Verkkokaupan myynnin kasvattaminen

Kasvatamme verkkokauppanne myyntiä sitouttamalla kertaostajista kanta-asiakkaita

Me kasvatamme verkkokauppanne kanta-asiakkaiden määrää ja heidän keskiostostensa suuruutta. Tällöin asiakkaidenne elinkaariarvo on oikealla tasolla suhteessa uusasiakashankinnan kustannuksiin, mainonnastanne tulee kannattavampaa ja verkkokauppanne kasvaa tasaisesti.

Tuotamme kannattavaa kasvua, emme hetkellistä myyntiä kovilla aleprosenteilla

Kuka tahansa voi kasvattaa verkkokaupan myyntiä isoilla alennuksilla. Vaikka kampanjalla aikaansaatu liikevaihto näyttäisi lukujen valossa hetkellisesti hyvältä, niin viivan alle jäävä summa ei ole kestävällä tasolla.

Verkkokauppanne kasvaa kannattavasti vain, kun nykyiset asiakkaanne ostavat uudelleen. Mitä useampi asiakas ostaa uudelleen, sitä enemmän rahaa kannattaa käyttää myös uusien asiakkaiden hankkimiseen.

Mallimme on tehdä ensiostos mahdollisimman helpoksi ja sitouttaa asiakkaat kanta-asiakkaiksenne siten, että he alkavat hankkimaan lisää sitoutuneita asiakkaita verkkokauppaanne.

1.

Verkkokauppa ei menesty kertaostajilla, vaan uudelleenostajilla

Monessa verkkokaupassa vasta toinen ostos on aidosti kannattava. Lisäksi kanta-asiakkaat ovat parhaita suosittelijoitasi ja auttavat siten myös tuomaan uusia asiakkaita.

2.

Keskiostosta ja ostotiheyttä täytyy kasvattaa

Segmentoimme koko asiakaskuntasi RFM-mallin mukaisesti ja rakennamme markkinointia systemaattisesti sen pohjalta. Mitä tarkemmin asiakaskunta on segmentoitu, sitä kohdennetumpaa viestintää voit tehdä sitouttaaksesi asiakkaasi.

3.

Asiakkaan elinkaariarvo on tärkein kasvatettava tunnusluku

Mittaamme verkkokauppasi tärkeimpiä lukuja aina sivuston liikenteestä konversioiden euromääräiseen arvoon. Olennaisin luku on asiakkaan elinkaariarvo, ja siksi keskitymme kaikessa tekemisessämme erityisesti sen kasvattamiseen.

4.

Mainontaa täytyy mitata ja kehittää jatkuvasti

Valjastamme markkinoinnin teknologiat ja datan verkkokauppanne kasvun tueksi. Tiedämme kokemuksestamme, millä kanavilla, kohdennuksilla ja mainosviestillä tavoitamme niin kylmät kuin lämpimät kohderyhmänne.

5.

Sähköpostimarkkinointi ja SEO ovat verkkokaupan elinehdot

Sähköposti ja SEO pudottavat asiakashankinnan kustannuksia tuomalla ilmaista liikennettä. Molemmat edistävät myös asiakaskokemusta ja sitoutumista; SEO tekee verkkokaupasta helppokäyttöisemmän ja segmentoitu sähköposti tarjoaa asiakasta kiinnostavaa tietoa.

Saamme asioita tapahtumaan

Valittu neljä kertaa Vuoden Toimistoksi

Yli 340 M€ edestä asiakkaille tuotettua digitaalista myyntiä ja tarjouspyyntöjä vuodessa

Yli 1,7 miljardia mainonnan näyttökertaa vuodessa

MVG-MRACE® osana opetusta yliopistoissa ja ammattikorkeakoulussa

100 % mitattavaa myynnin kasvua

Kuinka saamme aikaan tuloksia?

  1. Strategia: Luomme strategialla ymmärryksen markkinasta, kohderyhmästä ja kilpailueduistanne
  2. Pääviestit: Määritämme markkinoinnin pääviestit, jotka erottavat teidät kilpailusta ja kiinnostavat asiakasta
  3. Tavoitteet & mittaaminen: Asetamme markkinoinnin tavoitteet ja mittariston, jotta voimme monistaa onnistumisia ja paikantaa kehityskohteita
  4. Koko funneli: Otamme haltuun koko markkinoinnin funnelin aina asiakkaan tavoittamisesta ostopolkujen luomiseen ja ostaneen asiakkaan sitouttamiseen saakka
  5. Jatkuva kehittäminen: Kehitämme toimintaamme datan pohjalta viikoittain ja kokeilemme jatkuvasti uutta kuukauden mittaisissa sprinteissä

Kaiken taustalla on MVG-MRACE®-mallimme, joka helpottaa markkinoinnin johtamista, mittaamista ja kehittämistä. Se on suoraan
verrannollinen tulosten kehittymiseen.

Annamme työllemme myös tyytyväisyystakuun.

Jutellaanko lisää?

Ota yhteyttä

Jätä yhteydenottopyyntö, kun haluat kasvattaa yrityksesi digitaalista myyntiä. Asiakkuuspäällikkömme soittaa sinulle mitä pikimmiten.

"*" näyttää pakolliset kentät

SUOSTUMUKSET*
SUOSTUMUKSET*
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Lue lisää

Lue, miten teemme markkinointia, joka tuo välittömiä tuloksia ja lisää brändinne vetovoimaa.

Blogi

Opi lisää Suomen suurimmassa digitaalisen markkinoinnin kirjastossa.

    • Sosiaalinen media
    • Tekoäly

    Millä tavoin tekoäly näkyy sosiaalisen median asiantuntijan päivittäisessä työskentelyssä?

    Lue lisää
    • Ääniblogi
    • Facebook
    • Instagram
    • Sosiaalinen media
    • TikTok
    • Videomainonta

    Some-markkinointi 2025: Mitä voimme odottaa?

    Lue lisää
    • Ohjelmallinen ostaminen

    Miksi High Impact -mainonta on ratkaisevan tärkeää digitaalisessa markkinoinnissa?

    Lue lisää
    • Ääniblogi
    • Brändi
    • Markkinointi

    Sitoutuneita asiakkaita ja loistavaa kriisinhallintaa – Tärkeimmät opit urheilumarkkinoinnista

    Lue lisää
    • Hakukoneoptimointi

    Miksi yrityksenne todella tarvitsee hakukoneoptimointia? Miksi ja milloin palkata SEO-toimisto? Mitä hyötyjä palkkaamisesta on? Milloin et tarvitse SEO-toimistoa?

    Lue lisää
    • Ääniblogi
    • TikTok

    TikTok-markkinointi yritykselle – tärkeimmät seikat kootusti

    Lue lisää
    • Ääniblogi
    • Sisältömarkkinointi
    • Tekoäly

    Kuinka yrityksellesi räätälöity GPT voi parantaa markkinointiasi?

    Lue lisää
    • Digitaalinen markkinointi

    Kansainvälinen digimarkkinointi – kuinka digimarkkinointi voi auttaa yrityksen kansainvälistymisessä?

    Lue lisää
    • Digitaalinen markkinointi
    • Google Ads

    Microsoft Advertising – Miksi mainostaa Bing-hakukoneessa Googlen rinnalla?

    Lue lisää
    • Google Ads
    • Tekoäly

    Google Ads -trendit: Tekoäly entistä vahvemmin mukana

    Lue lisää