältömarkkinoinnin asiakkaitamme
+71 %
Verkkosivujen kautta tulleiden tarjouspyyntöjen määrä vuodessa
+32 %
Orgaanisen liikenteen kasvu yhteistyön aikana
+42 %
Sivuston kävijämäärän kasvu 1. yhteistyövuoden aikana
Ei tuotoksia, vaan tuloksia
MRACE®-ostopolun tavoitteena on vakuuttaa ostajapersoonillenne, että teillä on ratkaisu heidän ongelmiensa poistamiseen, ja että teidän ratkaisunne on kaikista kilpailevista vaihtoehdoista paras. Kun asiakas oppii kilpailuetunne, hän haluaa valita teidät.
Sisältömarkkinoinnilla jalkautamme strategianne todeksi ja luomme tavoitteitanne tukevat asiakaslähtöiset ostopolut. Jos teillä ei ole sisältömarkkinoinnin suunnitelmaa, niin aloitamme sen kirkastamisesta.
Pyydä tarjous
Pyydä tarjous jatkuvasta sisältömarkkinoinnin palvelusta, sivustonne auditoinnista, sisältömarkkinoinnin suunnitelmasta tai räätälöitävästä projektista.
"*" näyttää pakolliset kentät
Usein kysyttyä
-
Tiedonhakua ja vertailua tehdään koko ajan enemmän suoraan hakukoneissa ja AI:n kanssa. Siksi laadukas, erottuva ja kävijän tiedontarpeeseen vastaava sisältö nousee entistä ratkaisevampaan rooliin.
Vaikka AI auttaa sisällön luomisessa, niin pelkästään sen tuottaman sisällön varaan ei kannata jäädä. AI ei yksinään tuota uutta, omaperäistä ja näkemyksellistä tekstiä, joka huomioi ostajapersoonanne tarpeet tai brändinne rakentamisen tavoitteet parhaalla tavalla. Sen sijaan AI käytännössä yhdistelee olemassa olevaa, eikä sen laatu yllä sellaisenaan ammattilaisen tasolle. Myös hakukoneet saattavat rokottaa sivustoja, jotka sisältävät liikaa suoraan koneen tuottamaa tekstiä.
Olennaista ei ole se, miten paljon tai nopeasti sisältöä tuotetaan, vaan se, vastaavatko sisällöt markkinoinnille ja myynnille asetettuihin tavoitteisiin. Suurin arvo tulee teknologiat tuntevan ja tekoälyä käyttävän sisällöntuotannon ammattilaisten käsistä.
-
-
-
-
-
Lue lisää
Lue, miten teemme markkinointia, joka tuo välittömiä tuloksia ja lisää brändinne vetovoimaa.