Visuaalinen suunnittelu

Tuo brändisi näkyville

Visuaalisen suunnittelun avulla herätät asiakkaissasi toivotunlaisia mielikuvia yrityksestäsi heti ensikohtaamisesta lähtien.

Ihminen huomaa ensimmäisenä visuaalisuuden

Ihmissilmä huomaa ensimmäisenä miltä asiat näyttävät. Tämän vuoksi hyvän ensivaikutelman luominen on äärimmäisen tärkeää digitaalisessa markkinoinnissa, sillä teemme päätöksiä nopeammin kuin koskaan aiemmin.

Visuaalisen suunnittelun avulla viestit erottautumistekijöitäsi sekä vahvistat yrityksesi arvolupausta ja kilpailuetuja asiakkaillesi.

Visuaalinen suunnittelu MRAC®-mallissa

Herätät ostajapersooniesi mielenkiinnon

Ohjaat mielikuvaa yrityksestäsi

Maksimoit markkinoinnin tuloksen

Kehität yrityksesi brändimielikuvaa

Tietoisuuden tasot

Brändisi tulee säilyä samana riippumatta asiakkaasi tietoisuuden tasosta

Yhtenäinen brändi vahvistuu, kun se säilyy selkeästi tunnistettavana. Vaikka asiakkaillasi on eri tietoisuuden tasoja ja sinun tulee vastata niihin sisällöilläsi, tulee brändisi säilyä selkeästi tunnistettavana riippumatta siitä oliko asiakkaasi tietoinen ongelmastaan vai jo vertailemassa parasta palvelun tarjoajaa.

Voit kuitenkin vahvistaa tekstisisällön viestiä ja vaikuttavuutta sopivilla kuvavalinnoilla ja muuttamalla esimerkiksi mainosten tai laskeutumissivun hierarkiaa, jolloin asiakkaan fokus siirtyy eri asioihin.

Visuaalinen suunnittelu tuo yrityksesi DNA:n näkyväksi

DNA:lla tarkoitamme yrityksesi kilpailuetuja, arvoja, erottautumistekijöitä sekä arvolupausta.

Visuaalisen suunnittelun avulla tuot nämä näkyville jokaisessa asiakkaan ostopolun vaiheessa samalla vahvistaen yrityksesi brändimielikuvaa. Brändin säilyessä yhtenäisenä jokaisessa kohtaamispisteessä asiakkaan käsitys yrityksestäsi brändinä muotoutuu ja vahvistuu entisestään.

SDM:n visuaalinen suunnittelu

  • Herätät ostajapersooniesi mielenkiinnon, kun jo visuaalinen ilmeesi viestii asiakkaillesi merkityksellisiä asioita. Vahvistamalla tätä viestiä läpi mainonnan kehität brändisi tunnettuutta ja asiakkaasi muistaa yrityksesi paremmin.

  • Yhtenäinen ilme läpi eri kanavien lisää brändisi tunnettuutta ja madaltaa ostokynnystä. Ihmiset ostavat helpommin tutulta brändiltä kuin täysin tuntemattomalta.

  • Kehittämällä visuaalisuutta saadun datan pohjalta visuaalinen ilmeesi ei ole vain kiva lisä, vaan vaikuttaa suoraan markkinoinnin tuloksiin. Esimerkiksi A/B-testaamalla erilaisia mainoksia saamme selville mitkä mainokset toimivat parhaiten ja voimme kehittää mainontaa tämän pohjalta.

  • Suunnittelemalla visuaalisen ilmeenne ostajapersoonienne tarpeen ympärille, luomme ilmeestä vahvan sitouttavan tekijän brändillenne. Kilpailija-analyysin pohjalta voimme tuoda esille teidän erottautumistekijänne.

Pyydä tarjous

Pyydä tarjous jatkuvasta visuaalisesta suunnittelusta tai räätälöitävistä projekteista.

"*" näyttää pakolliset kentät

SUOSTUMUKSET*
SUOSTUMUKSET*
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Lue lisää

Lue, miten teemme markkinointia, joka tuo välittömiä tuloksia ja lisää brändinne vetovoimaa.

Blogi

Opi lisää Suomen suurimmassa digitaalisen markkinoinnin kirjastossa

    • Brändi
    • Digitaalinen markkinointi
    • Google Ads
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Sosiaalinen media
    • Visuaalinen suunnittelu

    Bannerimainonta tukee markkinointistrategiaa monikanavaisesti

    Lue lisää
    • Brändi
    • Digitaalinen markkinointi
    • Markkinointi
    • Visuaalinen suunnittelu

    Visuaalinen suunnittelu MRACE®-mallin mukaisesti

    Lue lisää
    • Brändi
    • Visuaalinen suunnittelu

    Brändi-ilme erottautumistekijänä – näin tuot kilpailuetusi näkyviin

    Lue lisää
    • Brändi
    • Markkinointi
    • Visuaalinen suunnittelu

    Brändin visuaalisen ilmeen kehitys on tärkeä osa tuloksellista brändimarkkinointia

    Lue lisää
    • Brändi
    • Hakukoneoptimointi
    • Sisältömarkkinointi
    • Visuaalinen suunnittelu

    Mistä tunnistat uskottavat verkkosivut?

    Lue lisää
    • Brändi
    • Sisältömarkkinointi
    • Visuaalinen suunnittelu

    Brändikirja auttaa yritystäsi vahvan brändin rakentamisessa

    Lue lisää
    • Markkinointi
    • Visuaalinen suunnittelu

    Millainen on luotettava brändi ja kuinka sellainen rakennetaan?

    Lue lisää
    • Visuaalinen suunnittelu

    Miksi on tärkeää, että digitaalinen brändi-ilmeesi on tunnistettava kokonaisuus?

    Lue lisää